Turun seudun mammat laskettuaika 2012
Olen 24 vuotias. Odotan esikoistani. Laskettu aika elokuun 5 päivä. Olisi kiva tutustua muihinkin alueen odottaviin äiteihin.
Kommentit (13)
Elikkäs sama tilanne mulla on kuin ekalla kirjoittajalla eli 24-vuotias ja esikoinen tulossa ja 5.8. laskettu aika :) Hassu yhteensattuma :)
Täällä 24-vuotias esikoisen odottaja myös :) LA meillä 23.7.
Kiva kun ootte vastannu mun viestiin. Onnee teil kaikille odotuksen kanssa. Aikast hauska yhteensattuma todella, et sama laskettua aika.
Mä voisin tähän väliin kertoa itsestäni hieman lisää. Jos haluatte niin voitte itsekkin kertoa jotain.
Elikkäs asun Nousiaisissa avomieheni kanssa omakotitalossa. Ollaan asuttu tässä noin puolitoista vuotta. Meillä ei ole karvaisia lemmikkejä. Kaloja löytyy akvaariosta. Mieheni vanhemmilla saksanpaimenkoira, sitä tulee nähtyä melkein joka päivä. Hmm..mitäs muuta vielä. En ole tällä hetkellä töissä missään keikkahommia teen jos niitä on. Opiskelut on vähän menneet penkin alle eikä niin vähääkään. Ei vaan toi koulu oo mun juttu. Mulla ei ole siis ammattitutkintoa.
Liityin tänne myös(kierto 28-30 eli la 31.lokakuuta tai 2.marraskuuta)Rv 5+ 3-5,lauantaina plussasin.
Neuvola 16.3, miesystävälleni tämä on esikoinen ja mulle toinen, esikoiseni on 6 vuotias prinsessa
...odottaja Turusta. Molemmille ensimmäinen pienokainen tulossa. La 12.10., nyt siis rv 8+4. Itellä täyttyy 28v vielä kesän aikana. Neuvola oli jo n. kk sitten ja eka ultrakin pari viikkoo sitten. Saatiin kunnallisen kautta, kun ollut niin epäsäännöllinen kierto (35-60 pv). Ja siksi nlakin oli niin varhaisessa vaiheessa, kun ei voitu tietää tarkkoja viikkoja silloin vielä.
Onnea kaikille odottajille :)!
Täällä myös yksi Turkulainen odottaja. laskettuaika on 14.7 ja toista odotan.
HB90: Mä koen itseni myös (vielä) Hirvensalolaiseksi vaikken sillä ole asunut enää noin 10 vuoteen. Vanhempani asuvat kyllä edelleen joten käytyä siellä tulee viikottain. Ihana paikka ja toiveissani olisikin vielä joskus muuttaa perheeni kanssa saarelle takas :)
Hei!
Täälä yksi raisiolainen odottaja :) Laskettu aika vielä 9.8. Ekassa ultrassa näytti, että voisi olla la vähän myöhemminkin ja nyt toises ultras sitten tarkistetaan vielä muutetaanko laskettua päivää. Tulossa on toinen lapsi :)
Täällä myös Turkulainen odottaja. Ensimmäistä odotellaan ja ikää on jo 34 v. Yritystä oli takana 2,5 vuotta. Rakkaamme LA 3.6..
Täällä uusi Turkulainen odottaja. La 26.6. ja kolmatta odotellaan. Ja ikää on 32v.
potkut tuntuu joo kunnollisilta eikä mitään hipasuja. Muutaman päivän tuntenut..Ihana tunne
Moikka!
Ihan mielenkiinnosta tänne kirjoittelen, jos täällä joku Turun seudun odottaja sattuisi olemaan. Itse tosiaan olen 21-vuotias ensiodottaja Raisiosta ja laskettu aika on loppuvuodesta 10.12. Jos täällä tosiaan ihmisiä vielä pyörii, niin kirjoitelkaapas jotain :)
Täällä on pian 20-vuotias esikoista odottava Turkulainen :) Itsellä laskettu aika 14.9, joten viikkoja nyt 22 :) Masussa asustelee vilkas persoona, tälläkin hetkellä potkii todella innokkaasti! En tiedä kuinka paljon täällä käy ihmiset lukemassa ja kirjottelemassa mitään, joten minuun voi ottaa suoraan yhteyttä noo-re@hotmail.com. Olisi kiva jutella ja vaihtaa kuulumisia! Kaikille ihanaa odotus aikaa!
Heippa :) Täällä ois 21-vuotias, esikoistaan odottava Hirvensalosta! :) Tällä hetkellä mennään rv 24+2, eli laskettu aika on 7.6 :)