esirukouspyyntö: Olen tupakka- ja olutkoukussa.
Koko perheen elämä on mennyt ihan toisin kuin luulin. Jos joku rukoilisi koko perheeni puolesta?
Itse toivotan siunausta ihan kaikille!
Kommentit (21)
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua... älä luovuta vaikka elämä ei mee aina niinkuin sadussa. Jeesus auttaa! voimia ja siunausta!
Jeesuksen siunausta sinnekin.
Ei täällä mitään vakavaa alkoholiongelmaa ole, mutta olen vihainen itselleni, kun olen sortunut ja tupakasta en millään pääse eroon, vaikka olen Jeesukselle koko sieluni antanut. Tosin ihan tv:n välityksellä ja kahden ystävän tuella, mutta ilman seurakuntayhteyttä. Ev. lutiin kuulun, mutta taitaa olla kuollut seurakuntayhteys? ap.
Onko lähelläsi mitään herätyspohjaista srk:aa? Luthersäätiö, SLEY?
mä rukoilen sun puolesta illalla.
En ole yhtään sen parempi ja mietinkin, mihin tarvitset eniten voimia...
Ei vaan ole rohkeutta lähteä mukaan vielä, kun mies tyrmää uskoni pilkalla. ap.
mä rukoilen sun puolesta illalla. En ole yhtään sen parempi ja mietinkin, mihin tarvitset eniten voimia...
Jos molemmat nyt just rukoillaan toistemme puolesta?
En osaa määritellä, mihin eniten voimia tarvitsisin, osaatko sinä?
Jeesus varmasti osaa meille molemmille, kun vaan rukoillaan just nyt?
heidän mielestään pitää kastaa uudestaan, vaikka Raamattu sanoo: yksi kaste
mä rukoilen sun puolesta illalla. En ole yhtään sen parempi ja mietinkin, mihin tarvitset eniten voimia...
Jos molemmat nyt just rukoillaan toistemme puolesta?
En osaa määritellä, mihin eniten voimia tarvitsisin, osaatko sinä?
Jeesus varmasti osaa meille molemmille, kun vaan rukoillaan just nyt?
hellarit nyt nylkee vaikka nahan päältä että kimppuun pääsee. Rukoile minulle lisää rahaa että pääsesn tästä velkahelvetistä eroon.
heidän mielestään pitää kastaa uudestaan, vaikka Raamattu sanoo: yksi kaste
pitää pää siellä pääpuhujan kusilaarissa niin kauan että henki ei pihise, sitten on synneistä irtaantunut.
Jos molemmat nyt just rukoillaan toistemme puolesta? En osaa määritellä, mihin eniten voimia tarvitsisin, osaatko sinä? Jeesus varmasti osaa meille molemmille, kun vaan rukoillaan just nyt?
Rukoilin sun puolesta.
Itseni puolesta olen rukoillut jo pitkään. Kiittänyt ja pyytänyt. Ja osaan sanoa. Mä tarvitsen eniten voimia arjen sietämiseen ja oman tyytymättömyyden kestämiseen.
2 Herra, miten paljon minulla on ahdistajia!
Monet nousevat minua vastaan,
3
monet sanovat minusta: "Ei Jumalakaan häntä auta." (sela)*
4 Sinä, Herra, sinä olet minun kilpeni ja kunniani,
sinä nostat minun pääni pystyyn.
5 Minä huudan avukseni Herraa,
ja hän vastaa minulle pyhältä vuoreltaan. (sela)
6 Minä menen levolle ja nukahdan,
sitten herään taas aamuun.
Koko yön Herra suojelee minua.
7 En pelkää, vaikka tuhatpäinen joukko joka puolelta saartaisi minut.8 Tule avukseni, Herra!
Jumalani, pelasta minut!
Sinä lyöt vihollisiani vasten suuta,
sinä murskaat jumalattomien hampaat.
9 Yksin Herralta tulee apu, sinulta kansasi saa siunauksen. (sela)--Ps.3
Kai se nettirukouskin toimii, kunhan sydän on aidosti mukana..mutta tottakai se toimii, koska jos kaksi tai useampi, eikö niin....
ap.
Oikein ihanaa ja siunattua yötä kaikille. Jeesus tulee pian! ap.
Kai se nettirukouskin toimii, kunhan sydän on aidosti mukana..mutta tottakai se toimii, koska jos kaksi tai useampi, eikö niin.... ap. Oikein ihanaa ja siunattua yötä kaikille. Jeesus tulee pian! ap.
ole siunattu.
Nyt menen katsomaan tuon linkin, jonka joku siunattu on laittanut. ap.
Olen samassa tilanteessa ap,
tosin ylipainon vuoksi, ei ole itsekuria syömisen kanssa :(
Terveyden vuoksi tahtoisin laihtua. Syntiä on ylensyöminen.
Olisiko vapaakirkko hyvä seurakuntayhteys? Itse olen arkaillut sinne menemistä. Valitettavasti en uskalla helluntaiseurakuntaan minäkään!
Olen samassa tilanteessa ap,
tosin ylipainon vuoksi, ei ole itsekuria syömisen kanssa :(
Terveyden vuoksi tahtoisin laihtua. Syntiä on ylensyöminen.
Olisiko vapaakirkko hyvä seurakuntayhteys? Itse olen arkaillut sinne menemistä. Valitettavasti en uskalla helluntaiseurakuntaan minäkään!
...he eivät myöskään hyväksy lapsikastetta, vaan vaativat uuden. Plus vapaakirkossa opetetaan, että vaikka kaste on hyvä, erinomainen ja hyodyllinen asia, niin sille ei ihmisen ole pakko mennä. (!)
***Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. (Dan. 7:14; Matt. 11:27)
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen (Mark. 13:10, 2. Kor. 13:13; 1. Piet. 1:2)
20ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."***
Kuule, älkää soimatko itseänne tupakoinnin ja syömisen takia, se on väärää lakihenkisyyttä. Vaikka tottakai terve elämä on hyväksi ja Jeesus haluaa että voitte hyvin.
En tiedä mistä paikkakunnilta olette mutta seurakuntayhteyttä ajatellen tsekatkaa:
Ihme valitusta. Kyllä ne seurakunnan kokoukset ovat sitä, mitä ne porukat ovat. Voi niissä olla joku äärimmäinen tiukkis vaatimassa tiettyyn muottiin mukautumista. Kävin nuorena vuosia helluntaiseurakunnassa mutta ei mua millekäån kasteelle pakotettu. Kyllä niitä vanhoillisten oppien kannattajia löytyy ihan evlut kirkostakin.
Ihan avoimin mielin kannattaa jossain tilaisuudessa poiketa. Esim. konserit ovat aikalailla vapaanoloisia tilaisuuksia.
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua... älä luovuta vaikka elämä ei mee aina niinkuin sadussa. Jeesus auttaa! voimia ja siunausta!