Haluaisitko olla kaverini?
Omasta mielestäni olen ihan mukava tyyppi, hieman sarkastinen. Arka, hiljainen epävarma itsestäni.
Kahden kouluikäisen lapsen äiti.
Yksin kotona viihtyvä, sosiaalisesti rajoittunut.
Todella huono pitämään yhteyttä ihmisiin, läheisimpiin ystäviinkin.
Aika pessimistinen mutta tarpeen tullen positiivinenkin (ainakin näin mulle on kerrottu). Mietin usein sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Olenko muiden mielestä tylsää seuraa. Moni ei nimittäin juurikaan seuraani hakeudu.
Haluaisitko sinä olla tällaisen kaveri?
Kiitos mahdollisesta vastauksesta, se antaa minulle ajattelemisen aihetta ;-).
Kommentit (29)
Olen itsekin samanlainen kuin sinäkin, itsekin olen Pohjois-Suomesta.
Mä tykkään erikoisista ja omituisista ihmisistä, joilla on paljon puhuttavaa ja jotka ovat hyvin syvällisiä ja henkeviä. Usein jopa älykköjä.
jos puhut vain sitä, mitä näet tällä hetkellä, niin sitten et kiinnosta.
samanlainen olen myös itse, joten kyllä olisin kaverisi :)
Itsekin hieman arka uusia tuttavuuksia solmimaan.
Paitsi että siihen pieneen lähipiiriin mihin kuuluu muutama todella läheinen ystävä pidän tiiviisti yhteyttä vaikka välimatkaa kaikkiin on useita satoja kilometrejä. Ja olen aika positiivinen, en ollenkaan pessimisti, ehkä jopa liian positiivinen joskus.
Tylsää seuraa saatan minäkin olla niille keitä en tunne kovin hyvin, mutta kun oppii tuntemaan niin tylsä on viimeinen sana mitä ystäväni minusta käyttäisivät...
En myöskään koe olevani epävarma itsestäni, vaan en vaan ole kovin kiinnostunut vieraista ihmisistä.
Mutta esim. jossain työyhteisössä tai opiskeluissa tmv juuri sinunlaisesi tyyppi ap saattaisi olla sellainen henkilö jonka seuraan hakeutuisin ja voisin jopa ystävystyä.
Sitäpä juuri tuolla puskalla, joka riehuu ja itkee palstoilla 24/7 ja
365/vuosi.
Aloittajahan onkin vainoharhainen. Ollut jo vuosia.
Hiukan pessimistinen :D Tähän vastaukseesi mennessä 5 oli ilmoittanut että haluaa olla ystäväsi ja 2 vastannut ei. Musta se on aika hyvin!