MTT akka olisi halunnut mut koe-eläimeksi hoitsujen työnohjausryhmään, en ilmaiseksi suostunut.
Kommentit (13)
Kela maksaa mulle siitä koko ajan, 33€/pv, aika paska tuntipalkka, mutta onhan se edes jotain. Noi ei olis maksaneet mulle edes sitä.
sunlaisii kusipäitä siel norkoo viemässä hoitopaikkoja niiltä jotka niistä hyötyis ja jotka ymmärtävät, että asian eteen pitää potilaan itsensäkin jotain tehdä!!Salli mun arvata, että diagnoosis tai yksi niistä liittyy persoonallisuus problematiikkaan....
maksaa. Mutten mä mihinkään ylimääräiseen lähde. Ellen sitten ihan pitämään hauskaa. Taidankin suostua ja otan kaiken irti siitä hoitsujen työhönohjauksesta...
keikkaa heittää ni alle 30€/tunti en pätkätöihin lähde.
Eikö sulle ole mitään vertaisryhmää muualla?
Ja tää on aihe vapaa-palsta, saa kirjoittaa mitä haluaa.
Ja lähinnä siks, että tää on lähes reaaliaikainen palsta, ei mulla kestä hermo keskustella palstalla, jossa vastausta tai kommentteja joutuu odottelemaan päiväkausia.
Tää on vähän niinko chattipalsta, mut täällä ei tartte torjua seksinvonkaajien jatkuvia yrityksiä.
mtt-akan kanssa diilin, että jos mä käyn sen kanssa teeskentelemässä että mä oon niinku sen tarjoomasta hoitomuodosta vähän niinku kiinnostunut tai edes teeskentelen että oisin, ni kela maksaa mun ylläpidon.
Että ei tartte sillai pillua kaupata elääkseen, kun käy mtt:ssä teeskentelemässä motivoitunutta.
Mä olin kerran. Sain kilsakorvaukset. Ei huono kokemus ja toivottavasti antoi myös sille "yleisölle" jotain. Aihe oli perheväkivalta.
joudun tuhlaamaan kun se akka vaan haluaa kirjata papereihin että kaikkee on kokeilut, mut mihinkään ei ole motivaatiota ja sit se lemppaa mut hoidosta toisten vastuulle.
mtt-akan kanssa diilin, että jos mä käyn sen kanssa teeskentelemässä että mä oon niinku sen tarjoomasta hoitomuodosta vähän niinku kiinnostunut tai edes teeskentelen että oisin, ni kela maksaa mun ylläpidon.
Että ei tartte sillai pillua kaupata elääkseen, kun käy mtt:ssä teeskentelemässä motivoitunutta.
maksettaiskaan vaan ihan vaan omaksi iloksemme katseltais.
ni jätän kiitosta vaan väliin. On vähän niinko mielekkäämpää ottaa vaikka päikkärit ku lähtä raahautumaan harjoituskappaleeksi joillekin ammattitaidottomille, jotka ei osaa työtään tehdä.
vaan ei suostu ilmaiseksi menemään terapiaan.