sinne voi haudata haaveet
ja voin kertoa että mulla oli tänään tyhmin gynekologi ikinä! menin gynelle kovien mahakipujen vuoksi, parina päivänä olen oksentanutki.. täti tuumas vaan et "ihan normaalilta näyttää, enkä osaa kertoa mistä mahakivut tulee" ja työnnettyään sormet reikääni totes et vaikuttaa pehmeältä... eikä sen koommin selittäny.. mitääpä tuosta nyt ite sitte osaa ajatella.. niin ja sen tuumas että mun munasarjani ovat nukkavat.. jaahas ja kumminkin tein muutamaviikko sitte positiivisen ovis testin... maksaa nyt sitte 133e tuosta! eli ku kohdussa ei mittää näkyny niin kai voi ne vauva haaveetki sitte hauata! :(
Kommentit (6)
ei tietenkään näy ultrassa mitään. MItä sä nyt oikein kuvittelit. Et ole edes positiivista raskaustestiä saanut vielä aikaiseksi.
Ultralla nyt jotain ruskuaispussia ehkä saattaa nähdä joskus rv5, sykettä yms. lähinnä rv7, joskus rv6.
Luulitko sinä, että siellä heti on joku vauvannäköinen vastassaa. Ei sellaista millinosien solupalloa kyllä sieltä erota.
saanut mahataudin ja olet vihainen gynelle, kun et ole raskaana?
olen.. eipä siinä vaiheessa huvittanu alkaa etes kyselee ku otti pattii niin paljon.. kai tää on ihan normaalia, mitä nyt pienestä oksentelusta ja mahakivuista...
ja itse pelkäsin kohtu tulehdusta ku sellasia ollu pari kappaletta nyt viimevuonna..
mutta voiko mitenkään olla mahdollista jos niin hyvin olisi käyny että olisin tästä kierrosta raskaaksi tullu ettei se viellä näy ultrassa? menkkani pitäisi alkaa muutamanpäivän päästä.. vai onko kaikki menetetty ku lääkärin mukaan kaikki näyttää normaalilta?
Mikä tässä on ongelma?