Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisitko 50+ ikäisen miehen, jolla takana 25v. liitto, lapsia ja paljon pettämistä?

Vierailija
15.02.2012 |

Ihmettelen tuossa toisessa ketjussa olevaa (nuorta?) naista. Miksi kukaan huolisi miehen, josta TIETÄÄ että on pettänyt ex-vaimoaan lähes 10 vuotta eri naisten kanssa, jopa 3 vuoden suhteissa?

Aikamoinen jämäpala on minusta tuollainen mies. En ikipäivänä huolis tollasta. Tiukkaa tekis jo tuo ikä, pitkä liitto takana ja lapset entisestä liitosta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset, eikä eksäkään, mutta mieshän on täysin patologinen hyväksikäyttäjä ja tunnevammainen ihminen.

Jos puheet ja teot ovat täysin ristiriidassa keskenään, puhe on halpaa!

Näitä on nähty. Olen ollut tuhma, mutta nyt kun löysin sinut eheydyin ja löysin elämälleni tarkoituksen, sekä rakkauden, jollaista en ole koskaan kokenut.

Pari silmänräpäystä myöhemmin, teot ja sanat alkavat taas muuttumaan ristiriitaisimmiksi ja ristiriitaisimmiksi.

Onneksi löysin oman herrasmieheni, joka kokee suurta ylpeyttä siitä, että on aina ollutkin herrasmies. On helppo luottaa.

Vierailija
2/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi nuori tai jotenkin vajaa jos uskoo että ihminen tosta vaan sormia napsauttamalla muuttuu. Rakkaus ei muuta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo päälle 40v, joten ikä ei olisi ongelma, ei myöskään lapset, koska itsellänikin on lapset jo tehtynä. Samoin olen minäkin ollut yli 20v avioliitossa, jossa ei ehkä ikinä oikeaa rakkautta ole ollutkaan, nuoruuden ihastuksen kanssa jotenkin vaan ajauduttiin naimisiin, kun ei varsinaisesti osattu erotakaan. Molemmat meistä on ehkä juuri tästä johtuen aikalailla menneet ja pettäneet koko avioliiton ajan.

Itse kuitenkin olisin "valmis sitoutumaan" jos se oikea tulisi kohdalle, joten itse voisin kyllä muuttua ja rauhoittua, ja näin olisin kovasti halukas tekemäänkin. Uskon siis myös että tuo mies voisi muuttua ja yhtälailla sitoutua elämään yhden ihmisen kanssa.

Miksi kukaan tuon kummemmin huolisi jonkun yli 10v sinkkuna eläneen ja monia suhteita harrastaneen ihmisen? Eikö sellaiset ole vielä enemmän jämäpaloja?

Vierailija
4/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin vasta 22v, en sentään isääni vanhempaa miestä huolisi... :D

Vierailija
5/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun tulevaisuus olis avioehdolla turvattu.

Vierailija
6/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo päälle 40v, joten ikä ei olisi ongelma, ei myöskään lapset, koska itsellänikin on lapset jo tehtynä. Samoin olen minäkin ollut yli 20v avioliitossa, jossa ei ehkä ikinä oikeaa rakkautta ole ollutkaan, nuoruuden ihastuksen kanssa jotenkin vaan ajauduttiin naimisiin, kun ei varsinaisesti osattu erotakaan. Molemmat meistä on ehkä juuri tästä johtuen aikalailla menneet ja pettäneet koko avioliiton ajan.

Itse kuitenkin olisin "valmis sitoutumaan" jos se oikea tulisi kohdalle, joten itse voisin kyllä muuttua ja rauhoittua, ja näin olisin kovasti halukas tekemäänkin. Uskon siis myös että tuo mies voisi muuttua ja yhtälailla sitoutua elämään yhden ihmisen kanssa.

Miksi kukaan tuon kummemmin huolisi jonkun yli 10v sinkkuna eläneen ja monia suhteita harrastaneen ihmisen? Eikö sellaiset ole vielä enemmän jämäpaloja?

En pysty ymmärtämään, miksi jotkut suostuu elämään tollasessa liitossa? Teen hallaa itsellesi, puolisollesi ja etenkin lapsillesi.

Ja kun ihminen antaa itselleen luvan pettää yhtä, on helppo pettää toistakin. En usko että sinäkään siitä tavasta ihan heti pääsisit eroon.

Vierailija
7/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi limanuljaska koko tyyppi. Mutta koskapa naiset nyt olisivat järkipuhetta kuunnelleet, nuoret vieläpä vähemmän.

Vierailija
8/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole +50, ei myöskään limanuljaska ja minä kaikkea muuta kuin sinisilmäinen.

Mieheni on muuttanut monta kohtaa elämässään sen jälkeen kun aloimme aikoinaan olemaan. Ei käy yksin/kaverien kanssa matkoilla/baareissa, työmatkallekin on usein minua vailla ja olen usein mukana ollutkin.

Minäkin olen muuttunut ja niin on miehenikin.

Ja mieheni on varakas, mutta en ole rahan takia hänen kanssaan, rakastaisin häntä samalla tavalla, vaikka meillä ei olisi mitään.

En usko, että kukaan joka suhteessaan ajautuu petoksen tielle nauttii tilanteesta. Ymmärrän miehiä ja naisia jotka pettävät rakkauden, läheisyyden tai seksin puutteen vuoksi, mutta silloin ei pidä uskotella omalle kumppanillekaan, että haluaa jatkaa.

Vierailija
9/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo päälle 40v, joten ikä ei olisi ongelma, ei myöskään lapset, koska itsellänikin on lapset jo tehtynä. Samoin olen minäkin ollut yli 20v avioliitossa, jossa ei ehkä ikinä oikeaa rakkautta ole ollutkaan, nuoruuden ihastuksen kanssa jotenkin vaan ajauduttiin naimisiin, kun ei varsinaisesti osattu erotakaan. Molemmat meistä on ehkä juuri tästä johtuen aikalailla menneet ja pettäneet koko avioliiton ajan. Itse kuitenkin olisin "valmis sitoutumaan" jos se oikea tulisi kohdalle, joten itse voisin kyllä muuttua ja rauhoittua, ja näin olisin kovasti halukas tekemäänkin. Uskon siis myös että tuo mies voisi muuttua ja yhtälailla sitoutua elämään yhden ihmisen kanssa. Miksi kukaan tuon kummemmin huolisi jonkun yli 10v sinkkuna eläneen ja monia suhteita harrastaneen ihmisen? Eikö sellaiset ole vielä enemmän jämäpaloja?

En pysty ymmärtämään, miksi jotkut suostuu elämään tollasessa liitossa? Teen hallaa itsellesi, puolisollesi ja etenkin lapsillesi. Ja kun ihminen antaa itselleen luvan pettää yhtä, on helppo pettää toistakin. En usko että sinäkään siitä tavasta ihan heti pääsisit eroon.

Ja luulenpa että kuitenkin itse parhaiten itseni tiedän. Ei nyt ole kyse jostain "tavasta" kyse on siitä mitä haluaa tai tarvitsee ja mitä ei. Miksi jotkut tuntuvat niin sinnikkäästi uskovan, että pettäminen on myös joku ihmiseen piintynyt ominaisuus, joka joko on olemassa tai ei ole? Ja en käsittääkseni tuossakaan tekstissäni sanonut että vuosikaudet olen pettänyt ja petän jatkuvasti, vai kuinka?

Vierailija
10/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisin sen ehjäksi ihmiseksi, kuten Mervin jälkeen Matin uusi Susanna ja Virpin jälkeen Tauskin uusin tekee Tauskille. Mikä sen sutturan nimi nyt onkaan, joka huom! ei ole saanut turpaan Tauskilta, vaan kaatui ;-)

Kyllä naisen rakkaus parantaa huumeveikon, narsistin tai alkoholistin, kunhan vaan nainen on se oikea.

Vierailija
11/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin on opetettu, että aikuinen ihminen osaa tehdä aktiivisia päätöksiä ja kantaa vastuunsa teoistaan, eikä loukata aviovaimoaan sillä, että jotkut sutturat TOISTAMISEEN käräyttävät miehen.

Siihen mieheen en koskisi vaikka se olisi viimeinen maailmassa.

- se herrasmiehen tyttöystävä, joka voi aidosti kunnioittaa miehensä tekemisiä, eikä surra ajautumisia

Vierailija
12/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Tauski Peltonen oli yksi Seiskan viimeviikkoisen Bileristeilyn tähtiartisteista. Suosikkilaulajan keikka ei kuitenkaan mennyt suunnitelmien mukaan viime torstaina.

Sekavassa kunnossa lavalle noussut Tauski kaatui, minkä jälkeen hän poistui takahuoneeseen. Tauski ehti laulaa vain yhden kappaleen.

Miten sattuikaan nyt näin ja Masa on vankilassa, joten lööppihiljaisuutta tiedossa kakun loppuun!

Vierailija
13/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Molemmat meistä on ehkä juuri tästä johtuen aikalailla menneet ja pettäneet koko avioliiton ajan."

Jos avioliitto on kestänyt yli 20 v ja on pettänyt aikalailla koko avioliiton ajan, eiköhän pettämistä ole silloin tapahtunut useita vuosia??

Vierailija
14/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ottaisi alkoholistia, narkkaria, miestä joka ei pysty perheestään huolehtimaan, miestä joka käy yksin juhlimassa/toimii suhteessa muuten itsekkäästi, miestä joka ei huomioi ja osoita rakkauttaan joka päivä.. silti en arvostele muita, jotka oheisten miesten kanssa elävät.

Alkoholismista voi parantua ja monesta muustakin asiasta. Monesti raitistumisen taustalla on joko uskoontulo tai rakastuminen, että kyllä rakkaudella on ihmeen suuri voima.

Vierailija
15/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa muuten itsekkäästi."

Sulla on 25 vuoden näyttö, että mies toimii muuten itsekkäästi. Kusettanut vaimoaan, rikkonut avioliittoja ja pitänyt rakastajia, kohdellut vaimoaan kuin paskaa! Särkenyt sydämiä ja elostellut menemään.

Rakkaus ei kulta pieni ole ikuista.

nimim. 17 vuotta takana ja matkaan mahtuu myös rakkaudettomia vuosia

Vierailija
16/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti mua ei huoleta yhtään. Senkus menee...

- se herrasmiehen nainen

Vierailija
17/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miksi se mies otti alle nelikymppisen, kukaan sen oman ikäinen ei olisi mennyt tuohon lankaan.

Tiedättekö miksi se mies on niin ihana, se tietää, että jos se ei näkisi ihan älyttömästi vaivaa, ap pistäisi sen pihalle.

Mä olen 48 ja mä olen nähnyt noita huijareita eroni jälkeen pari kourallista. On kukat ja rakkaudentunnustukset ja omituisia tarinoita menneisyydestä ja palvontaa. Kaikki hämätäkseen oikeaa totuutta.

Ap olet hölmö kun et suostu oikeasti hyväksymään tosiasioita, vaikka kaikki muut tietää missä mennään.

Vierailija
18/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä negatiivisia ihmisiä.

Ikäero oli aluksi ongelma miehelle ei minulle. Hän pelkäsi, että koska olen paljon nuorempi ja näyttävä & kaunis, niin jätän hänet ja lähden jonkun nuoremman matkaan.

Vaikka hänen ex-vaimokin on minun mielestäni kaunis, niin en kyllä pelkää päivääkään, että mies vaihtaisi minut oman ikäiseensä. Miestäni häiritsee ajoittain se, että hänen kaverit kehuvat minua ulkoisesti ja kyselevät sänkypuuhistamme.

Olen aina tykännyt itseäni vanhemmista miehistä, enkä varmasti ole ainoa.

Vierailija
19/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus olisi multa Kyllä, sillä olettaisin, että tuo mies on hyvä naimaan, joten kelpaisi naimapuuhiin, ehkäpä lainaan häntä?

Vierailija
20/30 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko näihin kysymyksiin:

- Jos miehesi kohteli vuosia muita naisia todella huonosti, miten sinä eroat heistä?

- Kuinka kauan rakkaus kestää pitkässä liitossa?

- Mitä jos teille tulee kriiisi, kuten aina parisuhteissa on taipumus tulla?

- Miksi et valinnut miestä, joka kokee ylpeyttä menneisyydestään ja tuntee vastuuta teoistaan?

- Miten aiot suhtautua, jos miehesi valitsee jo kerran valitsemansa tien ja pettää sinuakin, kuten suurinta osaa hänen menneisyydestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän