Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi työuupumuksen takia?

Vierailija
15.02.2012 |

Onko kukaan teistä "hankkiutunut" raskaaksi orastavan työuupumuksen takia, jotta pääsisi hetkeksi pois oravanpyörästä? Miten paluu työelämään sujui kotivuosien jälkeen?

N.34

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sitten kun tuleekin koliikkivauva joka huutaa yöt ja päivät. Univelka kasvaa ja olet sitten uupunut kotiäiti. Ei lasta voi hankkia sen takia, että saa olla sitten ainankin sen 9kk kotona.

Jos työuupumus vaivaa niin kannattaa hakeutua lääkäriin tai vaikka työterveyspsykologin juttusille.

Vierailija
2/7 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauras psyyken rakenne ei kuormaa vaihtamalla korjaannu ilman ammattilaisen väliintuloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä, mikä aiheuttaa työuupumuksen? Mulla oli tilanne jossa työyhteisö oli niin järkyttävää paskanjauhamista, toisen selän takana kyräilyä ja mustamaalaamista, että työtki maistui puulta monen vuoden ajan.

Tulin raskaaksi, yllättäen tosin, ja pidin kolme vuotta lomaa kotona. Takaisin töihin tullessa olin kuin uusi ihminen :)

Nyt toinen tulossa :)

Vierailija
4/7 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan itsessäni työnarkomaanin piirteitä ja lapsiluku on nyt täysi... Eli täytyy oikeasti olla varovainen, että ei polta itseään loppuun.

Mutta ainakin mulla toimi äitiysloma pakokeinona työuupumusta vastaan.

Olen tästä ihan avoimesti puhunut työpaikalla ja muutenkin.

Molemmilla kerroilla olin 1,5v pois töistä.

Riittävä aika minulle.

Lapsiani rakastan ja olisin "tehnyt" 2 lasta joka tapauksessa.

Nämä olivat vaan itselleni hyvin soveltuvat ajankohdat.

Vierailija
5/7 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä, mikä aiheuttaa työuupumuksen? Mulla oli tilanne jossa työyhteisö oli niin järkyttävää paskanjauhamista, toisen selän takana kyräilyä ja mustamaalaamista, että työtki maistui puulta monen vuoden ajan.

Tulin raskaaksi, yllättäen tosin, ja pidin kolme vuotta lomaa kotona. Takaisin töihin tullessa olin kuin uusi ihminen :)

Nyt toinen tulossa :)

mulla lähes sama tilanne, tosin en ole vielä käynyt töissä ja ehdottomasti sitten kun alotan työt niin katson ensin jos löytyis joku toinen työpaikka tai koulutuskaan ei poissuljettu.

Ja lapsia olen joka tapauksessa aina halunnut edes pari niin se kävi hyvin tohon väliin kun ikäkin oli just sopiva siihen hommaan

Vierailija
6/7 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen toi minulle kovasti kaivatun hengähdystauon vaativaan työhön. Kahden vuoden poissaolon jälkeen pystyin mielestäni suhtautumaan paremmin työntekoon ja hahmottamaan, mitkä työasiat ovat oikeasti tärkeitä ja mitkä voi suosiolla jättää tekemättä. Kykyni organisoida työasioita on parantunut. Tietenkin viemiset ja hakemiset päiväkodista aiheuttaa stressiä, mutta nyt työnantaja ei kehtaa enää vaatia kohtuutonta joustamista työajoissa.

Vierailija
7/7 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti kaivatulla äitiyslomalla 5kk pojan kanssa osittain burnoutin takia. Elämä tuntuu vihdoinkin mielekkäältä ja olen taas löytänyt syyn nousta aamulla sängystä. Syksyllä koittaa paluu työelämään. Onneksi en enää panikoi töiden aloittamista. Puoli vuotta äitiyslomalla/hermolomalla on auttanut paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän