Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusintana: Millainen äiti ja vaimo anoppisi haluisi sinun olevan?

Vierailija
16.02.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääosin tyytyväinen. Mutta jos hän saisi valita niin luulisin että haluaisi

-että olisin isopalkkaisemmassa työssä tai (ehkä vielä parempi) jotenkin kannustaisin/pakottaisin miehen hankkiutumaan paremminpalkatulle ja "hienommalle" uralle

-että olisin naisellisempi (käyttäisin koruja, pukeutuisin naisellisemmin). Anopilla ei ole tyttäriä mikä on hänelle ollut suuri tragedia ja hän mielellään ostaisi minulle kaikkea naisellista. Ja ostaakin, ja kiitollisena otan vastaan mutta oma tyylini on kuitenkin vähän homssuinen ja poikamainen.

-että ymmärtäisin hänen parapsykologiaan ym. yliluonnolliseen liittyviä kiinnostuksenkohteitaan. Itse en noihin usko mutta yritän kohteliaasti kuunnella, toisin kuin poikansa ja miehensä.

-(tärkein: synnyttäisin tytön, vaikka anoppi varmasti tajuaa että asia ei ole minun päätettävissäni)

Anoppi ja minä olemme luonteeltamme ja kiinnostuksenkohteiltamme kuin yö ja päivä, enkä voi sanoa arvostavani samoja arvoja kuin hän, mutta hän on erittäin mukava ja meillä on hyvät välit.

Vierailija
2/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini haluaisia minun olevan pitkään kotona, useamman lapsen kanssa. No, meillä on mieheni tahdosta vain yksi lapsi ja käymme molemmat mielellämme töissä.

Tekemisissä saisi olla vain mieheni suvun kanssa, ja omat kaverit pitäisi unohtaa. Kälyni eli anopin tytär olisi paras kaverini ja kävisin heillä kynttiläkutsuissa, Tupper-kutsuilla yms. taajaan. Anoppi olisi minulle kaikkein läheisin sukulainen ja kysyisin häneltä aina neuvoa.

Meillä olisi auto ja kuskaisimme anoppia & appea viikoittain kaikkiin paikkoihin. Autoa ei ole, jälleen sekä mieheni että minun tahdosta;)

Viettäisimme kaikki lomat siten, että anoppi olisi meillä matkaseurana ja maksaisisimme anopin matkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että täälläkin alkaa tulla vaan uusintoja.

Mihinkään ei voi enää luottaa.

Vierailija
4/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan eri henkilö.

Siis todellakin eri henkilö, hänellä oli valmiiksi katsottuna jo itselleen miniä ja sitten poikaperkele meni ja otti mut.

Vierailija
5/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehen ex oli aika helppo vertailukohta, sillä ainakin anopin puheiden mukaan nainen oli tasapainoton, laiska, kouluttamaton ja surkea äiti.

Vierailija
6/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini tykkää minusta juuri sellaisena kuin olen. Kehuu monesti minua ja taitojani. On maininnut useaan otteeseen kuinka onnellinen on kun pojallaan on näin ihana vaimo ja että olen hänelle kuin oma tytär...

Vierailija
7/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kuoli jo ennen syntymääni.

Vierailija
8/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyrä ja tottelevainen häntä ja miestä kohtaan. Tehdä asiat vain ja ainoastaan hänen haluamallaan tavallaan. Miehen laskut ja menot pitäisi minun maksaa ja antaa miehelle niin paljon vapaa-aikaa kuin mies haluaa. Itse en saa ottaa yhtään omaa aikaa tai käydä viihteellä. Äiti en saisi olla ollenkaan vaan minun pitäisi antaa huoltajuus lapsen isälle.

Ja jos anoppi tulee kylään niin pitää tarjoilla kahvia vaikka anoppi tulisi halpis viinipullon kanssa ja ryyppäisi suoraan pullosta.

Anoppini on suoraan helvetissä. Sitä odotellessa, kun hän palaa takaisin sinne...

Vierailija
9/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisena kuin olen. Ainakin hän on useasti sanonut, että olen appivanhemmilleni kuin oma tytär :)

Olen siis todella hyvissä väleissä anoppini kanssa, eikä todellakaan mitään valittamista.

Vierailija
10/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pikemminkin uskon, että ei ole edes ajatellut asiaa. Ei nimittäin puutu meidän elämäämme millään tavalla, mutta auttaa toki tarvittaessa. Hän on hyvä mummi lapsellemme ja meillä on kaikin puolin hyvät välit. Edes muutaman vuoden takainen aviokriisi, johon liittyi pettämistä minun puoleltani, ei hetkauttanut anoppia (ainakaan näkyvästi) suuntaan eikä toiseen. Toivoi vain, että saisimme välimme kuntoon, otti lasta hoitoon, kun tarvitsimme kahdenkeskisiä hetkiä asioiden selvittelyyn, mutta ei ottanut kantaa meidän kummankaan puolesta. Tätä piirrettä arvostan hänessä suunnattoman paljon, on nimittäin täysin erilainen kuin äitini.

Vierailija
11/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kodinhengetär, joka tekisi hyvin ja paljon kotitöitä

- että huolehtisin miehestä kuin lapsesta (kosteusvoiteet, nukkuminen, ruokailu yms.)

- sukurakas, pitäisi kiertää kaikki mummoikäiset tädit usein

- anopin ystävä eli juttelisin avoimesti anopin kanssa mm. parisuhteemme problematiikasta ja muista asioista

- toivoisi, että olisin vienyt lapset hoitoon mahd. pian äitiysloman jälkeen etten vain eläisi miehen rahoilla (nyt olenkin töissä)

- en käyttäisi yhtään alkoholia

Vierailija
12/31 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän tarkempi, siis hygieenisempi. Anoppi kun on tosi tiukka siisteysasioista, esimerkiksi olisi 10kk lapselle laitattanut matot pihalle, ettei vain housut likaannu kun ryömii. :)

Mutta oli sanonut miehelle taannoin kahvipöydässä, että "me kyllä niin tykätään siitä "maijasta", mistä oletkaan sellaisen löytänyt." Kyllä lämmitti sydäntä kun mies kertoi!

Vierailija
13/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha ja urheilullinen. Siis hoikka ei riitä vaan laiha. Ja koulutettu, hyvin pitkälle koulutettu. Muulla ei tuskin väliä.

Vierailija
14/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppia totteleva ja varsinkin ihaileva.

Vierailija
15/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siivooja, minä akateeminen.

Hyvin tullaan toimeen, anoppi on mukava ihminen. En mieti mitä muut minusta ajattelee.

Vierailija
16/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anoppi paljon asioihimme puutu. Hän on varmaan tyytyväinen, kun hoidan lapset hyvin ja siedän miehen törttöilyjä. Miehen exästä anoppi ei kuulemma tykännyt yhtään, ex oli anopin mukaan hirveän omistushaluinen, ei tajunnut taloudenpidosta mitään jne, inhosi miehen perhettä ym. Helppoa siis täyttää anopin toiveet, jos sellaisia edes on :D

Vierailija
17/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyteein hän ei vielä ole päässyt puuttumaan, kun emme häntä ole lapsen syntymän jälkeen tavanneet edes eli 2 vuoteen...

Vierailija
18/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anoppi paljon asioihimme puutu. Hän on varmaan tyytyväinen, kun hoidan lapset hyvin ja siedän miehen törttöilyjä. Miehen exästä anoppi ei kuulemma tykännyt yhtään, ex oli anopin mukaan hirveän omistushaluinen, ei tajunnut taloudenpidosta mitään jne, inhosi miehen perhettä ym. Helppoa siis täyttää anopin toiveet, jos sellaisia edes on :D

Muuten on erittäin onnellinen, että olen poikansa puoliso. Entinen miniänsä oli nisti, ja mies hänen kanssaan sekoili sen 10 vuotta.

Joten eipä hänellä ole paljoa valittamista.

Vierailija
19/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kodinhengetär

* nöyristellä miestä ja anoppia

* antaa periksi lapsille kiukuttelut

* tehdä parempaa ruokaa (siis pottua ja lihaa, ei kasviksia tai muuta turhaa)

* olla samanlainen ihmisten mielistelijä kuin anoppi itsekin.

* olla laiha (mitä olenkin)

Vierailija
20/31 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän elämään ja on aivan ihana mummo lapsenlapsille. Luulen kyllä, että pitää minua laiskahkona. Anopilla on kaikki aina tiptop, minä olen selvästi laiskempi siivoamaan.