Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen lapsen voi jättää yksin kotiin sairastamaan?

Vierailija
15.02.2012 |

Jos on vain joku perusflunssa, kuumetta ja räkää. Minkä ikäinen lapsi voi jäädä yksinään kotiin, kun vanhemmat ovat töissä?

Itselläni ei ole vielä tämän ikäisiä lapsia. Tuli vain jostain mieleen muistikuva, kun itse olin joskus yksin kotona sairastamassa. En vaan osaa yhtään sanoa, minkä ikäisenä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä pian 11-v. tyttö ja en voisi kuvitella jättäväni yksin, meillä onneksi siten, että mies voi tehdä myös kotona töitä, joten hän jää kotiin, jos tyttö sairastuu.

Vierailija
2/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastellut pikku kröhät itsekseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuumetta, niin ehkä yläasteikäisen jättäisin yksin. Muistan itse, kuinka ihanaa oli, kun joku oli kotona kun minä sairastin. En halua jättää lasta yksin potemaan. Jos on parantumassa eikä enää ole mitään varsinaista tautia, niin sitten nuoremmankin. Alle 10v:tä tuskin jättäisin missään tapauksessa.

Tulipa taas mieleen, miten onnekas olin kun äiti oli kotona töissä! Kunpa voisin tarjota saman omille lapsilleni...

Vierailija
4/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli tietty kännykkä ja lupa soittaa joko mulle tai isälleen, ihan vaikka jutellakseen. Ei soittanut. Mä soitin junasta ja tyttö kertoi, että on vain nukkunut.

Vierailija
5/5 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuumetta, niin ehkä yläasteikäisen jättäisin yksin. Muistan itse, kuinka ihanaa oli, kun joku oli kotona kun minä sairastin. En halua jättää lasta yksin potemaan. Jos on parantumassa eikä enää ole mitään varsinaista tautia, niin sitten nuoremmankin. Alle 10v:tä tuskin jättäisin missään tapauksessa.

Tulipa taas mieleen, miten onnekas olin kun äiti oli kotona töissä! Kunpa voisin tarjota saman omille lapsilleni...

että oli tosi ihanaa, kun sai kerrankin olla yksin kotona. ap