Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käviköhän tässä nyt niin, että tempasin itteni tiineeksi vanhoilla päivilläni....

Vierailija
14.02.2012 |

Ikää siis melkein 45 vuotta. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viimeistään jo 1-2 viikkoa sitten. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana useita yhdyntöjä menetelmällä keskeytetty yhdyntä +kondomi; yhden kerran yhdyntä aikakin humalassa juhlan kunniaksi.

Oireita olis nenän tukkoisuus ja aivastelu ilman nuhaa, lievää kuvotuksen ja huimauksen tunnetta ajoittain lähinnä iltaisin, rinnoissa välillä sellainen tunne, että maitoa nousisi ja kihelmöintiä/turpeuden tunnetta. Voihan tää olla vaihdevuosienkin oireilua. Reilu viikko sitten oli hyvin lyhyitä kuumotus/hikoulutusaaltoja, mitkä kyllä nyt olleet jo monta päivää pois.

Lapsia ennestään kolme; he kaikki kouluikäisiä.

Kai se testi pitäis lähipäivinä tehdä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorimmaisen kun olin joa ikäloppu 39 v ja nyt lapsi suree sitä kun hänellä on vanha, mummuikäinen äiti. Olen ihan nuorekas ja hyvässä kunnossa, mutta ei sille mahda mitään, että en ole samanlainen kuin lapsen kavereiden äidit jotka voi olla jopa 20 v mua nuorempia.

Lapsi joskus sanookin mua mummuksi, kun ei ilkeä sanoa mun olevan äitinsä ja annan asian vain olla niin.

Onnea valitsemallenne tielle.

Ihan turhaa muuta väittää, tää on karu totuus lapsen silmissä.

Täällä meillä päin ovat äidit poikkeuksetta saanet lapsensa +kolmevitosina. Äidit ovat koulutettuja ja hoidettuja, kukaan ei muistuta mummoa edes etäisesti. Ehkä siksi ettei kukaan kutsu itseään "ikälopuksi".

Vierailija
2/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorimmaisen kun olin joa ikäloppu 39 v ja nyt lapsi suree sitä kun hänellä on vanha, mummuikäinen äiti. Olen ihan nuorekas ja hyvässä kunnossa, mutta ei sille mahda mitään, että en ole samanlainen kuin lapsen kavereiden äidit jotka voi olla jopa 20 v mua nuorempia.

Lapsi joskus sanookin mua mummuksi, kun ei ilkeä sanoa mun olevan äitinsä ja annan asian vain olla niin.

Mul on ainakin maailman paras äiti vaikka oli 37 syntyessäni. Kun sain esikoisen niin hän jäi eläkkeelle ja oli pirteää, kiiretöntä apua lasten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 45 kun sai minut, itse olen pian 30. En ole koskaan (paitsi murrosiässä mutta sitä ei lasketa) hävennyt äitini ikää, pikemminkin olen aina ollut ylpeä hänestä.

Hän on yhä ikäisekseen todella nuorekas. Onnea teille kaikille "iäkkäämmille" odottajille.

Vierailija
4/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei siitä nuoresta mummosta oo ees mitään iloa lapsenlapsilleen. Tänään viimeksi teki oharit, kun piti mennä kuopuksen tarhalle ystävänpäivän kunniaksi. Parempi olis kun koko ihmistä ei olisikaan, eikä olekaan enää tämän päivän jälkeen mulle, sain tarpeekseni.

t: se 42v, jolla nuorin 1v5kk

Vierailija
5/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttelen vauvanhoidossa innoissani, kun olen kekkeä 79v ikinuori. Ihan vaan pikkunen muistutus niille, joiden mielestä tää on niin luonnollista, saada lapsi vanhempana. Se lapsen 39 v saanut.

Vierailija
6/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei siitä nuoresta mummosta oo ees mitään iloa lapsenlapsilleen. Tänään viimeksi teki oharit, kun piti mennä kuopuksen tarhalle ystävänpäivän kunniaksi. Parempi olis kun koko ihmistä ei olisikaan, eikä olekaan enää tämän päivän jälkeen mulle, sain tarpeekseni.

t: se 42v, jolla nuorin 1v5kk

Vierailija
7/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos mun tytär saa lapsensa kun on 40v olenkin sitten pirteä lapsenlikka ja auttelen vauvanhoidossa innoissani, kun olen kekkeä 79v ikinuori. Ihan vaan pikkunen muistutus niille, joiden mielestä tää on niin luonnollista, saada lapsi vanhempana. Se lapsen 39 v saanut.

Vierailija
8/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin jäät eläkkeelle ;)

Vierailija
9/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvan piironginpäälle ja sanoo, että olkaa kiltisti, mummu vahtii nyt.

Ei tule ongelmia lapsenkasvatuksenkaan kanssa, kun mummo on haudassa, eikä äkäistä anoppia :)

Ei ole kiva kun ei kerkee tutustuun lapsenlapsiinsa :(

Juu, jos mun tytär saa lapsensa kun on 40v olenkin sitten pirteä lapsenlikka ja auttelen vauvanhoidossa innoissani, kun olen kekkeä 79v ikinuori. Ihan vaan pikkunen muistutus niille, joiden mielestä tää on niin luonnollista, saada lapsi vanhempana. Se lapsen 39 v saanut.

Vierailija
10/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kiinnostamaan

Vierailija
11/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmallinen vielä tuossa iässä ja kertoo olevansa nuorekas ja hyväkuntoinen, mielestäni silloin on hyvät geenit. ohis.

Oletpa antanut lapsellesi huonot geenit.

Vierailija
13/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että touhutipastakin voi tulla raskaaksi. Ei mitään vahinkoja tälläiset tapaukset.

Vierailija
14/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lapselle kun täysi-ikäisyyden kynnyksellä mamma jääkin kohta jo eläkkeelle. Jipii! Eikä taida koskaan oppia tuntemaan isovanhempiaankaan.

Vierailija
15/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt murrosikäistä lastani kaverit kuulemma arvostelevat, kun hänellä on "liian nuoret vanhemmat". Tai siis arvostelevat meitä vanhempia, että "he ainakaan eivät ymmärrä miksi jotkut tekevät lapset niin nuorena." En nelikymppisenä itse koe itseäni mitenkään liian nuoreksi murrosikäisen äidiksi. Taitaa olla niin, että ikinä ei teinille ole mikään hyvä, mikä liittyy omiin vanhempiin.

Vierailija
16/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat on niitä nuorimpia äidiksi tulijoita, ja toisesta päästä 48-v:t alkaa olla niitä vanhimpia.

Eiks je? Silleenhän se menee, että tuolla ikävälillä pystyy suurin piirtein synnyttämään.

Mä muistan hyvin, kuinka parikymppisenä nelikymppiset tuntui iiiihan ikälopuilta, ja siksi pystyn hyvin samaistumaan näihin kauhistelijoihin täällä. Nyt kun pyöreät 40 on tullut täyteen, niin eipä sitä itseensä just vanhemmaksi tunne, välillä onneksi viisaammaksi (vähän)! Itse en kyllä aio lisää vauvoja tehdä enää, mutta se johtuu pelkästä laiskuudesta ja mukavuudenhalusta, ei siitä että rollaattori olisi vielä tiellä.

Vierailija
17/50 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellisen kuuloinen on tuo tarinasi. Kirjoitatkin niin rumilla sanoilla, toivottavasti et ole raskaana enkä tarkoita ikääsi vaan henkistä kypsyyttäsi.

Vierailija
18/50 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kertoo kypsyydestä kun menee ja tekee analyysin jonkun kirjoituksen perusteella ja haukkuu henkisesti kypsymättömäksi muutaman lauseen perusteella. Voi luoja sentään näitä aivopieruja. ohis.

Aika lapsellisen kuuloinen on tuo tarinasi. Kirjoitatkin niin rumilla sanoilla, toivottavasti et ole raskaana enkä tarkoita ikääsi vaan henkistä kypsyyttäsi.

Vierailija
19/50 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jo testannut? Vai alkoiko menkat?

Vierailija
20/50 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiset raskausoireiksi sopivat oireet jatkuvat edelleen. Varsinkin nenän limakalvojen turvotus ja aivastelu on aika selvää. Lisäksi hyvin lievää kuvotusta, huimausta ja pyörryttävää oloa iltaisin. Rintatuntemukset kyllä aika vähäisiä; pientä kihelmöintiä ja pistelyä rinnoissa ajoittain sekä lievää tunnetta, että maitoa nousisi rintoihin. Edellisissä raskauksissa rinnat olivat selvästi arat. Myöskään tiheävirtsaisuutta ei kovinkaan selvästi ole.

Jos vuoto ei ala, teen muutaman päivän sisällä testin.

ap

Mulla samat oireet ja myös samat erot ekaan raskauteen. Kaksi viivaa tuli testiin äsken! Kerro jo miten sulle kävi!!