Tekosyitä...
mun mies keksii kaikenlaisia ihme syitä olla hoitamatta omia velvollisuuksiaan. Alkaa ärsyttää. Hänen oikeestaan "ainut" pakollinen homma on siivota kissojen laatikko, lisäks tietty oletan että vie roskia, täyttää astianpesukonetta kun tiskiä tulee ja siivoaa omat jälkensä. Viisi päivää katsoin tuota kissanlaatikkoa ja mitään ei tapahtunut, koska kuulemma meinasi sen juuri tehdä mutta minä kerkesin ensin, olisi sen kuulemma just kohta tehnyt. Roskapussin kantoi parvekkeelle, kun kuulemma oli just sillä hetkellä puhelimessa...meinas kuulemma just kohta viedä. Autoani ei huolla vaikka lupasi koska kuulemma on ollut niin kiire...aina joku syy, omia harrastuksiaaan kyllä touhuaa mutta tämä kämppä alkaa näyttää kaaokselta. Eli mä sitten siivoan ja kiukkuan sille. Enkä jaksa enää natkuttaakaan, ihana mies on muuten, mutta tää todella ärsyttää mua. Nih.
Kommentit (4)
Ottaa niin päähän!
Mieheni piti puhdistaa kinkun rasvat pelliltä Joulun jälkeen ja tuolahan tuo pelti on edelleen "jemmassa" ja odottaa että mieheni puhdistaisi sen. Olen niin monet kerrat joutunut tekemään jonkun miehelleni kuuluvan tehtävän ja kuuntelemaan niitä lukuisia tekosyitä etten varmasti koske koko peltiin!
Saa luvan kävellä vastaan mieheni nokan eteen!
mies ei tee mitään niin kauan kun sä jaksat ennemmin tai myöhemmin kumminkin tehdä ne miehelle kuuluvat hommat. Ota asiat uudestaan puheeksi ja sano selkeesti että hommat muuttuu NYT! Jos ei halua siivota kissanvessaa niin siivoo ihmistenvessan ja jos ei vie roskia niin imuroi ym ym elämä on valintoja ja sä et enää tee kaikkea yksin ja PISTE.
Sitten sitä vasta kusessa onkin. Tuo ei muutu, usko pois! Sitä kuvittelee, että kyllä se toinen "herää", mutta se on itsepetosta alusta loppuun asti.
Eiku kierrätykseen!