AV:stä rekisteröityneiden nimimerkkien keskustelupalsta!!!
Kuka puoltaa?
Saataisiin nämä provoilijat vähemmälle + tahallaan ilkeyttä ja mielipahaa aiheuttajat!
Mun mielestä tää nimimerkittömyys on mennyt jo liian pitkälle tällä palstalla.
Kommentit (14)
mutta vähän tarkempaa moderointia täällä ehkä kuitenkin.
Mä olen kirjoitellut täällä hyvin henkilökohtaisia asioita, ja saanut arvokasta vertaistukea. En tosiaan kirjoittaisi näitä asioita rekisteröityneenä (eikä kukaan vastais mulle). Toisaalta monet ongelmat elämässä on sellaisia, että kun ne on ratkenneet, ei niitä halua muistella. Täällä ne jää terveesti bittiavaruuteen eikä oman nimimerkin alle.
Ei mua provoilijat haittaa. Ei niitä ketjuja ole pakko aukaista.
ylläpito voi katsoa miten rivoja tänne kirjoittelee.
Rivoissa kirjoitelmissa ei ole mitään haittaa. Aivan älyttömistä provoista sensijaan on.
Voisi tuosta rekisteröinnöstä tehdä jonkin välimuodon. Esimerkiksi uuden ketjun avaus rekisteröityneellä nimimerkillä vaikka sitä ei näkyisi.
Kirjautuneet voisi päästää moderaattoreiksi.
Minulla on nimimerkkikin, mutta ei se ole kirjautuneena useinkaan. Jos muutkin kirjautuisivat, niin varmasti itsekin kirjautuisin.
Olen saanut aikaan vilkkaita keskusteluja ja myös kivityksen monta kertaa.
itse muistaa mitä heidän säännöissään sanotaan kirjoittelusta.
mutta viimeisin vuosi on saanut muuttamaan mielen. Yhteiskunnalla ei ole varaa netin vihakirjoitteluun.
että tää on niin hemmetin kipee. Toki ymmärrän, että monille tulee pahamieli, joten jokin varoitus ei herkille voisi olla paikallaan.
silloin provoilijoita koitettiin karsia just tuolla rekisteröintipakolla. Surauksena tästä osa lakkasi palstailematta kokonaan, osa rekisteröityi, ja osa siirtyi aihevapaa- palstalle (perustettiin silloin, jos joku muistaa? aihevapaa.com) palstailemaan. Rekisteröimättömyys säilyi koko aihevapaan eliniän.
Lukijakadon ja runsaiden toiveiden vuoksi Vauva palautti yhden palstan tällaiseksi mihin sai kirjoittaa rekisteöimättä (vauva online). Ja sillä tiellä ollaan tämän Vauvan av:n kanssa nyt.
Joten tuskin tätä muutetaan rekisteröitymistä vativaksi. Jos sinua häiritsee provoilijant, niin kannattaa ehkä siirtyä joko kirjoittelemaan noille muille palstoille, tai kokonaan jollekin muulle foorumille, ei tämä ole ainoa...
onhan tuo rekkauspakko vauvan muilla palstoilla, ja niinpähän ne ovatkin aika kuolleita. Sinne vain kirjoittelemaan, tai ylläpidolle toivetta toisesta "aivot vapaalla"-palstasta, jos ei nuo määritellyt osa-alueet käy.
Jotka haluu, voi mennä jonnekkin muualle missä on rekisteröitymispakko.
Tän palstan yks "idea" on juuri se, ettei nimimerkki näy.
ylläpito voi katsoa miten rivoja tänne kirjoittelee.
Kuka puoltaa?
Saataisiin nämä provoilijat vähemmälle + tahallaan ilkeyttä ja mielipahaa aiheuttajat!
Luuletko, että täällä sitten kävisi kukaan? Provoiluhan on kaiken suola, lukeminen ja kirjoittelu.
Tuolla on muita keskusteluja, joihin pitää rekisteröityä: MENE SINNE SASSIIN! Ihme juttu, kun löytyy kaltaisiasi sääntöpellejä, jotka välistä päättävät, että nyt meni liian pitkälle hauskanpito. Mene jonnekin tiukkapipolaisten sivustoille.. Ei ideasi ainakaan ylläpitoa kiinnosta, koska katso vaikka mainoksien runsautta tällä sivulla?
Tämä palsta on suositumpi kuin minkään muun lehden yksikään keskustelu..:D Taidat todella olla vähän tomppeli?
Kuka puoltaa?
Luuletko, että täällä sitten kävisi kukaan? Provoiluhan on kaiken suola, lukeminen ja kirjoittelu.
Tuolla on muita keskusteluja, joihin pitää rekisteröityä: MENE SINNE SASSIIN! Ihme juttu, kun löytyy kaltaisiasi sääntöpellejä, jotka välistä päättävät, että nyt meni liian pitkälle hauskanpito. Mene jonnekin tiukkapipolaisten sivustoille.. Ei ideasi ainakaan ylläpitoa kiinnosta, koska katso vaikka mainoksien runsautta tällä sivulla?
Tämä palsta on suositumpi kuin minkään muun lehden yksikään keskustelu..:D Taidat todella olla vähän tomppeli?
Ihme tyyppi, kukas hullu tuota puoltaisi???!!
Menikö herne nenuun, hoonk hoonk?
ole ongelma avata useampia nimimerkkejä, sellaisiakin, joiden takaa voi provoilla.
Käyn toisellakin keskustelupalstalla, jonne on rekisteröitymispakko.
Luettelen tähän, mitä seurauksia on rekisteröitymisellä tämän toisen palstan perusteella:
-on ainakin pari sekopäätä, joilla on karseat jutut ja jotka aina välillä saavat palstalle käyttökieltoa kauheiden juttujensa takia. Joillekin ihmisille ei ole väliä, vaikka he rekisteröityneinä heittäisivät minkälaista homo-huora-perkele-haista -juttua tahansa.
-rekisteröityneiden keskustelijoiden kesken keskustelut kääntyvät hyvin nopeasti henkilökohtaisuuksiin. Siis vieläkin nopeammin, kuin mitä ne kääntyvät tämän palstan keskusteluissa. Olette varmaan huomanneet, että jos kaksi ihmistä alkaa jankata toistensa kanssa, hyvin nopeasti tämä välillä tapahtuu.:)
-tietyista aiheista tulee kiellettyjä, koska rekisteröityneet eivät välttämättä voi puhua kaikista arkaluontoisista asioista, jos he pelkäävät, että heidät voidaan tunnistaa. Ei voida siis yhteen ketjuun ylistää meikkimerkkejä ja seuraavassa ketjussa kertoa, että mies hakkaa ja kolmanteen, että nivusissa on patti. Vaikka en kaikista paljastuksista aina nautikaan lukijana, myös osa noista arkaluonteisistakin asioista ansaitsee päästä ilmoille.