Naapurin penikka kysyi et miks mun luona kävi poliisit ja ambulanssi.
Sanoin sille pennulle, että olin juuri syömässä päivälliseksi uteliasta kakaraa ja paistoin sen voissa.
Kommentit (13)
terveisiä että tulee kylään. Sisälle pääsee aina, mut pois pääsy ei ookkaan enää niin varmaa..
ja uhkasin ottaa lääkkeitä ja ne oli sit sieltä tilanneet mulle ambulanssin ja kytät kylään. Et kerro äiteelles terveisiä.
ja uhkasin ottaa lääkkeitä ja ne oli sit sieltä tilanneet mulle ambulanssin ja kytät kylään. Et kerro äiteelles terveisiä.
tiesi kuka mä oon, kun en esitellyt itteeni ja mulla on puhelimessa numeronnäytön esto päällä???
Sanoin sille pennulle, että olin juuri syömässä päivälliseksi uteliasta kakaraa ja paistoin sen voissa.
ääliö.
sai juuri tietoonsa, kuka psykomamma on IRL...
ootte kyllä erehtyneet ovesta ja vedin oven nokan edestä kiinni. Ja sit mä sanoin etten mitään oo soittanu, ootte tulleet väärään taloon.
No joo, en jaksanu sit ihan loppuun asti valehdella mut en mä kyllä myöntäny itse apua soittaneeni, olis tullu maksaan mulle 50€.
en ole kerta itse niitä kylään tilannutkaan.
paikalle ihan oikeesti, mua nimittäin vituttaa aika lailla tuo naapurin koirien räksytys, pitää tehdä asialle jotain.
sinut olisi kuljetettu hoitoon. =)
t. sairaankuljettaja
ihan kotoo asti tulivat hakemaan ja täysihoitoon pääsy olis ollu lähes varmaa.
Jos huomenna teen saman tempun ni ei ne enää varmaan edes viitti vaivautua paikalle ja ite joudun bussilla tai taksilla menemään jos täysihoitoon haluan.
Mut en mä vielä mene, menen täysihoitoon vasta sitten kun saan kerralla olla siellä puoli vuotta. En mä nyt alle viikon takia jaksa Piirille lähtä.
lapsensa asialle.