Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko haluaa lapsen muttei pidä seksistä

Vierailija
14.02.2012 |

Tässäpä teille visainen kysymys: itse rakastan seksiä, mies ei siitä niinkään pidä missään muodossa. Olen itse ehdottanut jos jonkinlaista mutta ei häntä kiinnosta sellanen/ ehkä joskus on vastaus.

Miehelle seksi on "lapsentekoväline",ei muu.

Kun ovis on lähellä johan tuo on koko ajan muna pystyssä mutta mielikuvitus puuttuu täysin,AINA sitä iänikuista lähetyssaarnaajaa(n.4min.kerralla).

Alotteentekijä olen aina minä paitsi ovisaikana.

Iästä/ulkonäöstä tuskin on kysymys koska olen miestäni 15v. nuorempi ja sanotaanko kauniisti näin että "markkinoilla halutumpi".

Turhauttaa kun olen aikaisemmissa suhteissani ollut lähes pidättyväinen ja nyt kun olen vihdoinkin vapautuneempi onkin mies, vieläpä vanhempi se pidättyvämpi osapuoli. En ole tottunut tällaiseen ja suoraan sanottuna pettäminen ei ole kaukana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo teidän tilanne paranee lapsen myötäkään. Mieti haluatko seksittömän liiton sitten kun mies on saanut haluamansa lapsen ? Vai eroatteko ja lähdet etsimään miestä jonka kanssa halut sopis paremmin yhteen.

Toki jos olet valmis seksittömään liittoonkiin niin jatka vaan lapsen yrittämistä miehesi kanssa.

Vierailija
2/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei myöskään esim. halua että otan häneltä suihin tms. mistä muut ovat kylläkin pitäneet ja paljon.

En vaan voi ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, että hankitte lapsen tuollaiseen suhteeseen.

Itse elin vuosia täysin haluttoman miehen kanssa, seksiä oli juurikin vain silloin, kun haluttiin laittaa lasta alulle.

No, erohan siinä sitten lopulta tuli, kun en enää kestänyt, viimeiset pari vuotta olin täysin ilman seksiä.

Kannattaa nostaa kytkintä jo hyvissä ajoin, ennen kuin niitä lapsia siunaantuu.

Vierailija
4/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää tästä kolmessa vuodessa oo miksikään muuttunut.Ite haluaisin edes vähän vaihtelua ja etenkin tunteen siitä että mies haluaa todella mua ja..tiedätte kyllä

Vierailija
5/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää tästä kolmessa vuodessa oo miksikään muuttunut.Ite haluaisin edes vähän vaihtelua ja etenkin tunteen siitä että mies haluaa todella mua ja..tiedätte kyllä

-ap

Vierailija
6/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut parisuhteessa, jossa seksi ei ollut sitä mitä haluaisin. Ja voin kertoa että vaikka alkuun sitä ajattelee että sen kanssa voi elää niin se kasvaakin vuosien saatossa aina vain isommaksi ongelmaksi.

Seksi ei ole tärkein asia parisuhteessa, mutta tuollainen halujen kohtaamattomuus kertoo paljon. Se kertoo, että kommunikaatio ja kompromissien tekeminen ei ole hyvällä mallilla sillä muuten tuollainen ei edes haittaisi...