Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko keskeytynyttä keskenmenoa odottaa että alkais spontaanisti??

Vierailija
14.02.2012 |

Hei,

Itsellä todettiin tänään keskeytynyt keskenmeno. n. 2-3 vk ollut kuolleena. Käskettiin huomenna aamulla sairaalaan tyhjennykseen. Miksei sitä voisi odottaa että tulee itsekseen ulos? Kauanko siihen menee yleensä että alkaa spontaanisti? Onko pakko mennä heti tyhjennykseen? =(

Kiitos

Epätietoinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun kohdalla, nyt neljä kertaa, keskeytynyt km ei ala itsestään vuotamaan, vaan tarvitaan niitä lääkkeitä, että saadaan kohtu tyhjenemään. Joku lääkäri sanoi kerran, ettei kiinnittymisessä ainakaan ole ongelmaa, ku ei keho tahdo ollenkaan päästää alkioista irti...

Vierailija
2/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla keskeytynyt keskenmeno todettiin kaksi viikkoa sitten. Viikon kesti ennen kuin sain ajan lääkkeelliseen tyhjennykseen. Edellisenä iltana ennen sairaalaan menoa alkoi hieman vuotamaan. Ainakin mulle lääkäri ehdotti, että voisi ihan hyvin viikon vielä katsoa alkaako tyhjenemään itsekseen. Halusin kuitenkin lääkkeet hommaa vaudittamaan ja ne myös sain. Nyt on viikko mennyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja vuotaa edelleen eikä loppua näytä näkyvän. Paikat alkaa olla rikki siteiden käytöstä mutta näköjään jatkuu ja jatkuu. Aika masentavaa. Sanoivat kyllä että voi vuotaa 2-3 viikkoa eli pitkät rättisulkeiset taitaa tulla...huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmeno todettiin perjantaina. Koska viikonloppuna ei tehdä kaavintoja, varattiin aika maanantaiksi. Lauantaina alkoi sitten kuitenkin vuoto ja sunnuntaina keskenmeno oli ohi.

Voimia ap!

4/4 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... keskenmenoa takana. Eka todettiin rv7 ja tyhjennettiin suht heti lääkkeillä. Toka todettiin vasta rv12 vaikka oli mennyt kesken jo 7+3, eli monta viikkoa oli siellä ollut keskeytyneenä. En tiedä olisiko milloin ruvennut itsekseen tulemaan. Ekassa oli siis lääkkeellinen ja tokassa kaavinta. Kaavinnan jälkeen toipuminen oli nopeampaa, lääkkeellisen jälkeen vuodin kuukauden.

Voimia kovasti sinulle!