Lähetin 10 ystävänpäiväkorttia - sain itse vain yhden! :(
Säälittävää. Rustasin ajatuksella 10 ystävänpäiväkorttia ja lähetin ne - itse sain vain yhden kortin! Mitä tämä minusta ja minun ystävyydestäni kertoo? Mitä tämä kertoo minun ystävistäni?
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, illalla on odotettavissa kiireessä keksittyjä ystävänpäivä-runoja tekstiviestimuodossa.
Kommentit (10)
Ystävyytesi näkyy olevan oikeinkin pyyteetöntä.
yksi onneton joka on mennyt myyntimiesten retkuun....
Minä olen vuosien varrella taatusti lähettänyt eneemän kortteja kuin olen saanut. Olen laskenut niitä ja arponut, miksei se ja se ole laittanut minulle. Viime aikoina olenkin vähentänyt korttisumaa.
Toiset vain eivät ole "kortti-ihmisiä", eikä heidän lähettämättömyytensä siis merkkaa mitään.
Olen myös sitä mieltä, että ystävänpäivä on suomessa vesittetty kaikkien kaverien päiväksi, että posti saisi enemmän töitä. Päivän alkuperähän on kullanmurun ja mielitietyn päivä...
Niinpä en enää laita yp-korteja hikiniskassa kaikille. Enkä stressaa, vaikka joku lähettäisi minulle, ankä minä hänelle.
ketkä heistä jäävät rinnallesi? Kun sulla menee huonosti, kuka heistä tulee käymään? Kun epäonnistut, ketkä heistä lohduttavat ja tsemppaavat?
Ei ne sanat, vaan ne teot.
mä olen just niin saamaton että multa jää kortit lähettämättä ja lahjat ostamatta
silti mä ihan oikeasti välitän ja tykkään ystävistäni, ja kun laitan sen tekstarin, niin se tulee ihan yhtä sydämestä kuin se kortti minkä sinä ahkerana ihanana ihmisenä jaksoit lähettää ja nähdä vaivaa
jos olen yksi noista kortin saaneista, niin kaunis kiitos ja halaus, olet tärkeä
Eikös se ole vähän niin kuin teinien puuhaa lähetellä ystävänpäiväkortteja. Päivähän on perinteisesti Valentinon päivä eli rakastavaisten päivä. Suomessa tämä on muuttunut ystävänpäiväksi. Ei minulla käynyt mielessäkään että lähettelisin kortteja. Ehkä jonkun sähköpostin tai tekstiviestin voisi lähettää jollekin sellaiselle, jota ei ole moneen vuoteen tavannut, siis hyvä tekosyy ottaa yhteyttä.
Korttien lähettäminen ystävänpäivänä ei loppujenlopuksi ole kovin tavallista jos nuoria aikuisia ei lasketa. Itse vietän "rakastavaistenpäivää" ystävänpäivänä, joten tuntuisi melko hassulta laittaa kaikille kortteja menemään.
Laitoin veljelleni ystävänpäivä tekstarin, ei olla koskaan mitään lähetelty ystävänpäivänä. heh..mutta myönnän että oon täysin markkinoiden vietävissä. Ostan aina ruokaakin kaupasta uutuuksia ym.kaikkea pitää kokeilla periaatteella. =)
Ei se ole säälittävää vaan merkki, että jaksat vielä välittää itse niin paljon, että lähetät niitä kortteja! Itsekin lähetin parisen kymmentä korttia, koska tykkään muistaa ystäviä vielä tuolla vanhalla tavalla. Kirjoitan jopa paperisia kirjeitä sähköpostien sijaan välillä, sillä pidän enemmän oikeasta postista kuin tekstareista tai sähköpostista. Mutta en saanut kuin tasan yhden kortin minäkään ja sekin tuli viikkoa etuajassa, koska eräs ystävä oli halunnut varmistaa, että kortti myös tulee perille! :) Ei korttien määrä mittaa ystävyyttä, mutta pistäähän se miettimään miksi itse näkee kenenkään takia vaivaa kun ei muut muista oikeastaan mitenkään. Nykymaailmassa tuollaisesta olisi hyvin helppo katkeroitua, mutta jatketaan me sitä ystävistämme välittämistä siitä huolimatta!
mutta ystävistäsi kertoo sen, etteivät ole korttien laittelijoita, en minäkään, silti minulla on ystäviä :)