Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh nyt piti ihan istahtaa ja vetää henkeä, melkoinen uutinen

Vierailija
16.02.2012 |

Meillä on ennestää kolme lasta, joista vanhin 4-vuotias. Halusimme vielä neljännen lapsen pienellä ikäerolla ja tulin raskaaksi. Tänään olin yksityisellä ultrassa, jossa olen aina tässä ihan alussa käynyt. Yllätys oli melkoinen, kun masussa oli kaksi sikiötä ja kahdet sykkeet. Olen iloisen, epäluuloisen hämmästynyt. Nyt vain katsotaan miten raskaus etenee, kun en ole vielä alkua pidemmällä. :))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on kohta jo todellinen suurperhe!

Vierailija
2/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvauutisista ja jaksamisia pikkulapsiarkeen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoista, enkä ole vielä käynyt ultrassa. Olisi aikamoinen shokki, jos siellä olisi 2 lasta. En tiedä mitä tekisin, en halua kahta lasta eikä minulla ole varaakaan kahta elättää. Tuskin tulisin jaksamaan kahden pienen kanssa, pitäisi varmaan harkita jotain muuta kuin lasten pitämistä.

Vierailija
4/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri mietin voisinkohan odottaa kaksosia, kun neljäs on tulossa ja maha suurempi kuin aiemmin on näillä viikoilla todella ollut. lisäksi olen ollut aivan hormonihunningolla ja oksennellut tosi rajusti, ensimmäistä kertaa. viikkoja 12 ja ensi viikolla ultra vasta.

onko teillä suvussa kaksosia tai oletko käyttänyt lastenhankinnan apuna hormonihoitoja? meillä ei kumpaakaan.

Vierailija
5/6 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivotuksista. Olen ihan hämmästynyt tilanteesta,mutta tottakai onnellinen. Eniten mietityttää nyt, että pysyykö molemmat vauvat masussa ja meneekö raskaus hyvin. Minulla on ollut tosi helpot raskaudet ja ihan loppuun asti olen urheillut yms.aikaisemmmin. Nyt pitäisi vielä huolehtia 1v,2v ja 4v.

Meillä on suvussa joitakin kaksosia, mutta en ajatellut, että minulle tulee. Ehkä ajattelin, että kun nuo muut on olleet ihan normi juttuja, niin tulee mulle aina olemaan. Näin kuitenkin on nyt ja hyvä niin. Jos kaikki menee hyvin ja vauvat saadaan maailmaan (en uskalla vielä täysillä tuulettaa kun viikkoja vasta 10), täytyy ottaa apua pienten kanssa arjen pyörittämiseen.Hih meillä olisi sitten 5 lasta:))) Ihana ajatus.Olen haaveillut aina neljästä lapsesta ja nyt saisin vielä yhden bonuksen.

Vierailija
6/6 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen järkytys, eikö? Mekin tehtiin kolmatta tulee jos on tullakseen-tyylillä. Kun ei tässä mitään teinejä enää olla ja sitä rataa... No, kolmas ja neljäs tuhisevat nyt tuossa pinniksessä, ikää kaksi viikkoa. Vanhemmat lapset 3,5 v ja 1 v 10 kk. Vaikka oli ensin järkytys, niin nyt tuntuu että näin oli tarkoitettu. Minut oli tarkoitettu neljän lapsen äidiksi :) .