Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään eräässä pk-seudun neuvolassa nähtyä...

Vierailija
14.02.2012 |

Äiti ja arviolta 5-vuotiaat pojat, mitä ilmeisimmin kaksoset. Pojat kävivät lääkärintarkastuksessa, jonka jälkeen äiti päästi heidät odotusaulaan hillumaan. Ajoivat rallia taaperokärryillä, päin seiniä, hyppivät leikkikeittiön päällä, räpsyttelivät valoja, tunkivat lehtihyllyihin makaamaan jne. Mitä tekee äiti, kun tulee paikalle - no ei tietysti mitään! Tai no, lupasi tietysti toisenkin kiivetä hyppäämään keittiön päältä, kun kerran toinenkin sai! Huhhuh, en halua nähdä heitä kotioloissa, kun yleisillä paikoillakin meno oli jo tuollaista!

Ja ennen kuin syyttelette minua, niin sekä minä, että pikalle sattunut th kielsimme heitä tuloksetta. Eikä näköjään ihme, jos moinen meno olikin sallittua.

Kasvattakaa niitä lapsianne, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita pärskiviä räkänokkia on neuvolat pullolaan talviaikaan. Välinpitämättömiä.

Vierailija
2/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neuvolan seinällä lukee ettei sinne saa tuoda lasta sairaana. Huonosti käyttäytyville voisi olla oma lappunsa myös :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiellän myös vieraita lapsia jos alkavat käyttäytyä ihan holtittomasti, vaikkapa niin että meinaavat rikkoa asioita tai toisiansa. Jos se oma äitinsäkin siitä tajuaisi ettei noin saa käyttäytyä. Toisaalta ymmärrän että vaikkapa viisivuotiaat kaksospojat on vaan miltei mahdoton yhtälö, kun he suorastaan villitsevät toisiaan...!

Vierailija
4/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja arviolta 5-vuotiaat pojat, mitä ilmeisimmin kaksoset. Pojat kävivät lääkärintarkastuksessa, jonka jälkeen äiti päästi heidät odotusaulaan hillumaan. Ajoivat rallia taaperokärryillä, päin seiniä, hyppivät leikkikeittiön päällä, räpsyttelivät valoja, tunkivat lehtihyllyihin makaamaan jne. Mitä tekee äiti, kun tulee paikalle - no ei tietysti mitään! Tai no, lupasi tietysti toisenkin kiivetä hyppäämään keittiön päältä, kun kerran toinenkin sai! Huhhuh, en halua nähdä heitä kotioloissa, kun yleisillä paikoillakin meno oli jo tuollaista! Ja ennen kuin syyttelette minua, niin sekä minä, että pikalle sattunut th kielsimme heitä tuloksetta. Eikä näköjään ihme, jos moinen meno olikin sallittua. Kasvattakaa niitä lapsianne, kiitos!

Joillakin ei ole otetta kasvatuksessa. Voitteko kuvitella millaista on heidän päiväkotiarki? :D kyllä, villinlännen meininkiäpä hyvinkin.

Vierailija
5/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koulutustani vastaavassa työssä (lto) enää!

Vierailija
6/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän mua ärsytti kuitenkin se, että neuvolan aulaan oli tuotu sairaita lapsia odottamaan lääkäriin ja labraan pääsyä. Isä vielä selitti kovaan ääneen, kuinka heidän pikku prinsessa kipeänäkin halusi tulla neuvolan leluilla leikkimään.

Eikä tajunnut edes siitä, kun terveydenhoitaja yritti ohjata heidät oikeaan odotusaulaan. Sillä kun itse olin lapseni kanssa lähdössä pois neuvolasta, oli tämä äijäkin lapsensa kanssa ilmeisesti ehtinyt käydä lääkärissä, ja he tulivat vielä uudelleen neuvolan tiloihin leikkimään.

Tosi kurjaa vastasyntyneille vauvoille, varsinkin kun rs-virusta on paljon liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän