Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni herättää minut klo 5.30 myös lomalla ja vkl,

Vierailija
16.02.2012 |

koska hänen mielestään kissat pitää ruokkia säännöllisesti. Mulla on ollut lomaa tämä viikko, muutoin herään juuri klo 5.30. Nytkin olisin tahtonut nukkua, mutta mahdoton tehtävä. Joka aamu valot lävähtää päälle klo 5.30, (aikuiset) kissat syövät ja alkavat riehumaan. Mies laittaa TV:n päälle, katsoo sitä aikansa ja röhähtää sänkyyn nukkumaan. Hän on pitkäaikaistyötön, joten mitään varsinaista muuta rytmiä ei ole. Ähh, kyllä ärsyttää.... Itse en nimittäin enää tuon heräämisen jälkeen unta saa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö hän siis sinut herättää, että ruokit ne kissat vai miksi sinun pitää olla hereillä niiden syödessä

Vierailija
2/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittäisi se että kertoisin etten halua herätä joka aamu niin aikaisin ja että kissojenkin ruokailurytmin voi siirtää.

Jos puoliso ei välittäisi kertoisi se aika paljon suhteen tilasta. Joko parisuhdekurssille, terapiaan tai heihei. En jäisi loppuelämäkseni arvottomaksi turhaksi, joksi itseni tuntisin jos puoliso ei minusta välittäisi.

Tuollainen herättely raastaisi sisuskaluni ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi sanoa, että nyt loppui ja sillä sipuli? Kun meillä oli kissa, se söi kunnon lihaa (sydäntä, maksaa jne) ja ruokittiin yleensä vain kerran päivässä. Kissa juoksenteli ulkona ja kunnon lihasta saa paremmin energiaa kuin jostain naksuista. Ei niitä katteja tarvitse koko ajan ruokkia, ja kissa vähät välittää säännöllisyydestä. Haistata pitkät sille ukolle tai käske ruokkia itse. En sietäisi hetkeäkään noin aikaisin herättelyä.

Vierailija
4/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syttyy valot ja toinen alkaa kolistelemaan. Olen muutenkin aika herkkäuninen, ja kissat virkistyvät siitä ruokinnasta, alkavat pian leikkimään ja juoksemaan. Itse yrittäisin saada vaan nukuttua pitempään. Myös telkun ääni ja valot häiritsevät, valpastun liikaa. No, maanantaina alkaa taas työt, ei ole edes mahdollisuutta nukkua tuota pitempään. Silloin mulle on ihan ok, että juomme aamukahvit tuohon aikaan.

T Ap

Vierailija
5/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kissat nälkään kuole, vaikka saisivatkin ruokansa vähän myöhemmin.

Vierailija
6/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asutte yksiössä? Elätätkö sä sitä miestä?

Vierailija
7/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on itse työttömänä kotona, sinä käyt töissä, mies herättelee sinua lomillasikin jonkun kissojen ruokinnan takia?

Ekaksikin, miksi heräät? Miksi olet alunperinkään suostunut tollaiseen älyttömyyteen?

Jos mun ukkoni yrittäisikin, niin heti eka kerran jälkeen kyllä huomaisi ettei tosiaan kannata toista kertaa yrittää.

Saisi meinaan ihan itse heräillä kissoja ruokkimaan, jos ne muka tarvitsisi viideltä ruokkia.

Meidän kissat ruokitaan sitten, kun herätään.

Joskus yhdeksältä, joskus puolen päivän aikoihin.

Sitäpaitsi, illalla voi laittaa kuppiin kuivaruokaa sen verran että riittää aamuun asti.

Vierailija
8/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari/valot päälle yksiössä jossa toinen haluaa nukkua???

Minkätakia sä sitä ukkoa siinä enää katselet?

Vierailija
9/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI sun pitää nousta ne ruokkimaan? Meillä ei onnistuisi mitenkään, jos mut vapaapäivänä herätettäisiin tuohon aikaan (mikä muuten on minullakin normaali arkiherätysaika) niin saisi ukko kuulla kunniansa. Eikä se uskalla oikeasti edes kuvitella tekevänsä niin, mä olen herätettynä vihaisempi kuin ampiainen.

Vierailija
10/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollainen ukko pihalle yksiöstä. Saatte rauhassa nukkua pitempään kissojen kanssa, kissathan rakastaa nukumista. Eikä ne tosiaankaan tarvii ruokaa viiden aikaan aamulla, ihan pelkkää kiusantekoa ukoltasi.

Vierailija
11/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap herää siihen, koska asuvat yksiössä. Kannattaa lukea kaikki viestit, niin pysyy kärryillä.

MIKSI sun pitää nousta ne ruokkimaan? Meillä ei onnistuisi mitenkään, jos mut vapaapäivänä herätettäisiin tuohon aikaan (mikä muuten on minullakin normaali arkiherätysaika) niin saisi ukko kuulla kunniansa. Eikä se uskalla oikeasti edes kuvitella tekevänsä niin, mä olen herätettynä vihaisempi kuin ampiainen.

Vierailija
12/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ruokkii, mutta herään siihen kaikkeen valoihin ja kolinaan. Sitä paitsi mieheni ottaa aina diabeteslääkkeensä samalla kun ruokkii kissat. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi insuliinipiikki, mutta se on tablettimuotoinen lääkitys. Eli ei ole se eikä kissojen ruokinta niin tunnin päälle.

Vierailija
13/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäinhimillinen aika. Miksi asutte yksiössä? Jos mies on työtön, niin hänhän elää joko kelan tai sossun tuilla. Kyllä teillä on varaa edes kaksioon, jos meilläkin on ja me olemme molemmat opiskelijoita.

Vierailija
14/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syttyy valot ja toinen alkaa kolistelemaan. Olen muutenkin aika herkkäuninen, ja kissat virkistyvät siitä ruokinnasta, alkavat pian leikkimään ja juoksemaan. Itse yrittäisin saada vaan nukuttua pitempään. Myös telkun ääni ja valot häiritsevät, valpastun liikaa. No, maanantaina alkaa taas työt, ei ole edes mahdollisuutta nukkua tuota pitempään. Silloin mulle on ihan ok, että juomme aamukahvit tuohon aikaan. T Ap

Vierailija
15/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sivuraiteille taas. Kuinka nopeasti tulee synnytyksen jälkeinen masennus?

Vierailija
16/16 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, siis mitenkään mahdollista, että aikuinen ihminen kiusaa toista tahallaan?? Siis jos olet KERRANKIN sanonut että haluaisit nukkua, että please, eikö mies voisi olla laittamatta telkkaa päälle ja ruokkimatta kissoja, niin miten on edes mahdollista että hän ei näin sitten toimi?? Jos on vielä työtön!!! Kuulostaa aivan karmealta mieheltä, sori vaan :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi