Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paras ja huonoin luonteenpiirteesi?

Vierailija
14.02.2012 |

Ja yksi vain kumpaakin laatua.

Omat:

Paras: Huumorintaju

Huonoin: Kateus

Huumorintajuni koskee myös itseäni eli osaan nauraa myös itselleni.

Kateus on tullut perintönä isäni puolen suvusta ja olen koko aikuisikäni kamppaillut tätä tunnetta vastaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin: kärsimättömyys

Paras: kärsimättömyys

Monesti olisi hyvä tarkastella asioita rauhassa, eikä olla heti hiilenä siitä tai tästä.

Mutta yleensä myös alan etsiä heti ratkaisuja asioihin, joita en siedä, sen taas koen positiivisena.

Vierailija
2/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras: rauhallisuus

huonoin: laiskuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: hyväsydämmisyys

Huonoin: Hermostun täysin ja alan rähisemään jos olen sitä mieltä että joku yrittää vedättää minua

Vierailija
4/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: Realismi

No itse käsitän tuon luonteenpiirteeksi. En ole ikinä ollut liian optimistinen tai negatiivinen, olen aina ollut, ihan lapsesta asti tällä kultaisella keskitiellä ja ajatellut että on aina mahdollisuus onnistua ja aina mahdollisuus epäonnistua. Sanotaan että pessimisti ei pety, mutta mielestäni realistit pettyvät vielä vähemmän.

Huonoin: liiallinen tunteellisuus

Kiihdyn huonoina päivinä nollasta sataan todella nopeasti ja helposti ääni korottuu.. Olen yrittänyt hillitä itseäni mutta esim. tilanteesta pois lähteminen ei aina onnistu ja silloin sitten tulee kiivastuttua. Tuohon kuuluu myös se että jos jokin asia surettaa niin sitten itketäänkin kuin joku hemmetin niagaran putous jonkun auton alle jääneen rotan takia. Joo en tosiaan pidä tuosta.

Vierailija
5/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti pitää valita kaikista paras ja kaikista huonoin...

Huonoin piirre on vaikea valita, tuntuu että on monta "tasaisen huonoa". Ehkä sellainen tietty epävarmuus ja varmistelu. Tuo johtaa siihen, että en uskalla ottaa isoa vastuuta vaan tyydyn "helppohin tehtäviin" että vältyn vastuun tuomalta liialliselta ahdistukselta. Vaikka järjellä tiedän, että tyhmemmätkin ihmiset on jostain hommasta selvinnyt niin silti vaan alisuoriudun kun en uskalla tarttua uusiin ja haasteellisiin asioihin.

Paras on varmaan luotettavuus. Jos jotain lupaan niin teen sen kanssa, ja muutenkin huolehdin että asiat tulee hoidettua niin kuin on sovittu. On niitä muitakin hyviä, mm. huumori ja diplomaattisuus, mutta tuo luotettavuus on mielestäni niin tärkeä piirre että siksi se.

Vierailija
6/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin: Saamattomuus

Vierailija
7/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: rehellisyys

Huonoin: äkkipikaisuus

Vierailija
8/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoivaamisviettiä..

Huonoin:liika kärsiomättömyys ja spontaanius

Ja näiden avulla/takia parhaimmat/pahimmat tilanteet tulevat elämääni.

Vierailija
9/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: huumoritaju

Huonoin: inhorealistusuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän