Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä joka olet saanut sossusta rattaat/vaunut!! Olisi yksi ystävällinen kysymys:

Vierailija
14.02.2012 |

Minkä merkkiset vaunut sait? Saitko itse vaikuttaa vai saitko vaan jotkut?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tiedän, että jotkut saavat Emmaljungat, jotka maksaa uutena jopa 1000e. Meillä ei ole ollut tarvetta olla sossun asiakkaita, vaikka rahasta on koko ajan tosi tiukkaa. On vaan jotenkin epäreilua, että varaton saa tonnin vaunut kun halvemmalla saa täysin kelpoja ja hyvännäköisiä rattaita. Ihmettelen vaan...meillä on itsellä n. 500 euron yhdistelmät, jotka on nätit ja tosi hyvät olleet niin vaunuina kuin rattainakin. Tulee olo, että menee verorahoja kaivosta alas, kun ostetaan älyttömän kalliit merkkivaunut kun saisi halvemmallakin...

ap

Vierailija
2/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen valtion rahakirstua oli vartioimassa.

Ja oikeen ystävällinen kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, et miks ihmeessä mä käyn töissä, kun saisin tonnin vaunut muutenkin "ilmaiseksi" raatamatta???

4/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalit on siitä hyvät kun sain ne esikoiselle ja olen käyttänyt samoja sitten kaikilla lapsilla. Tuli vaan kerran valtiolle kalliiksi. En tarvitse muita!

Vierailija
5/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, et miks ihmeessä mä käyn töissä, kun saisin tonnin vaunut muutenkin "ilmaiseksi" raatamatta???

mäkin haluun oikeata rahaa,enkä mitään näennäistä ja täältä luettua.Jää sä työttömäksi niin mä saan sun työpaikan,kelpaa kyllä vaikka mikä raadanta.

Vierailija
6/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, ihmettelen vaan. On mielestäni oikeasti tuhlausta ostaa yhteen perheeseen tonnin Emmaljungat, kun melkein samalla rahalla ostaisi kahteen perheeseen täysin pätevät rattaat. Kun niitä tarvitsijoita kuitenkin on, niin tosiaan IHMETTELEN vaan että miksi sitten noinkin typerässä kohdassa säästetään. Esimerkkinä vaan kerroin meidän 500 euron rattaista ja toki voin sanoa, että tietenkin sen hitusen ketuttaa kun huomaa että sossusta saadut Emmaljungat pistetään lihoiksi huutiksessa saman tien........ Tai annetaan liota vesisateessa rapun edessä, kun ei niistä sitten pidetä edes huolta eikä osata arvostaa. En sano että kaikki tekee näin, mutta kun yksikin tekee niin harmittaahan se. Harmittaa niiden puolesta, joille sanotaan sossusta johonkin tarpeelliseen, että ei ole rahaa.

Ja sille joka on saanut ne Emmaljungat ja käyttänyt monella lapsella...Emmaljungat eivät ole ainoat vaunut jotka kestää monella lapsella!

Vierailija
7/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä tarvitsijoita kuitenkin on, niin tosiaan IHMETTELEN vaan että miksi sitten noinkin typerässä kohdassa säästetään.

Siis tuhlataan noin typerään...kirjoitin väärin ensin.

Vierailija
8/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella voi saada sossusta apua lapsen tavaroiden hankintaan? onko joku tuloraja tai muu..

En oo tajunnu aikasemmin edes kysyä, ehkä nyt vois koittaa jos irtois jotain.

Vierailija
9/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain lomakkeella hakea vai miten?

Vierailija
10/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella voi saada sossusta apua lapsen tavaroiden hankintaan? onko joku tuloraja tai muu..

jotka elävät tulonsiirtojen varassa muutenkin. Tai muuten vaan köyhyysrajan alla.

Vierailija
11/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tajunnu aikasemmin edes kysyä, ehkä nyt vois koittaa jos irtois jotain.

ovat oikeutettuja hakemaan KAIKKI SUOMEN KANSALAISET.Hillitseekö tämäkään kateuttanne?

Vierailija
12/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo mitenkään kateellinen asiasta jos joku on tajunnu kysyä.. Ite vaan en silloin aikasemmin tajunnu mutta nyt voisin koittaa

Vierailija
13/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä nyt joku kiukkuinen linjoilla, joka tunsi piston sydämessään saatuaan kalliit Emmaljungat?

Vierailija
14/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossusta kerjätä rahaa mihinkään lastentarvikkeisiin, vaikka olisin siihen ollut oikeutettukin.

Enkä tajua miten sossusta voi saada 1000 e lastenvaunuihin!

Vierailija
15/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalit on siitä hyvät kun sain ne esikoiselle ja olen käyttänyt samoja sitten kaikilla lapsilla. Tuli vaan kerran valtiolle kalliiksi. En tarvitse muita!

Vierailija
16/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70€ rattaisiin. Voi kuulemma hankkia sitten käytettynä jos tahtoo.

Vierailija
17/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän me kaikki käytettä valtion rahoja; päivähoidot, koulut, terveyspalvelut ym.

Me saatiin 90 luvun alussa vauvallemme pinnasängyn, hoitopöydän, kuomuvaunut, istuinrattaat ja vielä jatkettavan sängyn. Pesukonekin saatiin. Joo ei hävetä, oltiin OIKEASTI KÖYHIÄ OPISKELIJOITA.¨

Nyt ollaan jo vuosia maksettu ihan älyttömiä määriä veroja kuukausittain. Eiköhän meistä sossuneläteistä (ainakin suurimmasta osasta) tule jossain vaiheessa niitä rehellisiä veronmaksajia.

18/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän me kaikki käytettä valtion rahoja; päivähoidot, koulut, terveyspalvelut ym.

Me saatiin 90 luvun alussa vauvallemme pinnasängyn, hoitopöydän, kuomuvaunut, istuinrattaat ja vielä jatkettavan sängyn. Pesukonekin saatiin. Joo ei hävetä, oltiin OIKEASTI KÖYHIÄ OPISKELIJOITA.¨

Nyt ollaan jo vuosia maksettu ihan älyttömiä määriä veroja kuukausittain. Eiköhän meistä sossuneläteistä (ainakin suurimmasta osasta) tule jossain vaiheessa niitä rehellisiä veronmaksajia.

Vierailija
19/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70€ rattaisiin. Voi kuulemma hankkia sitten käytettynä jos tahtoo.

Ei voi pitää paikkaansa, mä sain 700 euroa! Missäpäin asut?

Vierailija
20/50 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä nyt joku kiukkuinen linjoilla, joka tunsi piston sydämessään saatuaan kalliit Emmaljungat?

kun ihmiset määkii,kuinka he tekevät töitä tavaroidensa ja elämisensä eteen,mutta sitten kun tarjoudun vaihtaan osia niin sitten ollaankin ihan hiljaa.Itse sain joskus sossusta 50€ käytettyyn pinnikseen kun edellinen(ilmainen romu)meni rikki.Vaunut oli ilmaiset, vanhat mutta kestävät emmaljungat kylläkin eikä ollut hoitopöytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme