Äsken suihkussa!?
Olin äsken suihkussa, ja hinkkasin itteäni pesusienen sillä karkeammalla puolella. Mahassani oli vielä ruskea "raskausviiva", mutta se lähti pois kun pesin sienellä! Siis WTF kuuluuko sen lähteä noin? Luulin että se lähtee ittestään kulumalla mutta mä hinkkasin sen pesusienellä! :) Raskaudesta siis aikaa 3,5kk.. Onko jollain muulla käynyt noin oudosti?
Kommentit (9)
samoin kävi navalle. se oli ruskea mutta hinkkasin kunnolla niin siitä tuli ihon värinen.
mun kaunis vauvaviiva olikin paskaa? Pitäiskö käydä suihkussa useemminki... ;)
mun kaunis vauvaviiva olikin paskaa? Pitäiskö käydä suihkussa useemminki... ;)
Itselläni synnytyksestä reilut 8kk ja linea negra edelleen hyvin vahvana näkyvissä. Navan ympäriltä minultakin lähti ruskea paska ihan vaan hinkkaamalla niin MITÄ JOS...täytyy itsekin yrittää jos tuo viiva katoaisi hinkkaamalla! :D
ihossa olevasta pigmentistä ja ihon uusiutumisesta?
niin lähtee pois. Kokemusta löytyy. Napaan sama käsittely.
Kävin samantien itsekin kokeilemassa eikä minun viivani ainakaan minnekään kadonnut! Nyt vatsani on punainen, naarmuilla ja ihan arkana. Mitä ihmettä tein väärin?! =(
Mun napa oli ihan ruskea ja se lähti rapsuttamalla pois. Se väri on ihon pintakerroksessa ja lähtee perusteellisella kuuraamisella
Kannatti hinkata, heti tää mun rupsahtanu säkki näyttää paremmaltaa! :) Viel ku olis hoksannu hinkata aikasemmin..
ap
kenellekkään ole käyny noin??