Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 14.2.12

14.02.2012 |

Ihan ekaks oikein hyvää ystävänpäivää kaikille sisukkaille :)!!

Tokaks..mua rupee kyrsiin tää "pystyyn kuollut" pino viikko toisensa perään eli oon päättänyt, että jos ei näihin pinoihin oikeesti saada mitään eloa paria hassua viestiä lukuunottamatta/viikko, joista suurin osa omiani niin onko tämmöistä järkeä sitten pitää pystyssä???

Mulla on toinen toimiva laihdutusporukka eli mulle ei oo lainkaan välttämätöntä käydä täällä keskustelemassa, mutta mielelläni sen tekisin teidän kanssa, mutten yksin!!

Paino junnaa,vaikka kaikki teen kuten pitääkin..mun kroppa vaan jaksaa aina pistää vastaan :(, mutta ei auta kun jatkaa..paino oli eilen 86.5kg eli huimat 400g tippui ja se on myös koko helmikuun saldo eli ei hyvä!!

Tsemppiä viikkoon tytöt!!

t.köris

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja röyh... ei ole hyviä nää tällaiset juhlapäivät, joihin kuuluu suklaa ja herkut olennaisina osina!

...mutta toisaalta, eipä joku pinaatinlehti tuntuisi yhtään niin juhlavalta!

Totta turiset Köris, kovin tuntuvat laihoilta nämä pinot viima aikoina... Mua joskus häiritsee se, että lukijoita näyttää olevan paljonkin, mutta kirjoittajia ei...tuntuu välillä, ettei viitti kirjoittaa kovin henkilökohtaisia, kun on tässä ikään kuin akvaariossa, ihmisten ihmeteltävänä.

Ja varsinkin, kun ei saa mitään tulosta aikaan! Toistahan se olis jos tiputtelis tosta vaan vaikka kilon viikossa, siitähän vois kirjoittaa vaikka Iltalehteen! Tää ikuisen junnaamisen julkituominen on jo aika noloa...

Mutta sen mä kyllä huomasin, kun aikanaan pidin pinotaukoa, niin äkkiä ne kilot tuli takaisin. Tänne kirjoittaminen pitää kyllä siltä osin tilannetta vähän hallinnassa. Ja siis siksikin toivoisin, ettei Sisunaiset nyt kuolisi!

Siis sullahan on Köris kaiken kaikkiaan lähtenyt TOSI hienosti! Nyt voi olla vaan joku jumikohta, ja sitten se taas siitä lähtee! Tsemppiä!!

Mulla olis sit huomenna punnituspäivä. Voi että oli hölmö idea! En yhtään tajunnut, että se olis niinku...huomenna. Silloin kun sen päätin, oli keskiviikko vielä niin kaukana... No, ei auta.

Joten huomiseen!

Vierailija
2/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 9) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94.8 kg, 84.5 kg, ( 62 kg), 87.1 kg, 0.0 kg, -7.7 kg, 2.6 kg, 6 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.6 , 1.66 m

Körömölli

90.2 kg, 84.8 kg, ( 68 kg), 86.9 kg, 0.0 kg, -3.3 kg, 2.1 kg, 4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.9 , 1.65 m

Minlee

91.2 kg, 88.8 kg, ( 75 kg), 90.2 kg, 0.0 kg, -1 kg, 1.4 kg, 5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28.5 , 1.78 m

Leidi

91.5 kg, 87.1 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, -0.3 kg, 4.1 kg, 7 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30.5 , 1.73 m

Horsmankukka

75.7 kg, 70.7 kg, ( 57 kg), 73.5 kg, 0.0 kg, -2.2 kg, 2.8 kg, 12 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.0 , 1.62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 71.5 kg, ( 66 kg), 73.3 kg, 0.0 kg, -7.7 kg, 1.8 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.4 , 1.70 m

Fivesome

87.2 kg, 72.4 kg, ( 60 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -12.8 kg, 2 kg, 5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 27.3 , 1.65 m

Katiié

75.1 kg, 71.6 kg, ( 69 kg), 74.4 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 2.8 kg, 8 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.7 , 1.70 m

nani76

103 kg, 94.0 kg, ( 60 kg), 95.8 kg, 0.0 kg, -7.2 kg, 1.8 kg, 5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 37.4 , 1.60 m

05/2010

78.8 kg, 77.0 kg, ( 70 kg), 78.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.8 kg, 4 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28.9 , 1.65 m

Ajallisesti lähinnä vko 9 (su 4.3) välitavoitetta

1. sija =>… 4 …vkoa:.. Körömölli

2. sija =>… 4 …vkoa:.. 05/2010

3. sija =>… 5 …vkoa:.. Minlee

4. sija =>… 5 …vkoa:.. Fivesome

5. sija =>… 5 …vkoa:.. nani76

6. sija =>… 6 …vkoa:.. Allakka-

7. sija =>… 7 …vkoa:.. Leidi

8. sija =>… 8 …vkoa:.. Pihlajanmarja088

9. sija =>… 8 …vkoa:.. katiié

10. sija =>… 12 …vkoa:.. Horsmankukka

Laihduttajia: 10

Painon muutos : 0.0 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 23.2 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidi:Juu..kovasti meidän pinoa tykätään seurata, sen oon huomannut minäkin..kunpa vaan yhtä innokkaasti kirjoitettaisiinkin niin saatais kaikki ilo irti ;)!!

Mä oon ihan hirveessä flunssassa ja äänikin ihan melkein kokonaan poissa..mies ja lapset varmasti innoissaan ;), mutta asiakkaat tuskin töissä!

Ei auta, ku troppia nassuun, josko se äänikin sieltä hiukan kirkastuis ja kohti työpaikkaa :)!

Köris

Vierailija
4/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tuo otsikon keksiminen! Minä oon ainaki täällä käyny lukemassa, vaikken oo kirjottanu. Osa nuista käynneistä on siis mun syytä :). En oo ilmotellu painoa vähään aikaan, kun ei se laske yhtään mihinkään. Nuissa lukemissa se suunnilleen on, jotka tuossa taulukossa on. Lupaan, että perjäntaina ilmotan painon, oli se sitte mikä hyvänsä.

Pitää munkin nyt yrittää kirjotella, ettei tämä ryhmä lopu kokonaan. On vaan tuntunu, ettei aina viiti tulla valittamaan, että kun ei paino laske, kun ei oo yhtään mittään sen eteen tehny. En oo tosiaan yrittänykään saaha sitä laskemaan. Ei oo kiinnostusta. Jostain se innostus pitäs taas löytää, tai alkaa taas paino lähestyyn kasikymppistä. Ei ikinä sitä enää!

Tsemppiä ja pidetään pino pystyssä!

Vierailija
5/10 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körikselle kiitokset potkimisesta.

Minä lupaan aktivoitua ensi viikosta alkaen kirjoittamisessa mahdollisuuksien mukaan. Eli ainakin 2-3 viestiä viikossa. Kiireet nyt ei varmaan paljon hellitä, mutta kai sitä tuon verran täytyy ehtiä.

Jospa se kirjoittelu lisäisi sitä motivaatiotakin. Eli palailen viimeistään alkuviikosta!

Vierailija
6/10 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa 300 grammaa. Siis eilen. Ei siis auttanut punnituspäivän vaihto, ei. No, ei voi mitään.

Tästä jatketaan.

Vierailija
7/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tänä aamuna 73,3. Että saa ihan -200 g laittaa tulokseksi. Ja aikaahan tässä on menny monta viikkoa. Mutta miinusta kuitenki.

Leidille tsemppiä, ensi viikolla sitten miinusta!

Ja tsempit muillekin!

Vierailija
8/10 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea sulle pudotuksesta!!

Olikos niin, että teistä oli joku Kiloklubissa? Mä kävin kattelemassa siellä, ja kovasti paljon siellä tuntuu olevan asiaa!

Ne onnistujien kuvat ja kertomukset oli tosi mahtavia!! Hienoa nähdä, kun ihmiset onnistuu tässä projektissa! Siitä tulee ittellekin sellainen "kyllä minäkin"-olo.

Jumpaannut oon 3 kertaa tällä viikolla. Ei mitään rääkkijumppia (vielä), mutta hiljaa hyvää tulee... ;) On muuten kamalaa, miten nopeasti kunto laskee, kun ei hetkeen tee mitään.. hui!

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille, ja tulkaa nyt ihmiset kirjoittamaankin!

9/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidi:Harmi, että tuli plussaa, mutta onneks vaan noin hiukan ;) ja nyt kun oot jumppaillut niin varmasti sentit poistuu ainakin :)..tsemppiä!

Horsmankukka:Onnea pudotuksesta :)!!

Siinä se viikonloppu taas vierähti ihan liian nopeasti ja edessä 6päivää töitä inventaarion merkeissä, mutta siis mukava viikonloppu on ollut perheen kanssa ja laihis sujunut ongelmitta :)!!

Huomiseen..

köris

Vierailija
10/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihdatko mulle alkupainoksi 75 kg. Pyysin jo pari viikkoa sitten, mutta toive taisi mennä ohitse. Laitan tän toiveen tonne viime viikon pinoonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän