Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyvältä voikaan vieras (varattu) mies

Vierailija
14.02.2012 |

tuntua!!!

Olen ajautunut intiimiin suhteeseen työkaverin kanssa, ja voi luoja kuinka tuo mies, minua 20 v vanhempi, saa minulta jalat alta.

Tuollaista tunnetta ei kukaan ole aikaansaanut koskaan, ei edes rakas ihana aviomieheni.

Tunne on yliluonnollisen upea!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo huijata! Olette kyllä täysin tunne-elämänne vietävissä, ei voi muuta sanoa. Teitä kohtaan ei tarvitse esittää kuin tarpeeksi röyhkeää gigoloa niin johan lähdette mukaan!

Miestäsi säälin. Jos hän oikeasti on vakiintuneen yksiavioinen ja pitää sitä perusarvonaan, tulisi minusta sinun ehdottomasti kertoa hänelle. Liitto varmaan kaatuu, mutta saat puhtaan omantunnon tilalle.

Vierailija
2/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo huijata! Olette kyllä täysin tunne-elämänne vietävissä, ei voi muuta sanoa. Teitä kohtaan ei tarvitse esittää kuin tarpeeksi röyhkeää gigoloa niin johan lähdette mukaan!

Miestäsi säälin. Jos hän oikeasti on vakiintuneen yksiavioinen ja pitää sitä perusarvonaan, tulisi minusta sinun ehdottomasti kertoa hänelle. Liitto varmaan kaatuu, mutta saat puhtaan omantunnon tilalle.

Olemme tunteneet hyvin 10 vuotta ja tunteet syventyneet pikkuhiljaa.

Miestäni säälin mutten ole ainakaan vielä valmis luopumaan hänestä, hän on liian hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sulle kovin rakas on,ku pettää pitää..

Vierailija
4/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole edes mahdollisuuksia siihen ukkoon kuin unissasi.

Vierailija
5/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt vielä, saatat tuhota monta elämää.

Vierailija
6/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vaikeammaksi tämän tekee se että omani on vannoutunut yksiavioinen, olen siis hänen ensimmäisensä.

Vierailija
7/7 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vannonut aviovalan ja niin vaan petin. Ja kyllä tuntui hyvältä. Ja aloitin ketjun ihan sitä varten, mutta en laita sitä tähän koska provonhuutelijoitahan riittää...