Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se onkin niin vaikeaa aikuisille ihmisille?

Vierailija
14.02.2012 |

Toimittaa verokorttia palkanlaskijalle? Odotan vielä kahvitauon verran ja sitten lävähtää 60% pidätys en voi odotella enempää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni palkasta lähti juuri 60% veroa. "Erittäin mukava" juttu.

Vierailija
2/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä joutuu tekee kerran vuodessa tuppaa yksinkertaisesti unohtumaan.

Itse kyllä muistin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uudet duunarit allekirjoittavat lapun, jossa ilmoittavat tietävänsä, että uusi verokortti pitää toimittaa x viikkoa ennen ekaa palkkaa ja että se on työntekijän velvollisuus. Meillä palvelukeskus määrää aikataulut ja siinä on ihan turha hyppyyttää henkilöstöhallintoa. Jos sitten verokorttia ei tule, veroa menee 60 %. Itkupotkuraivarit pyydän ohjaamaan minulle - ei minun tiimini niitä tarvitse kuunnella. Toivotan parempaa onnea ensi kuussa ja kehoitan nauttimaan tulevista veronpalautuksista. Vuokranmaksu tms ei ole henkilöstöhallinnon ongelma.

Oppivat muuten kerrasta.

Vierailija
4/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilistä lähti veroa 60% (meillä maksetaan 15. päivä). Pyysin verotoimistosta uuden verokortin pienemmällä prosentilla ja pyysin palkanlaskijalta vanhan pois revittäväksi ja uuden käyttöön. Mutta kun meidän systeemi on sellainen, että ei voi sitä vero% muuttaa :-). Eli kun ei viitsitä opetella järjestelmää, väitetään asiakkaalle eli minulle, että systeemi muka ei ymmärrä muutoksia.

Meillä palkanlaskija sai kirjallisen huomautuksen "unohduksensa" takia.

Vierailija
5/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittaa sen verokortin. Ellei näin tee turhaa itkeä suurta ennakonpidätystä. Tästä asiasta on verottaja antanut erittäin selkeät säännöt! Se on palkanlaskija joka vastaa jos pidättää esim vanhalla prossalla ja sattuu tulemaan verotarkastaja kyselemään! HUOLEHTIKAA ASIOISTA AIKUISET IHMISET.

Vierailija
6/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajalle kun se tulee postissa? Minä olen 37v ja ainakin osaan jo ihan itse sen huolehtia. Ellen osaisi en itkisi myöhemmin vaan katsoisin peiliin...luuletteko että palkanlaskijalla tms on aikaa välttämättä kysellä ja vielä moneen kertaan niiden perään?

Vierailija
7/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tilitoimistossa töissä ja kun palkansaajia on satoja ei mulla todellakaan ole mitään mahdollisuutta kysellä perään monta kertaa. Tällekin tyypille on kerran mennyt asiasta muistutus ja lupasi hoitaa vaan ei hoitanut. Nyt meni 60% veroa soittakoot niin käyään keskustelua siitä miten asioita hoidetaan....t.ap

Vierailija
8/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymys että miten tällaiset ihmiset ylipäänsä hoitavat asioitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi