Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaisia mamma ystäviä?? :)

03.10.2005 |

Heipsis kaikille!! :)

Olen 22v tuleva mamma (laskettuaika 3.11) ja kaipailisin kovasti mamma/tulevia mamma ystäviä joiden kanssa jakaa vauva arjen ilot ja surut :) Itselläni ei ystäväpiirissä ole oikeestaan äitejä/tulevia äitejä tai jos on niin asustelevat hurjan kaukana. Asustelemme espoonkeskustassa (suvelassa) ja olisi kiva jos tekin asustelisitte lähistöllä niin voitaisiin sitten tavatakin vaikkapa vaunuttelun tai pienen shoppailun merkeissä :) Olis tosi kiva saada kerättyä ympärilleen sellainen tukiverkosto että tietää ettei tarvitte olla yksin ja että on aina joku jonka kanssa jakaa ilot ja surut ja jolta kysyä neuovoa, voitaisiin yhdessä kerätä kasaan pieni mamma ryhmä :)

Kaikki jotka ovat vailla ystäviä ja kuuntelevia korvia niin laittakaa s.postia tulemaan :)

Ihanaa syksyä kaikille :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

laitapa sähköposti osoittees, ni voisin meilata!

mulla jo 3vee poika toista kovasti yrtetään... myös espoon keskukses asustellaan ja myös 22vee itse..

kirppu

Vierailija
2/7 |
03.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kans yks tuleva mamma Espoon keskuksen läheltä! Laskettu aika mull aoli ja meni jo 1.10 mut vauva on vie masussa :)

Laittakaa mulle sähköistä postia jos kiinnostuitte -> pauliina.ruotsalainen@luukku.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias 7kk pojan äiti Suvelasta. Olisi myös kiva löytää uusia ystäviä vaikkapa ulkoilemaan.

mailata voi osoitteeseen satuk@welho.com

Vierailija
4/7 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan olen 3 kk ikäisen Asser pojan äiti Suvelasta. Mulla on kyllä itselläni ikää jo 40 v. Itse kaipaan myös tukiverkostoa ja nimenomaan vaunutteluseuraa. Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen reetta.jarvinen@gmail.com. Muitakin lapsia on isot pojat ovat jo 15- ja 12 -vuotiaita, mutta asuvat meillä vain vuoroviikkoisin.

Vierailija
5/7 |
07.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä on mun s.posti osoite : nepuliini@suomi24.fi :)

Vierailija
6/7 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kahden pienen tytön äiti vm-82 Emma 1v6kk ja Sanni 6kk.Asumme suvelassa.Olisi kiva saada puisto ja vaunuttelu seuraa ym.

Sähköposti osoite on Sari82@luukku.com

Vierailija
7/7 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa meidän Espoolaisten nuorten äitien listalle osoitteeseen http://groups.yahoo.com/group/espoonnuoretaidit/ Seniorit listalla ovat 30v, joten nuoruutta ei mitata numeroin... ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän