Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkautta ensi silmäyksellä/yksi/molemminpuolisista ihastuksista?

Vierailija
16.02.2012 |

En ole ihastunut aikoihin, ja nyt vaikuttaa siltä, että olen. Olen aika tavalla kyyninen näiden kemiajuttujen suhteen, ja pähkäillyt mitä ihastuessa oikeastaan tapahtuu. Tunsin ensimmäisellä kohtaamisella jotain erikoista, muista kohtaamisista poikkeavaa ko. henkilön kohdalla, ja nyt mietinkin, ovatko tällaiset tuntemukset yksipuolisia pään sisäisiä vääriä tulkintoja ja höpöhöpöjuttuja, vai voiko oikeasti havaita, jos ilmassa on jotain erityistä.

Kaikilla on kokemuksia suhteen alun tapahtumista, tai ihastustilanteista, joissa tunne onkin ollut yksipuolista eikä suhde ole alkanut aloitteesta tai tunteista avautumisesta huolimatta. Toisilla on myös kokemuksia näistä "se oli rakkautta ensi silmäyksellä" -jutuista ja molempien osapuolten kokemuksista tilanteesta. Kertokaa please omia rakkaustarinoitanne, tai niitä, joissa toinen osapuoli on muka tuntenut jotain kummaa säkenöintiä ja toinen ei mitään. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niitä joissa molemmat on tunteneet ensi silmäyksestä hurjaa rakastumisen huumaa (vain 1 tosin) ja niitä joissa toinen on syttynyt hitaammin tai ei lainkaan lopultakaan.

Näistä huomionarvoinen asia on että nuo alun tunteet ei ole mitenkään lopulta korreloineet sen kanssa miten hyvä tai kestävä tai intohimoinen itse suhde pitkän päälle on. Esim. se äkillinen molemminpuolinen rakastuminen johti erittäin myrskyisään ja väkivaltaiseenkin suhteeseen joka loppui vuodessa omaan mahdottomuuteensa. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, josta en aluksi kiinnostunut lainkaan, mutta mies sitkeällä piirittämisellä sai minut väsytettyä ;) Hitaasti vuosien kuluessa tuli sitten tunteet mukaan minunkin puolelta vahvemmin.

Vierailija
2/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tuollainen tunne on elämässäni johtanut seurusteluun tai muunlaiseen suhteeseen. Viimeisin tapahtui 22 vuotta sitten, koko maailmani muuttui viidessä minuutissa ja sama kävi miehelle.

Olemme edelleen onnellisia ja naimisissa keskenämme :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, jossa mies piiritti väsytystaktiikalla. Ihastumisjutut sen sijaan ovat jääneetkin ihastuksen asteelle, mutta en enää tiedosta itsekään voiko olla, että ilmassa on oikeasti heti ensimmäisessä kohtaamisessa jotain erityistä, vai onko se vain sattumaa, jos toinenkin on tuntenut samoin.

Olen niin ulkona näistä rakkauskuvioista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan