Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävänpäivä ja facebook

Vierailija
14.02.2012 |

Kysymys: oletteko kaikkien ystävä, jotka teillä on kavereina facebookissa?

Jokainen kaverilistallani toivottaa: Hyvää ystävänpäivää rakkaat ystäväni. Miksi? En mä vaan toivota ystävänpäivää kuin läheisilleni ystäville laitan heidän seinälleen toivotukset. Mulla on listalla vaan muutama ystävä, loput tuttavia, kavereita. Miksi siis nimittää kaikki nämä ystäviksi, joita eivät ole. Toki toivon jokaiselle hyvää ja mukavaa päivää, mutta en menis kutsumaan jotain naapurin kummin kaimaa (tämä siis kärjistettynä) rakkaaksi ystäväkseni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 100 ystävää fb:ssa

Entä oikeassa elämässä? Sata kaveria? Milloin tapaatte?

Ei kun se sanoi sata ihanaa ystävää...ja että ihan 'oikeassa elämässä' olevia ystäviä, kun muita ei huoli fb-kavereiksi. Ja niitä on hällä yli sata.

Vierailija
2/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotetaanhan sitä paljon muutakin - hyvää joulua, juhannusta, pääsiäistä, viikkoa, naistenpäivää yms.

Onhan se mukava jos kaikilla olisi hyvä päivä, vai mitä.

Ystäville minä sitten laitan ihan oman henk. koht. viestin, jossa myös KIITÄN siitä ystävyydestä, enkä vain toivota hyvää päivää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen facebookissa ja siellä viestien vaihto on osa oikeaa elämääni, kuten muu ihmisten kanssa kommunikointi (lenkkikaverini kanssa juttelu, sähköpostiviestin vaihto ja puhelimessa puhuminen) Ystävänpäivää toivotan mielelläni ihan kaikille, työkavereillekin tänään :-) Samoin kuin vaikka hauskaa vappua.

Vierailija
4/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää ystäville ja hyvää päivää kaikille muille? :)

Vierailija
5/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivotan silti mielelläni kaikille hyvää ystävänpäivää. En näe siinä mitää pahaa. t.2

Vierailija
6/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on laitettu: Hyvää ystävänpäivää rakkaat ystäväni. Eihän se toivotus tarkoita joka ikistä FB-kaveria vaan on suunnattu juuri niille rakkaille ystäville, jokainen voi varmaan sitten itse päätellä, kuuluuko toivotuksen saajiin vai ei.

Vierailija
7/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ystävilleen ja jättää jokaisen itse päätettäväksi onko ystävä. Itse hyppään nämä yli enkä paina tykkää mikäli en kuulu sydänystäviinsä.

Vierailija
8/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kaverilistallani toivottaa: Hyvää ystävänpäivää rakkaat ystäväni. Miksi? En mä vaan toivota ystävänpäivää kuin läheisilleni ystäville laitan heidän seinälleen toivotukset. Mulla on listalla vaan muutama ystävä, loput tuttavia, kavereita. Miksi siis nimittää kaikki nämä ystäviksi, joita eivät ole. Toki toivon jokaiselle hyvää ja mukavaa päivää, mutta en menis kutsumaan jotain naapurin kummin kaimaa (tämä siis kärjistettynä) rakkaaksi ystäväkseni.

Minkä ikäisiä te näitä fb-hiekkalaatikkoleikkejä leikkivät olette? Onko teillä ihan työpaikka ja jopa perhekin? Kuulostaa niin käsittämättömältä tällainen, jos on kyse ihan aikuisista, elämässään menestyneistä ihmisistä. Sorry.

Vierailija
9/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinta ihmisten huuhaa päivä koko ystävän päivä, mainosmiesten keksimä. Se että sulla on tai olet jonkun yhtävä, ei ole mitään tekemistä allakan päiväyksen kanssa.

Vierailija
10/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap. mutta "leikin" FB:ssa, Olen 40-vuotta, naimisissa, kaksi kouluikäistä lasta, koulutukseltani YTM ja vakituisessa työpaikassa. Elämässäni ihan keskiluokkaisesti menestynyt. Harrastukseni liikunta, lukeminen ja lasten kuskaaminen harrastuksiin.

Vierailija
11/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitkö siis näitä fb-hiekkalaatikkoleikkejä "mä oon sun ystävä, oot sä mun ystävä vai kaveri vai tuttava ja painanko nyt tätä nappulaa vai oonko painamatta tätä nappulaa ku mä oonki vaan sun kaveri enkä ystävä"? Mikäli vastaus on kyllä, niin voi hyvää päivää tätä kansaamme.

Vierailija
12/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tästä tehty jo joku sosiaalipsykologinen tutkimus?

Vierailija
13/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä tuo ylläolevakaan varmasti ihan tuollaista "leikkiä" tarkoittanut.

Vierailija
14/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se taantumus johdu jostain ihan muusta kuin Facebookista, jos sellaista on. :D

Olen eri mieltä. Olen 50-vuotias ja ennen tietokoneaikaa ja varsinkin facebookia aikuiset olivat aikuisempia ja järkevämpiä ja asiallisempia, nyt on meneillään joku kumma pidennetty teini-ikä lapsellisine lieveilmiöineen kuten tällaiset ootsä mun kaveri-pähkäilyt.

Vierailija
15/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa hyvää ystävänpäivää ihanat ystäväni.

En hyväksy kavereiksi kumminkaimanserkun siskonpojannaapurin serkkua.

Vierailija
16/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oikeassa elämässä? Sata kaveria? Milloin tapaatte?

Vierailija
17/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ystävänpäivää kaikille tutuille? Toivotetaanhan hyvää joulua ja -matkaakin??

Vierailija
18/18 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse ottaa kirjaimellisesti.

Toisinaan sitä vaan haluaa olla kohtelias. Hyvää ystävänpäivää rakkaat AV-mammat ja muut täällä notkuvat!