Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käviköhän tässä nyt niin, että tempasin itteni tiineeksi vanhoilla päivilläni....

Vierailija
14.02.2012 |

Ikää siis melkein 45 vuotta. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viimeistään jo 1-2 viikkoa sitten. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana useita yhdyntöjä menetelmällä keskeytetty yhdyntä +kondomi; yhden kerran yhdyntä aikakin humalassa juhlan kunniaksi.

Oireita olis nenän tukkoisuus ja aivastelu ilman nuhaa, lievää kuvotuksen ja huimauksen tunnetta ajoittain lähinnä iltaisin, rinnoissa välillä sellainen tunne, että maitoa nousisi ja kihelmöintiä/turpeuden tunnetta. Voihan tää olla vaihdevuosienkin oireilua. Reilu viikko sitten oli hyvin lyhyitä kuumotus/hikoulutusaaltoja, mitkä kyllä nyt olleet jo monta päivää pois.

Lapsia ennestään kolme; he kaikki kouluikäisiä.

Kai se testi pitäis lähipäivinä tehdä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorimmaisen kun olin joa ikäloppu 39 v ja nyt lapsi suree sitä kun hänellä on vanha, mummuikäinen äiti. Olen ihan nuorekas ja hyvässä kunnossa, mutta ei sille mahda mitään, että en ole samanlainen kuin lapsen kavereiden äidit jotka voi olla jopa 20 v mua nuorempia. Lapsi joskus sanookin mua mummuksi, kun ei ilkeä sanoa mun olevan äitinsä ja annan asian vain olla niin. Onnea valitsemallenne tielle. Ihan turhaa muuta väittää, tää on karu totuus lapsen silmissä.

Sain nuorimmaisen kun olin joa ikäloppu 39 v ja nyt lapsi suree sitä kun hänellä on vanha, mummuikäinen äiti. Olen ihan nuorekas ja hyvässä kunnossa, mutta ei sille mahda mitään, että en ole samanlainen kuin lapsen kavereiden äidit jotka voi olla jopa 20 v mua nuorempia. Lapsi joskus sanookin mua mummuksi, kun ei ilkeä sanoa mun olevan äitinsä ja annan asian vain olla niin. Onnea valitsemallenne tielle. Ihan turhaa muuta väittää, tää on karu totuus lapsen silmissä.

Vierailija
42/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä en...

t: 42v, kuopus 1v5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kondomi laitettu ennen varsinaista siemensyöksyä.

ap

Vierailija
44/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ja aukase silmäs, ei se ole ainutlaatuista, että vanhemmat on jotenkin outoja murkkujen mielestä.

Lapsesi kuulostaa vähän oudolta...

Vierailija
45/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siis parempi tehdä abortti ettei vaan oo liian vanha vielä äidiksi? En ymmärrä en...

t: 42v, kuopus 1v5kk

Vierailija
46/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka kuinka väittäisit muuta, niin yli nelikymppiset äidit - siis ihan jopa ensisynnyttäjät - ovat jo esim. täällä Helsingissä YLEISEMPIÄ kuin alle kaksikymppiset.

Joten äidit ovat aina vaan vanhempia. Jos lapsi jotain nolostelee, niin kovin nuorta ja teinimäistä äitiä.

Tai no, lapset nolostelee vanhempiaan jossakin vaiheessa joka tapauksessa, iästä riippumatta.

Ja TÄMÄ on karu totuus, lapsukaiseni.

Vierailija
47/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v ja minut kun oli 25v ja olin todella onnellinen siitä.

ja vaikka kuinka väittäisit muuta, niin yli nelikymppiset äidit - siis ihan jopa ensisynnyttäjät - ovat jo esim. täällä Helsingissä YLEISEMPIÄ kuin alle kaksikymppiset.

Joten äidit ovat aina vaan vanhempia. Jos lapsi jotain nolostelee, niin kovin nuorta ja teinimäistä äitiä.

Tai no, lapset nolostelee vanhempiaan jossakin vaiheessa joka tapauksessa, iästä riippumatta.

Ja TÄMÄ on karu totuus, lapsukaiseni.

En tiedä sinun ikää, mutta itse olen jo 51v joten en ehkä ihan lapsukainen enää ole :)

Vierailija
48/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh,minä en kyl haluis tulla äidiksi ton ikäsenä! mummiksi kyllä.

Vierailija
49/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v ja minut kun oli 25v ja olin todella onnellinen siitä.

ja vaikka kuinka väittäisit muuta, niin yli nelikymppiset äidit - siis ihan jopa ensisynnyttäjät - ovat jo esim. täällä Helsingissä YLEISEMPIÄ kuin alle kaksikymppiset. Joten äidit ovat aina vaan vanhempia. Jos lapsi jotain nolostelee, niin kovin nuorta ja teinimäistä äitiä. Tai no, lapset nolostelee vanhempiaan jossakin vaiheessa joka tapauksessa, iästä riippumatta. Ja TÄMÄ on karu totuus, lapsukaiseni.

En tiedä sinun ikää, mutta itse olen jo 51v joten en ehkä ihan lapsukainen enää ole :)

Eikö sinulle tule mieleesikään, että nykyään on asiat toisin kuin 1960-luvulla? Silloin ehkäisy oli olemassa ja sen vuoksi naiset hankkivat lapset parikymppisinä ja alkoivat sen jälkeen ehkäisyllä rajoittaa lastensaantia.

Sitä aiemmin, esim. 40-luvullahan naiset saivat täysin yleisesti naisia nelikymppisinäkin, koska lasten saaminen loppui vasta vaihdevuosiin.

Nyt on tavallaan palattu menneeseen, paitsi sillä erotuksella, että ensisynnyttäjien keski-ikä on jo 28 vuotta. Ja paikoin siis sitäkin huimasti korkeampi.

Vierailija
50/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet voi olla ikään-tai mihin tahansa liittyvä.Jos olet varma ettei siemensyöksyä sisään ole tapahtunut, mahiksesi olla raskaana on melko pieni.