Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö mua hävettää!!?!??!

Vierailija
14.02.2012 |

Meidän ekaluokkalainen poika on ollut koulussa sisällä pitkillä kalsareilla. Olen laittanut sen reppuun collegehousut, muttei ole niitä käyttänyt. Olen luullut, että on sitten toppahousuilla sisälläkin.

Mutta ei - pari kk ollut vaan pitkillä kalsareilla sisällä.

Noloa!!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ope ei ole käskeny laittaa housuja. Nolo ope. :(

Vierailija
2/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miten se siis on tarjennut ulkonakin haalarihousujen alla pelkillä kalsareilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ope ei ole käskeny laittaa housuja. Nolo ope. :(

Ja onneksi noin pieni koululainen joten ei mitään noloa. Mulla on tallella valokuva, jossa yksi eskarilainen istuu kuvassa kalsareilla.

Eikä meistä kukaan asiaa edes huomannut.

Vierailija
4/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et laittanut pojalle collegehousuja toppahousujen alle ja jättänyt pitkiä kalsareita pois? tai kovilla pakkasilla voi laittaa molemmat.

Mun poika on ihan samanlainen, hänelle on ihan sama millaisissa vaatteissa kulkee. Olisi varmaan ihan pokkana kalsareissa koulussa, ei varmasti muistaisi/viitsisi laittaa repusta toisia housuja jalkaan.

Vierailija
5/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitella koulussa. Meillä on lapsella ne vaatteet alla joissa on sisälläkin.

Vierailija
6/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta siis mitä ne muut oikein sitten pitävät? onko muilla alla jotain säädyllisempää vai onko vaan kuumakallena ottanut ne pois? Kyselen vaan tyhmänä, että mitä niillä muillaa sitten on tähän aikaan vuodesta päällä?

Vierailija
7/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi toista, ihana! :) mitä siinä nyt suotta häpeilet, ei mitenkään vakava asia. hupaisa! :D

Vierailija
8/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne lapset ehdi housuja vaihtelemaan, jos kaverikaan ei vaihda. Eikä collarit ole yhtään liikaa talvella siellä ulkohousujen alla.

Vierailija
9/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tossa ei oo mitään kamalaa, jos on kalsareissa. Meillä ekaluokkalainen meni kalsareissa kans jonkun aikaa ennen kuin mun mies älähti, että ei kai tuo lapsi kalsareissa siellä koulussa kulje. Mä en vaan ollut tajunnut, että se ottaa ne toppahousut sisällä pois...

Vierailija
10/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks on vaan ekaluokkalainen :)

eikä tuon ikäiselle siis muut lapset varmaankaan vinoile. ehkä isommat lapset saattaa kattoa vähän.

mutta oishan ope nyt voinu sanoa, vaikka en ihmettele jos poika ei oo open sanomista välittäny, ainakaan mun kokemuksen mukaan tollaset asiat ei oo kauheen tärkeitä ton ikäsille pojille :D

söpöltä kuulostaa mun korvaan mutta ymmärrän kyllä sua.

laita reissuvihkoon opelle viestiä että kuulit tänään että poika on siellä kalsareissa että voisitteko katsoa vähän hänen peräänsä että laittaisi ne colleget :)

Vierailija
11/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tossa ei oo mitään kamalaa, jos on kalsareissa. Meillä ekaluokkalainen meni kalsareissa kans jonkun aikaa ennen kuin mun mies älähti, että ei kai tuo lapsi kalsareissa siellä koulussa kulje. Mä en vaan ollut tajunnut, että se ottaa ne toppahousut sisällä pois...

Oletitko, että lapsi on koko päivän isällä toppahousuissa? Sekö olis normaalia? Hyvä, että mies älähti...

Vierailija
12/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti mutsit.

Koulussa ei saa olla ulkovaatteet päällä sisällä. Kai te sen verran tiedätte? Eihän kukaan himassakaan kulje ulkovaatteissa, vai??

Siis katsokaa mitä niiden ulkovaatteiden alle puette pikku koululaisille. Ja joo, ei ne koulussa rupea enää mitään ylimääräistä vaatetta repusta pukemaan päälleen, kaiken pitää olla yllä jo.

Vierailija
13/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekaluokkalainen poika on ollut koulussa sisällä pitkillä kalsareilla. Olen laittanut sen reppuun collegehousut, muttei ole niitä käyttänyt. Olen luullut, että on sitten toppahousuilla sisälläkin. Mutta ei - pari kk ollut vaan pitkillä kalsareilla sisällä. Noloa!!!!

En vaan, anteeks vaan voi uskoa tuota sun juttuas.

Kuulostaa ihan höntille. En usko että edes surkeimmissakaan tapauksissa joku laittaa pojalle reppuun housut??? Ne kuuluu jalkaan. Ja miten se poikas ei ymmärtäis tällaista, eli ei huomaisi olevansa alushousuissa KOULUSSA?

Vierailija
14/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä ekaluokkalainen tyttö joka harrastaa samaa pitkissä kalsareissa/fleecehousujen kanssa koulussa oloa.

Kotona laitan kaiken tarvittavan PÄÄLLE mutta liikuntatunnin jälkeen tyttö usein "unohtaa" vetää sisähousut kalsareiden päälle. Kovimmilla pakkasilla ei sitten "jaksa" riisua fleecehousujaan sisällä.

Ope on huolehtinut, että "ylimääräiset" vaatteet lähtevät koulusta mukaan kotiin eikä lähde kotiin kävelemään liian vähillä vaatteilla.

Vierailija
15/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus muinoin olleeni jossain (kirjastossa?) pelkillä sukkahousuilla kun mentiinkiiin yllätttäen siellä käymään pakkaspäivän kesken... ja mua kyllä nolotti. Tarkkaa ikää en nyt muista mutta aika pieni olin kuitenkin.

Vierailija
16/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

collaripökät toppahousujen alle vaan.

Vierailija
17/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti mutsit.

Koulussa ei saa olla ulkovaatteet päällä sisällä. Kai te sen verran tiedätte? Eihän kukaan himassakaan kulje ulkovaatteissa, vai??

Siis katsokaa mitä niiden ulkovaatteiden alle puette pikku koululaisille. Ja joo, ei ne koulussa rupea enää mitään ylimääräistä vaatetta repusta pukemaan päälleen, kaiken pitää olla yllä jo.

Lapsenahan oltiin koulussa toppahousut jalassa. Ainakin meillä. Joten en tavallaan ihmettele, etteivät kaikki hoksaa, että ne riisutaan sisällä.

Yksi päivä menin hakemaan tokaluokkalaistani koulusta kesken päivän hammaslääkärikäynnille, siellä oli ekaluokkalainen tyttö trikoissa/legginseissä ja pelkässä aluspaidasas hipisimässä. Eikä varmastikaan hänenkään äitinsä ollut ajatellut lapsensa noin pukeutuvan koulussa. :D

Vierailija
18/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:n nolouden, mutta eihän tämä oikeasti ole mikää iso asia...

Vierailija
19/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että koulukaverit huomauttavat. Tai opettaja. Jos ei ole huomauttanut niin eihän siinä kuinkaan ole käynyt. Älä nyt lasta kovin asiasta moiti, pieni hän on vielä. Laita ne pelkät college-housut sinne toppahousujen alle, niin ei tarvi kalsareissa koulussa kulkea.

Mutta siis ajattele positiivisesti : lastasi ei haittaa vaikka kulkisi koulussa kalsareissa, moni ei oikeasti kehtaisi. Ja toinen, hänen luokallaan ei huomautella asioista, annetaan kunkin olla sellaisissa vaatteissa kun haluaa. Relax siis :)))

Vierailija
20/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuskin hän on sieltä erottunut ;). Omalle (tytölleni) olen koittanut laittaa tuosta syystä aina vähän pidemmän paidan päälle, ettei kuitenkaan takapuoli vilkkuis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi