Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkää peukkuja, rukoilkaa, mitä vaan etten ole raskaana

Vierailija
28.03.2012 |

Ja sanokaa, että raskausoireita olisi jo nyt niin, että huomaisin.

Tilanne on sellainen, että vauva tekisi elämästä lähes mahdotonta, mies ei ehkä kestäisi sitä henkisesti ja kaikki järisisi paikoiltaan muutenkin. Minulla on viimein mielekäs työ ja pian mahdollisuus panostaa siihen - koko järkevä aikuisuus on mennyt pikkulasten hoivaamiseen ja äitinä olemiseen. Silti saattaisin haluta lapsen, mutta se vaan sekoittaisi asioita ihan liikaa. Keskeytykseen en pysty enää - siitä on valitettavasti kokemusta.

Minulla on kierukka, ja nyt kuukautiset ovat myöhässä. Kierto on kyllä joskus hyvinkin epäsäännöllinen, mutta viimeiset pari vuotta se onollut melko tarkkaan 33-35 vrk. Nyt on päivä 39, PMS-oireet tietymättömissä... Voi tietysti olla, että ovuloin vasta reilu viikko sitten, siitä oli merkkejä. Keskittykää kaikki nyt vaikka viisi sekuntia toivomaan, etten ole raskaana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää tehdä sitä itselleni, toipuminen henkisesti on minulle liian vaikeaa.

Vierailija
2/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tule kertomaan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla myös kierukka. En usko, että olet raskaana. Ihminen ei ole mikään kone.

Vierailija
4/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä ainakaan.

Mulla heitteli ennen, mutta nyt on ollut petollisen säännöllistä tiettyine epäsäännöllisyyksineen, joiden puitteisiin tämä ei nyt mahdu. Minusta tässä kohdassa pitäisi kyllä olla jo oireita, mitään ei kuitenkaan vielä ole. Odotan 10 päivää, koska silloin voi olla että kierto alkaa jos ovis olikin nyt väärällä kohdalla.

Ja salaa toivon, että olisinkin, sillä joku osa minusta on surullinen siitä, ettei lisää lapsia tule. No, tässä tilanteessa se osaa saa vähän toivoa ja muut panikoivat :/

Vierailija
5/7 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulosta muuta. Anna mennä vaan.

Vierailija
6/7 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole vielä valmis kohtaamaan totuutta, jos siis olisinkin raskaana. Saati kertomaan asiasta miehelle, jolla on muutenkin kriisi päällä - peitellä en voisi, se on mahdotonta kun toinen lukee minua kuin avointa kirjaa.

No, luulenpa että tämä on väärä hälytys. Ja toivon.

Mutta mun elämä on ollut alituista raskausepäilyä siitä asti kun tajusin, että helposti napsahtaa.

Vierailija
7/7 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet huomannut viikko sitten ovulaation merkit, niin luotetaan siihen, että se nyt myöhästyi. :)

Melkein kyllä suosittelisin kipaisemaan sen testin, saat asian pois mielestä ja pääset takaisin normaaliin rytmiin sen sijaan, että pyörittelet ja paisuttelet tätä mielessäsi 247.

Etkä sä oo. Vähän myöhäistä meidän tosin ENÄÄ on lähettää toiveita siitä ettet olisi, ois pitänyt toivoa silloin kun se ois ollut hedelmöittymässä/kiinnittymässä... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi