Ihana anoppi
Tällainen ketju tällä kertaa. Koska minulla on oikeasti ihana ihminen anoppinani. Voin jutella hänen kanssaan mistä vain avoimesti, yhdessä nauretaan ja itketään. Hän on aivan ihana mummo lapsillemme, heistä näkee kuinka he tykkäävät mummostaan ja ikävöivät kun eivät häntä vähään aikaan näe. Onko sinulla mukava anoppi? Kerro hänestä!
Kommentit (5)
Auttaa aina kun pyydetään. Tarjoaa apuaan usein. Kertoo reilusti kun tarvii itse meiltä apua.
Hoitaa lapsia paljon ja vielä pyytelee lapsia yksittäin mummolakylään ihan vaan omaksi ilokseen. Lapset rakastavat mummoa ja tänäänkin kaikki huusivat ilosta kun mummo poikkesi tuomaan puuroa ja soppaa ohi kulkeissaan.
Anoppi leipoo antamieni ohjeiden mukaan(maidottomia, munattomia, vehnättömiä jne) ja tuo meille valmiita leipomuksia. Rakastaa kuulemma leipomista joten olen antanut mahdollisuuden leipoa...
jne.
Ja ennen kivivyöryä me autamme myös anoppia paljon ja kyselemme kyllä jaksaako tulla esim. hoitamaan meidän lapsiamme eikä mitenkään pakoteta auttamaan.
Saa kyllä joissain tilanteissa niskakarvat pystyyn, mutta olen itse sen verran temperamenttinen tapaus, että en tunne ketään kuka ei saisi niitä pystyyn ;)
Voidaan puhua kaikesta, myös pojastaan, on lapsille hellä ja huomaavainen. Leipoo, retkeilee ja on vaan heidän kanssaan, itse harvemmin ehdin muuta kuin kotitöiden lisäksi vähän leikkimään ja lukemaan. On myös äitini kanssa tehnyt yllätys-siivouskäyntejä, joista siis etukäteen sopineet keskenään ja sitten on päivässä puunattu lattiasta kattoon tämä huusholli. Samaten saattavat tulla yhdessä yllättäen hoitamaan lapsia ja käskevät meidät miehen kanssa syömään ja elokuviin. Ihana anoppi ja ihana äiti!
Ikävä kyllä emme saa häntä enää kauaa luonamme pitää:(
Miehen sisko on aivan ihana ystävä, vaikka meillä on yli 10 v ikäeroa. Puhumme kaikesta taivaan ja maan välillä. Autamme aina toisiamme kun voimme.
Olen jopa käynyt ostamassa hänelle rintaliivit:)
Joutui yllättäen sairaalaan kun oli raskaana ja makasi siellä viikkoja ennen synnytystä. Ei ollut ehtinyt imetysliivejä ostaa, mä sit ohjeiden mukaan kävin ostamassa.
Vaikka myös ärsyttävyyksiä löytyy, varmaan löytyy myös minusta.
Mutta hänen kanssaan on helppo jutella kaikesta, hän mielellään auttaa lapsen hoidossa aina kun mahdollista. Viime visiitillä kustansi minulle vaateostokset. Siedän ihan hyvin hänen viikon vierailutkin. Yleensä odotan innolla näitä viikkkoja, ei niitä niin usein ole.
Ei tulisi myöskään otsikolla:
ihana mieheni sisko