Mä olen luuseri.
Enkä jaksaisi enää yhtään mitään ja elämä on ihan sotkussa. Mitäköhän mun pitäisi nyt ensimmäisenä tehdä?
Kommentit (5)
luettele isoimmat ongelmat
- ei koulutusta, ja opinto-oikeus loppuu maaliskuun lopussa, ellen osaa perustella miksi sen pitäisi jatkua, enkä todellakaan osaa
- kotiäiti, ei siis kunnon tuloja eikä omaisuutta
- mies koulutettu ja menestynyt, eli koen kaameaa alemmuudentunnetta ja häpeää hänen puolestaan
- olen lihonut viimeisen vuoden aikana 10 kiloa - en jaksa liikkua!
- elämäni on onnetonta
... mutta painoon ja liikkumiseen voit helposti vaikuttaa ihan itse ja heti. Siitä saa jo mielialaa nousuun. Minulla oli äskettäin sellainen reilun vuoden laihdutusproggis, ja kyllä se hoikistuminen vain paransi mieltä! Onhan siinäkin haastetta, mutta se on silti mahdollinen asia jota voi hallita itse.
laitat syömiset kuntoon. herkkupäivät vk-loppuihin ja pullat pois. Herkuttelet hedelmillä. Liikut joka päivä puol tuntia vaikka kävellen. Älä edes mieti nyt opiskelua hetkeen jos mies ei painosta. Hoidat ensin itsesi kuntoon ja sitten taas opiskelua kun olet saanut itsesi paremmaksi. Mä laihdutin syksystä yli 10kg jo lähtenyt ja ihan järkevimmillä ruuilla. Tosin maha roikkuu nyt ja nykyään syön jo normisti herkkjakin niin silti paino vaan laskee. =7
ei toi paljoa kerro että sun elämä on sotkussa
luettele isoimmat ongelmat