Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusintana: Millainen äiti ja vaimo anoppisi haluisi sinun olevan?

Vierailija
16.02.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen joka antaisi lapsen/lapset hänelle aina kun haluaa. Ja saisi hemmotella ne pilalle.

Antaisi kaiken vastuun lasten kasvattamiseen myös hänelle ja katsoisin kiltisti vierestä

Vierailija
22/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti hän toivoisi minun olevan isompi (hän on itse suurikokoinen...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ei ole koskaan antanut ymmärtää, ettei hyväksyisi jotain piirrettä minussa. Tunne on molemminpuolinen, minulla on hyvä anoppi.

Vierailija
24/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän haluaisi minun jatkuvasti luettelevan kaikenlaisia myönteisiä ja ihailtavia asioita/piirteitä, joita mieheni on oppinut tai perinyt häneltä.

Vierailija
25/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kotona lasten kanssa, kun nämä ovat pieniä, mutta siinä sivussa opiskelua tms. "omaa". Ja ehdottomasti anoppi haluaa minun hankkivan kotiapua, koska hänen mielestään siivooja, kotiapulainen jne. ovat jokaisen naisen oikeuksia.

Vierailija
26/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kuollut, jos ei mahdollista niin jonkun muun kuin poikansa vaimo.

Vierailija
27/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo anoppi nyt on alkoholisti ja poikaansa on aika kylmät välit.

Vierailija
28/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lässytä lasten kanssa ja tekee paljon rahaa. Kodin pitäisi olla jatkuvan sisustuksen alla ja esittelykelpoinen, äärimmäisen siisti. Pitäisi huokailla miten paljon on töitä koko ajan. Lisäksi pitää puuhata pihalla ja puutarhassa.

Pitää ostaa merkkituotteita ja merkkivaatteita. Pitää olla hiukan tyhmä, ei saa opiskella tai ola kiinnostunut mistään turhasta kuten tieteestä, kielistä tai historiasta saati kulttuurista. Vielä vähemmän kannattaa harrastaa kirjoittamista. Taiteellinen saa olla, jos se tarkoittaa artesaania. Laiha pitää olla ja syödä lihaa.

Perheasiat pitää salata, onneton ei saa olla, suvulle ei saa paljastaa mitään epätäydellistä. Pitää tajuta, että kaikki ihmiset ovat kateellisia ja oma varallisuus pitää piilottaa sen lisäksi, että sitä pitää esitellä. Ota nyt tuosta selvää.

Vaimona pitää olla epäseksuaalinen ja nöyrä, perinteisesti hellan ja nyrkin välissä. Ensin mies, appiukko, anoppi, koirat ja vaikka naapurin kukkapenkki kuin itse. Pitää olla kiitollinen siitä suuresta uhrauksesta minkä mies on tehnyt, kun pilasi elämänsä vuokseni.

Vierailija
29/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ykköstoive olisi varmaan, että olisin uskovainen. Siis "kunnolla" uskossa, ei mitään tapakristittyhommaa.

Vierailija
30/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihempi, vähemmän tiukkis, enemmän samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
31/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huivittaen sekä itseni että tyttäreni. On sitä mieltä, että tyttöjä ei kannata kouluttaa, kun parempi niiden on kotona olla. Vain poikien koulutukseen satsataan.

Näistä muun muassa väännämme kättä aina kun tapaamme. Onneksi se ei ole turhan usein, kun on tuota välimatkaa riittämiin... :)