Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi tekee arki-iltaisin lasten mentyä nukkumaan? Mitä itse teet?

Vierailija
16.02.2012 |

Meillä mies istuu aina läppäri sylissään, sekä arkisin että viikonloppuisin. Minä lähden yleensä lenkille tai kävelylle ja sen jälkeen teen hieman töitä, surffaan nettikaupoissa ja luen. Kotitöitä teen myös. Meillä ei ole telkkaria ja miehen kanssa emme tee yhdessä yhtään mitään. Olemme myös eri huoneissa (nukummekin eri huoneissa), joskus mies tulee kertomaan jotain työasiaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielellä ajattelit tiiviin yhteiselämän muodon? Minusta se voi olla myös sitä, kun kaksi ihmistä on päässeet sopuun jostakin asiasta. ;) T: se 21

eihän siinä ole mitään tiivistä jos ei yhteistä aikaa vietetä tai edes samassa huoneessa nukuta, turha siihen mitän sanayhteyksiä koittaa vääntää. minustakin kuulostaa huonolta avioliitolta jos ei toisen seurassa viihdy. sopuun pääseminen on sopuun pääsemistä eikä "tiivistä yhteiselämää".

Vierailija
22/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nroa 22, meillä ihan samoin! Eli illat kahdeksan jälkeen kun poika on mennyt nukkumaan vietetään yleensä yhdessä...

Jutellaan, katsotaan telkkaa, syödään iltapalaa, joskus hierotaan (nyt varsinkin kun olen raskaana niin jalkahieronta on aika jees :)

Ja yleensä menemme yhdessä nukkumaankin, vaihtelevasti juttelua, seksiä, lukemista...Eli melkoinen symbioosi jossa elämme. Uskon kuitenkin että kun kumpaakin tämä miellyttää, liittomme pysyy hyvässä kunnossa kun keskusteluyhteys säilyy, fyysinen läheisyys on jokapäiväistä jne.

Poikkeuksellisesti iltaisin saatetaan tehdä töitä (minä opiskella kun on vielä viimeiset rippeet jäljellä) jos on rästihommia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskellaan ja jutellaan, kuunnellaan musiikkia. Katsellaan telkkaa. Mä teen koruja tai kirjoitan, taiteilen. Mies kirjoittaa, tekee musiikkia. Urheillaan, kokkaillaan, tehdään kotihommia. Soitellaan kavereille. Pelataan pelejä. Saunotaan.

Vierailija
24/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri huoneissa asumme mekin, en halua herättää miestä, kun menen nukkumaan keskiyöllä.

Vierailija
25/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaa sohvalla ja katsoo telkkaria, tai on netissä.

Joskus katsotaan yhdessä elokuvia, saunotaan, syödään jotain hyvää, harrastetaan seksiä pitemmän kaavan mukaan.

Itse olen netissä, luen tai katson telkkaria.

Meillä molemmilla vuorotyö, joten aikaa yhdessä iltaisin ei todellakaan ole joka päivä.

Jos pääsen töistä klo 21 niin ei siinä paljon muuta tule tehtyä kun peitellä lapset nukkumaan, käydä suihkussa, syödä ja katsoa hetki sängyssä telkkaria.

Jos taas aamuvuorot niin mä olen jo klo 22 ihan valmis nukkumaan.

Vierailija
26/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset menee nukkumaan, aloittaa työnteon ja jatkaa usein myöhään yöhön :O Jos ei tee töitä, katsoo töllöä ja surffaa netissä.

Mä surffaan, katson joskus harvoin töllöä (jos ei mies katso), luen ja menen aika ajoissa nukkumaan.

Vierailija
27/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pyykkejä ei tosin joka ilta).

Sen jälkeen soittaa kitaraa/ surffaa netissä. Loppuillan katsomme yhdessä tv: tä. Valvomme aina liian myöhään...

Vierailija
28/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lämmin läppäri ei tee hyvää siittiöille.

Vierailija
29/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukien kirjoja, surffaten. Nytkin on jalat ukon sylissä ja sitten mennään yhdessä sänkyyn ja yleensä 5/7 kertaa viikossa, yhdymme.

Iät 40 +!

Vierailija
30/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tuloksesta?

Eikö tunnu kamalan köyhältä?

Vierailija
31/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset