Ei minullakaan ole NÄYTTÄYMISVAATTEITA,
ei ole varaa ostaa villakangastakkia pelkkiä kauppareissuja varten.
Tai muita ylihienoja vaatteita/asusteita.
Samoissa vaatteissa kotona, kaupassa ja töissä.
Kommentit (5)
Monesti niillä joilla on hirveä kasa vaatteita joka lähtöön, on suuri murhe niiden säilytyksestä. Elämä on yksinkertaisempaa vähällä kamalla, ja myös ekologisempaa.
Varsinkin nyt, kun laihduin, niin on kiva välillä pukea jotain parempaa vaatetta päälle. Mä olen varmaaan tosi materialistinen, kun tietyissä housuissa ja takissa mulla on melkein poikkeuksetta todella hyväntuulinen ja positiivinen olo.
kyllä mulla on eri käyttötarkoituksiin erilaiset vaatteet, tosin en nyt näyttäytymisvaatteiksi niitä nimittäisi. Mutta en kyllä töihin lähtisi samassa toppiksessa kuin ulkoilemaan. Eli kotona/vapaalla rennompaa ja työssä/kaupungilla yms siistimpää. Lähikauppaan voin toki lähteä ihan kotivaatteissa mutta jos lähden kaupungille asiakseni kiertelemään niin laitan siistimpää.
se ei ole asia joka sitten kaataa maailman. Jos on varaa, voi ostaa vaikka takin joka päivälle. Jos ei, on turha rahoittaa näyttäytymisvaatteet vaikka pikavipeillä.
Tai siis kun löhden jonnekin muualle kuin lähikauppaan tai lapsen kanssa ulos laitan siistit vaatteet. Kotona olen pikkareilla ja paituleilla, pitkissä kalsareissa, villasukissa tms.