Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän anteeksi teiltä.

Vierailija
14.02.2012 |

Olen kirjoitellut tänne kärkeviä vastauksia, arvostellut erilaisia mielipiteitä, joskus olen ollut jopa ilkeä ja väheksyvä.

Pyydän anteeksi. Nyt kun elämä potkii omaan päähän tajuan ettei olisi ollut varaa.

Anteeksi ja voimia kaikille.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vissiin sivulla 3. Jopa se iänikuinen tissiketju oli yläpuolella.

Voimia sinnekin, ap. Saat anteeksi.

Vierailija
2/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle anteeksi ja myös itselleni rakas kanssakulkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää teillekin, muistakaa halia rakkaitanne tänäänkin

t:ap

Vierailija
4/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä sinulle ap on tullut? Voisimmeko me auttaa?

Vierailija
5/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään. Alussa hymyilytti, mutta nyt on alkanut hymy hyytyä. Monta hyvää vuotta tuossa olikin, ja pidin itseäni vahvana persoonana. Ja varmaan muutkin pitivät, kun olen aina ollut "Leelian lepotuolina" ystävilleni ja kuunnellut heidän surunsa ja murheensa. Nytpä se olen sitten minä, jolla on voimat vähissä. En kulje ihan täysillä voimilla.

Odotan vain, että ikävät sattumukset loppuvat. Kyllä se taas siitä.

Kiitos välittämisestä!

että mikä sinulle ap on tullut? Voisimmeko me auttaa?

Vierailija
6/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut tänne kärkeviä vastauksia, arvostellut erilaisia mielipiteitä, joskus olen ollut jopa ilkeä ja väheksyvä.

Pyydän anteeksi. Nyt kun elämä potkii omaan päähän tajuan ettei olisi ollut varaa.

Ehkäpä elämä potkii juuri siksi.

Vierailija
7/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerästi ja pikkusieluisesti sanottu.

Vierailija
8/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä karman lakiin.

Pääsääntöisesti olen kuitenkin ollut kiltti ihminen, myös täällä av:lla. En siis kuulu niihin, jotka haukkuvat ja nimittelevät toisia. Olen kuitenkin kirjoittanut joskus kärkevään sävyyn ja ajatellut, että oma tapani ajatella ja toimia on parempi kuin muiden. Vanha sisäinen hippiyteni on päässyt hautautumaan kiireisen uraelämän jalkoihin, tärkein on päässyt unohtumaan. Elämän yllättävät, ikävät käänteet ovat laittaneet minut (taas) miettimään elämäni arvoja. Siksi siis ajattelin pyytää anteeksi myös täällä av:lla. Yritän vastaisuudessa olla parempi ja suvaitsevaisempi ihminen.

t.ap

Vierailija
9/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva kun tuli tällanen alotus :)

Ihmisiä me kaikki vaan ollaan, tehdään virheitä välillä ja se on myös elämää.

ja varsinkin hyvä jos niistä virheistä oppii jotain :D

Vierailija
10/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään av:sta vastedes vähän parempi paikka.

Tää on parempi paikka nyt. Jos halut pusipusihalitella, mene plussalle. Av:lla on karu meininki ja sillä siisti.

Äläkä ap pyytele anteeks. Tyhmät ihmiset ansaitsee näpäytyksen.

Vierailija
11/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän yllättävät, ikävät käänteet ovat laittaneet minut (taas) miettimään elämäni arvoja. Siksi siis ajattelin pyytää anteeksi myös täällä av:lla. Yritän vastaisuudessa olla parempi ja suvaitsevaisempi ihminen. t.ap

Vierailija
12/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko minäkin anteeksi? jos pystyt av-mamma siihen, olen järkyttynyt.

Vuosia olen lukenut täältä, että alle 3-vuotiaan lapsen vanhemmat ovat hirviöitä, jos vievät lapsensa hoitoon.

Nyt mitataan av-mammojen todellinen laupiaisuus.

Vierailija
13/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin tänään tekemään pirun hyvä provon, tai ehkä luulen vaan. Pyydän anteeksi teiltä tai itseltäni.

Vierailija
14/21 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku pyyteli anteeksi ikäviä av-kommenttejaan, mikä toi mieleeni tämän helmikuussa aloittamani ketjun. En muuten koskaan kirjoittanut tuota alla olevaa provo-kommenttia vaan olin ihan oikeasti asialla.

Kiitos kaikille, jotka tsemppasivat. Oli todella vaikea talvi ja kevät, nyt on onneksi vähän helpottanut. Aurinkoa kaikkien päiviin! ap

Onnistuin tänään tekemään pirun hyvä provon, tai ehkä luulen vaan. Pyydän anteeksi teiltä tai itseltäni.

Vierailija
15/21 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitusta tänne teit samasta asiasta....

Vierailija
16/21 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tämän yhden aloituksen tein helmikuussa. Nyt vastasin siihen vielä kerran, koska huomasin, että joku oli esiintynyt minuna ja väittänyt tätä provoksi.

Vierailija
17/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt samaa!

Vierailija
18/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti taas parempaa.

Rohkeaa tunnustaa:0 anteeksipyyntö hyväksytty.

Vierailija
19/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olen minäkin tehnyt ja pyydän yhtälailla anteeksi. Tehdään av:sta vastedes vähän parempi paikka.

Vierailija
20/21 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kommenttikenttään, että en tykkää nykyisestä tilanteestasi, vaan olen todella pahoillani puolestasi. Tykkään kuitenkin anteeksipyynnöstä. Voimia sinullekin, toivottavasti asiasi selviävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi