Onko MIEHESI sanonut sinua rumaksi?
Minun mieheni tokaisi kun riitelimme," tekisit itsellesi jotain". Minä vastasin, että mikä vartalossa on muka pielessä, niin sanoi, että tarkoitankin naamaa!
Eipä kovin hyvältä tunnu ei... Liekkö kiero nenä,huonot hampaat,väärän väriset silmät vai mikä..
Muita haukkuja saaneita?
Kommentit (40)
Mutta ei se minua loukkaa. Olen ruma, mitäpä sitä kiertelemään. Asia ei minua häiritse enkä välittäisi olla kauniimpi, eikä onneksi häiritse miestänikään. Se joskus lempeästi vitsailee siitä ja kutsuu minua hellittelynimillä tyyliin "oma pieni kaalimaan kakara" tai "ruma se on kuin helv*etti mutta kulkee niin kuin peikko" ;)
:D
Aikoinaan presidentti Paasikivi sanoi, että kaikki viisaus alkaa tosiasioiden tunnustamisesta.
Ehkä olet ruma, ainakin miehesi mielestä.
Nytkö kaipaa, että vauva-palstan naiset, jotka eivät sua ole ikinä nähneet kertovat, että olet tosi ihqu.
No justiin.. en ole todellakaan sitä täältä tullut hakemaan..huoh..
Mutta kyllä se vaan loukkaa! Ja tuntuu tosi kurjalta, että ihminen kenen kanssa meillä on perhe, pystyy noin sanomaan.. en minä kyllä ikinä riidellessä hauku kenenkään ulkonäköä!oli se sitten tuttu tai tuntematon...
Ex ei koskaan kehunut oma-aloitteisesti yhtään mistään. Jotkut ukot on sellasia. Kerran sitten menin kysymään,tyhmästi, että pitääkö hän mua ollenkaan kauniina. Pitkään mietittyään vastasi, että jos mut laitettaisiin huoneeseen jossa on iso joukko naisia, niin en erottuisi sieltä ulkonäön puolesta ollenkaan.
Hänhän oli vain rehellinen, voi kai sen niinkin käsittää. Mutta pahalle se tuntui silti, kun tuli se fiilis ettei hän koe minua viehättävänä yksikseen eikä etenkään verrattuna muihin. Jos hänellä olisi muuten ollut tapana puhua minulle positiivisesti niin en olisi tuota kömmähdystä varmaan jäänyt miettimään...mutta kun sitä arvostusta ei tullut koskaan oikein mistään.
No, se onkin ex...
ja meillä riidellään välillä tosi rajusti, mutta koskaan ei ole mieheni sanonut ulkonäöstäni mitään negatiivista. Sen sijaan saattaa ihan kirkkain silmin väittää, että hänen mielestään minä olen kaunis. Ja sillä on kuitenkin käsittääkseni melko hyvä näkökin.
mutta jos sanoisi, saattaisin odottaa, että molemmat olemme rauhoittuneet ja kysyä sitten, mikä kasvoissani on hänen mielestään vikana ja mitä sille sitten pitäisi tehdä.
jotenkin epäilisin, että se olisi vain pikaistuksissaan sanottua ja oikeasti valittu vain siksi, että mies arvelisi sen loukkaavan, mutta olisihan se kuitenkin mielenkiintoista kuulla, mikä ulkonäössäni häiritsee, jos hän olisikin tosissaan.
Oikeastaan joka riidan yhteydessä kutsui rumaksi. Hän on siis ex-mies. Nykyinen kehuu usein kauniiksi eikä koskaan hauku rumaksi.
Myös Pamela Andersson on ollut huonossa suhteessa, jossa mies kutsui häntä rumaksi. (ei tommy) Hänhän ei ole ruma!
Mun ex oli alkkis ja työtön, luulenkin että tällainen käytös liittyy myös alhaiseen sosiaaliluokkaan.
Kerran vuosia sitten riidellessä mies sanoi, että sulla on naamakin kuin petolinnun "takapuoli"... Että sillee, ei tuntunut kivalta eikä unohdu, mutta yhdessä ollaan.
loukkaannuin verisesti. en kyllä mikään kaunotar ole mutten todellakaan mikään alkoholin pöhöttämä suttura.
alkon turruttama että näyttää siltä. Luonnostaan rumia.
kiitosta vaan.
t. tuksun (meikkaamattoman) ja mervin välimuoto piirteiltään.
Ja joo, ex on sanonut "rumimmaksi harakaksi mitä tällä perällä on nähty", mutta nähtävästi sitten ansaitusti.
Ei kaikki voi olla kovin nättejä, siihen on vaan totuttava.
Minun mieheni tokaisi kun riitelimme," tekisit itsellesi jotain". Minä vastasin, että mikä vartalossa on muka pielessä, niin sanoi, että tarkoitankin naamaa!
Eipä kovin hyvältä tunnu ei... Liekkö kiero nenä,huonot hampaat,väärän väriset silmät vai mikä..
Muita haukkuja saaneita?
taas me naiset käsitettiin väärin , aina pitää kuula jotain kiertoilmaisuja, hänhän sanoi vain että tee jotain , ei että oot ruma.
Muita haukkuja saaneita?
taas me naiset käsitettiin väärin , aina pitää kuula jotain kiertoilmaisuja, hänhän sanoi vain että tee jotain , ei että oot ruma.
No miten tuo sitten pitäis tulkita, vielä riidan yhteydessä? idiootti saivartelija...
Muita haukkuja saaneita?
Muita haukkuja saaneita?
No eikös tuo ole rivien välistä luettavissa?? Jos naamalle pitäis kerta jotain tehdä, niinkuin ap:n mies oli sanonut, niin ei se silloin taida miellyttää miestä!
Tästä ketjusta tulee kuitenkin mieleen eräs keskustelu mieheni kanssa. Hän ei ole mikään mister Finland vaan päinvastoin, tuskin häntä katsottaisiin toista kertaa kadulla. Siksi miehellä on melko huono itsetunto, on saanut paljon negatiivista palautetta naisilta ulkonäöstä (ja siis sellaisista asioista, mille ei itse oikein voi mitään.). Luuli, että viettää loppuelämänsä yksin kun kukaan ei halua häntä.
No kuitenkin, jos minun eteeni laitettaisiin oma mieheni ja tyyliin Hunks, en epäröisi laisinkaan, kumman ottaisin. Minun silmissäni hän on maailman komein mies.
Meni nyt vähän sivuraitelleen mutta pointtina on se, että uskokaa vain jos miehenne kehuvat teitä. Se on katsokaas sitä rakkautta =)
Tästä ketjusta tulee kuitenkin mieleen eräs keskustelu mieheni kanssa. Hän ei ole mikään mister Finland vaan päinvastoin, tuskin häntä katsottaisiin toista kertaa kadulla. Siksi miehellä on melko huono itsetunto, on saanut paljon negatiivista palautetta naisilta ulkonäöstä (ja siis sellaisista asioista, mille ei itse oikein voi mitään.). Luuli, että viettää loppuelämänsä yksin kun kukaan ei halua häntä.
No kuitenkin, jos minun eteeni laitettaisiin oma mieheni ja tyyliin Hunks, en epäröisi laisinkaan, kumman ottaisin. Minun silmissäni hän on maailman komein mies.
Meni nyt vähän sivuraitelleen mutta pointtina on se, että uskokaa vain jos miehenne kehuvat teitä. Se on katsokaas sitä rakkautta =)
minä pidän miestäni komeana, siis siten, että häntä on miellyttävä katsella ja pidän monista yksittäisistä piirteistä. hän on kuitenkin
-kaljuuntunut
-ylipainoinen
-ristihampainen
-raskaan ulkotyön ahavoittama ja hänellä on ryppyjä niin paljon, että näyttää ulkoisesti itseään vähintään kymmenen vuotta vanhemmalta.
ei siis minkään normaalin mittapuun mukaan komea ja silti minä saatan istua ja katsella häntä pitkiäkin aikoja ja ajatella, että hän on hyvännäköinen.
ja sanonkin sen hänelle. mies itse ei pidä itseään hyvännäköisenä, joten hän yleensä huokaa vain tuohon päälle, että "kaipa sitä on pakko uskoa rakastunutta naista".
Olitteko Satuhäissä muutama viikko sitten?
Olitteko Satuhäissä muutama viikko sitten?
kauheen julmia on jotkut miehet vaimoilleen...
hellan ja sängyn välissä. Äänestysoikeus pois naisilta ja ajokortti myös.
Mies ei hauku naisen ulkonäköä, ei totisesti ainakaan niin, että haukkuisi häntä rumaksi! Riidoissa totta kai toista haukutaan, mutta silloin haukutaan useimmiten toisen tekoja - siis jotain sellaista, johon voi itse suoraan vaikuttaa. Ja toki voi keskustelussa ottaa sellaisenkin asian esiin, jossa jotain toiselta toivoo - eli esimerkiksi sitä, että toinen "laittautuisi" enemmän, kaivaisi nenää vähemmän tai mitä ikinä nyt sitten toiselta voi toivoakaan. On hyvä erottaa nämä asiat suoranaisesta toisen ulkonäön arvostelusta.
Jos jompikumpi osapuoli suoraan toista haukkuu rumaksi, niin sanoisin että silloin suhteen voi lopettaa.
kiitosta vaan.
t. tuksun (meikkaamattoman) ja mervin välimuoto piirteiltään.
Ja joo, ex on sanonut "rumimmaksi harakaksi mitä tällä perällä on nähty", mutta nähtävästi sitten ansaitusti.