Mikä mua vaivaa? En jaksa enää näitä oireita
Oireina kaamea väsymys vaikka nukun klo 22-6.30 viikonloppuisin klo 22-8 tai 9, päänsärky melkein joka päivä, melkein joka päivä huono/oksettava olo, ruoka ei maistu.
En meinaa jaksaa olla töissä ja kotiin kun pääsee tekis vaan mieli mennä nukkumaan. Joka aamu odotan, että tulee ilta ja pääsen nukkumaan. Illalla klo 22 simahdan ennen kun saan pään tyynylle ja aamulla tekis mieli heittää herätyskello seinään ja vaan nukkua.
Veriarvot hyvät, silmät tarkistettu samoin hampaat.
Kommentit (8)
tarkistaa se nyt ihan ensimmäisenä.
2 ja 3 ei taida osata lukea: ap sanoi aloituksessaan, että veriarvot on hyvät.
Kilpirauhanen se saattaa silti olla, ne arvot voivat heitellä. Ne pitäisi myös ottaa melko pian heräämisestä, muuten eivät ole luotettavat.
Siinäpä ne. Mitä kaikkea veriarvoista katsottiin? Kilpirauhanen, hemoglobiini? Onko unen laatu hyvä? Minulla fibromyalgia aiheutti hyvin kevyttä unta, joka ei virkistänyt yhtään - aamulla heräsi yhtä väsyneenä mitä illalla nukkumaan mennessä. Triptylillä saatiin kipukynnystä alemmas ja unenlaatua paremmaksi, kas kummasti jaksoi päivät paremmin.
Sä kysyt nYT VAUVApalstalta.. Ettet vaan kenties raskaana olis?
Paheneeko päänsärky ja pahoinvointi liikkuessa?
Tutkittiinko proBNP? Tehtiinkö muita tutkimuksia esim. ekg, röntgen?
Itselläni väsymyksen, päänsäryn ja pahoinvoinnin lisäksi oireina oliviat mm. kuristava tunne rasituksessa. Oireiden syyksi epäiltiin useimmiten astmaa, todellinen syy sydämen vajaatoiminta.
Mulla oli nimenomaan noita oireita. Järkyttävä väsymys, pahoinvointia ja mikään ei maistu. Huonosta syömisestä tulee sitten päänsärkyä.
hemoglobiini muistaakseni jotain 140 ja kilpirauhasarvo viitearvojen sisäpuolella. Muita kokeita ei otettu.
Nukun omasta mielestäni hyvin ja harvemmin heräilen yöllä.
Kai tätä tarvii vaan jaksaa. Onneksi haudassa saa sit nukkua.
Ap
Masennus?