Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen hirviö kotona..):AUTTAKAA!

Vierailija
13.02.2012 |

onko muita,joilla olisi sama ongelma?suutun välillä miehelleni niin paljon,että haukun ja huudan hänelle aivan kamalia asioita.huudan toivovani,että hän kuolisi ,haukun läskiksi,kaljuksi,ällöttäväksi...kaikilla mahdollisilla sanoilla,joilla tiedän satuttavani häntä kaikista eniten.olisin ansainnut jäädä yksin,tiedän,mutta mies ei lähde.kun en ole tällainen,olen ihana ja rakastava vaimo.en vain pysty hallitsemaan itseäni,kun raivokohtaus iskee.olen todella yrittänyt,mutta menetän kokonaan hallinnan,sanat tulevat vain ulos.eilen kävelin jo ovesta ulos ja sanoin,ettet näe minua enää ikinä.tuntuu,että olen sairas,kun en pysty hllitsemään itseäni.taustalla on ongelmia mieheni kanssa,hän jätti minut kun tulin raskaaksi,koska kaipasi exäänsä niin kovasti.asia sovittiin kuitenkin ja nykyään hän todella haluaa vain minut,mutta luulisin,että tämä hylätyksi tulemisen tunne on jäänyt kaivelemaan minua ja katkeruus noisee pintaan ajoittain saaden aikaan raivokohtaukset.ikään kuin saisin kostetuksi pahan oloni miehelle haukkumalla hänet.....APUA!)=

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmien synnyssä. Jättäminen on tainut jäädä käsittelemättä ?

Vierailija
2/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim helsingissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni vähän samankaltaista käytöstä olleen.

Jälkeenpäin kaduttaa aina niin vietävästi ettei voi edes sanoin kuvailla. Siinä hetkessä jopa tuntuu, että jokaista sanaa tarkoittaa, mutta hetki eteenpäin niin tunteet onkin jo aivan päälaellaan. Rakastan miestäni kaikesta huolimatta ylikaiken!

Mieti miten ymmärtävä ja rakastava mies sinullakin on rinnallasi, kun jaksaa noinkin hankalaa tapausta. (samaa itselleni hoen) Ei hän ansaitse semmoista kohtelua, ja sen me tiedämmekin.

Suosittelisin sinullekkin terapiaa, ihan vain ajatusten purkaminen auttaa! Kokemuksesta voin sanoa! Toki myös jos koet että lääkitykselle olisi tarvetta, lääkäri osaa arvioida lääkityksen tarpeen ja varmaan löytyy jokin sopiva ratkaisu.

Mutta siis, puhuminen auttaa aina! Toivottavasti olet pystynyt puhumaan myös näistä tuntemuksistasi miehesi kanssa jälkikäteen. Siis nimenomaa että hänkin tietää että järkytyt itsekin käytöstäsi etkä todellakaan halua olla sellainen etkä tee sitä tarkoituksella ja tietoisesti, vaan että rakastat häntä ja pelkäät menettäväsi hänet. Luultavasti sinä vain pelkäät niin paljon että hän satuttaa sinua ja pettää sinut, ja haluat päästä niskanpäälle ja satuttaa enemmän. Jostain kummansyystä se saattaa välillä tuntua hyvältä ratkaisulta, vaikka eihän se sitä ole.

Voimia!

Vierailija
4/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan terapiaan pitäisi mennä,yksityiselle ei vain ole mitenkään varaa mennä..

Vierailija
5/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko raivarit aina tuolloin?

Vierailija
6/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnan mielenterveystoimiston palvelut on ilmaisia.

Kannattaa ottaa selvää. :)