Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 1,6 v. on sit päättäny jättää päikkärit vallan pois :/

Vierailija
15.02.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaiki kolme ovat jättäneet reilun vuoden ikäisestä ja nukkuneet vastineeksi 12 tunnin yöunet. Ihan satunnaisia päikkyjä ottivat puoleentoistavuoteen. Ihan hassua ajatella, että toisilla 3v:kin nukkuu päikkyjä, ei tulis mieleenkään mun kuopukselle :)

Vierailija
2/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään 1,5-vuotiaana. Onko siinä jotain huonoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei nukuteta.

Anteeksi vaan mutta 12 h yöunet kuuluu silti kuvaan ja mielellään 1-2 päiväunet.

Mutta kun on niin hankalaa nukuttaa lasta, siinä kun tarttee itse vähän nähdä vaivaa lapsensa eteen.

Vierailija
4/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu, että se vaivannäkö olisi itsensä eteen, jotta saisi omaa aikaa.

Vierailija
5/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei nukuteta.

Anteeksi vaan mutta 12 h yöunet kuuluu silti kuvaan ja mielellään 1-2 päiväunet.

Mutta kun on niin hankalaa nukuttaa lasta, siinä kun tarttee itse vähän nähdä vaivaa lapsensa eteen.

Lapsethan ei ole yksilöitä enää nykyään. Ja on mein lapsilla ollut aina tilaisuus mennä päikyille, mutta "nukutettu" meillä ei oikeastaan ole ikinä ketään. Mitä on nukutus? Pidät väkisin päätä tyynyssä ja hissuttelet? Itkee hysteerisena itsensä uneen?

Mutta noin teillä ja näin meillä.

-2-

Vierailija
6/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuon ikäisen pitää vielä nukkua päikkärit!Ilta on viidestä eteenpäin ihan pelkkää huutoa ja kiukuttelua.Ja minä ukutan lastani,en jätä yksin huoneeseen vartoomaan unta,nytkin olin 1,5 tuntia sängyssä vieressä mutta ei niin...olen sit varmaan kamalan huono äiti jos laitan lapseni päikkäreille!!!!????Vai miten te täydellist av-mammat ajattelette?

Vierailija
7/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei nukuteta.

Kun nukuttamiseen menee päivällä tunti ja illalla vielä enemmän ja siltikin lapset nukahti vasta myöhään, niin en tosiaan ymmärrä miksi pitäisi pakottamalla pakottaa nukkumaan päikkärit. Päikkäreiden kanssa omilla lapsillani jäi kokonaisuniaika pienemmäksi. Nyt menevät nukkumaan 7 ja heräävät 7-7.30

Vierailija
8/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mainitakseni vielä että iltaisin lapsi nukahtaa itse säånkyyn ilman nukuttamista.Ja ennen tätä tilannetta,nukahti päikkäreillekkin ihan itse.

Vierailija
9/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nukahda helposti sisälle päiväunille, mutta rattaisiin saman tien, oletko vielä harrastanut ulos nukuttamista?

Vierailija
10/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mainitakseni vielä että iltaisin lapsi nukahtaa itse säånkyyn ilman nukuttamista.Ja ennen tätä tilannetta,nukahti päikkäreillekkin ihan itse.

silooin aloittaakaan mitöön nukutusrumbaa. Nukahtaa itsekseen jos nukahtaa. Tai jos ei, ei selvästikään tarvitse niitä unia sille päivälle.

Vierailija
11/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo nukuttau enää ulkona,sen verran levoton nukkuja,myllääjä ettei viihdy vaunuissa/rattaissa nukkumassa.

Vierailija
12/12 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei nukuteta. Anteeksi vaan mutta 12 h yöunet kuuluu silti kuvaan ja mielellään 1-2 päiväunet. Mutta kun on niin hankalaa nukuttaa lasta, siinä kun tarttee itse vähän nähdä vaivaa lapsensa eteen.

Eihän se ole mahdollista, kyllä kaikki lapset tarvitsee unta 13-14h vuorokaudessa, kaikki vanhemmat ovat itsekkäitä ja huonoja kenen lapset eivät nuku tätä määrää. Ja jos joku lapsi yrittää jättää päiväunet väliin niin väkisin vaan pitää päätä tyynyssä niin kyllä kahden tunnin hysteerisen huudon jälkeen lapsi nukahtaa. Näin se pitää tehdä, koska minä sanon niin ja minähän olen aina oikeassa.

Jessus näitä kaikkitietäviä mammoja. :D