Muistiko miehesi sinua tänään?
Kommentit (14)
Nää pakkopulla lahjanostopäivät ovat sietämättömiä.
Pitää alkaa henkisesti valmistautumaan äitienpäiväänkn, kiasus vastahan sekin piina oli.
Joulu riittää.
Ja pääsiäinen.
mentiin aamusta iltaan. Meillä on muutaman viikon päästä kihlajaispäivä ja silloin vien mieheni Berliiniin.
Toi minulle kaksi kauan himoitsemaani muurlan nalle puh-emalimukia
itse olin kotona lasten kanssa leiponut jo kakun ja pikkuleipiä!=) Yleensä mieheni ei ostele kukkia tai tuo muutakaan tuliaista, tänään ollut koko päivän pihalla töissä ja oli käynyt kotimatkallaan hakemassa kakun. Yllätyin kyllä iloisesti, tämä on meillä niin harvinaista!=)
ei muuta. En kyllä osannut edes soittoa odottaa...
jatkoi sen jälkeen töitään kotona minun hoitaessani sairaita lapsia ja lähti työnsä päätettyään harrastamaan.
ihanalla kortilla ja sydän suklaarasialla. Meille lahjojen ostelu tai muu muistaminen e ole pakkopullaa.
nimipäivänä ja syntymäpäivinä, ruusuin, lahjoin ja leivonnaisin ja illallisin, niin ei ystävänpäivänä, eikä naistenpäivänä.
ja lisäksi toi herkkuviinerit kahvin kanssa:)
sydänmarmeladeja! yllätyin iloisesti, koska yleensä hänellä ei ole tapana tuollaisia muistaa. Tosi kiva! Ja vielä kiva oli, että oli vaihtanut sänkyihin vuodevaatteet! Täysi kymppi!
iltiksen kaikki puolialastomat naiset ja tän av.n TISSIKUVA ketjun tissejäkin kävi läpi. Kateellisia? Mä leivoin sentään kaks kakku sikapossulle.
toi mukanaan suklaapusun :D