ISOT käärmeet unessa
näin unta, että jossain talossa missä oleilin perheeni kanssa oli kaksi jättimäisen kokoista käärmettä. Tarkoitan nyt sellaista monta kymmenmetristä ja ihmsenkokoisella päällä varustettuja. Tosi isoja. Siellä oli naaras ja uros ja se uros oli ihan salaman nopea.
Meidän piti lasten kanssa koko ajan tarkkailla missä käärmeet lymyävät, että ne evät syö meitä. Välillä ne jahtasi minua ja lapsiani ja me kiipeilimme parvisänkyihin sun muualle piiloon.
Muistan myös sellaisen kohdan missä toinen käärmeistä hyökkäsi minun ja lasteni kimppuun ja langetin jonkun taian sen päälle, juuri kun se oli suu auki hyökkäämässä. Ja se räjähti pieniksi palasiksi.
Ja yhden kohdan muistan kun ohjeistin lastani olemaan liikkumatta, koska ehkä käärme ei kiinostuii hänestä jos luulisi "uhrin" jo kuolleen. Sitten tajusin siinä unessakin, että se ei taida toimia käärmeiden kanssa niin...
Kommentit (5)
että osaisiko kukaan unista tietävä kertoa, että mitä isot käärmeet uessa merkitsevät.
Uni ei ollut kauhean pelottava, enemmänkin sellainen, että toimin rauhallisen harkitusti koko ajan,'
ap
Sitä on taidettu lukea Harry Pottereita? Tai katsottua elokuvina DVD:ltä? ;)
ns. marduusialainen vällykäärme?
Immeiset näkevät unta asiosta joita päivän aikana ajattelevat ja seksiinhän nuo käärmeet yleensä liiteään. Ennustearvoa unilla ei ole, toopet.
unissa.Tosin se seksisuhde on historiaa,eikä niitä unia enää tule.
Mua pisti sillalta hypätessä kaksi mustaa käärmettä. Nyt on tehty 2 leikkausta, suolitukos- ja syöpäleikkaus
että osaisiko kukaan unista tietävä kertoa, että mitä isot käärmeet uessa merkitsevät.
Uni ei ollut kauhean pelottava, enemmänkin sellainen, että toimin rauhallisen harkitusti koko ajan,'
ap