Pikkuveli hakattiin Porvoossa, Fb on vakava asia
Kommentit (3)
Nämä vähän vanhempia kun kakkosen veljet. Mut näinhän se on, aikas turha syyttää vaan facebookia.
linkitin tämän vain ankean maanantai-aamun hupiksi. Juttu on mielestäni tragikoominen. Olen itse Fb:ssä, mulla on vain 44 kaveria, ja tunnen heidät kaikki henkilökohtaisesti.
On mulla sellaisia kavereita, jotka purkaa sinne kaiken rakkaussuhteistaan suolentoimintaansa saakka, kaikkea siltä väliltä. Sit on kavereita, jotka on ihan hiljaa, ja vain joskus tulee pikkuinen peukku tms, ja tiedän että ovat niitä hiljaisia lukijoita siis. Itse en pura omaa pahaa oloani sinne, koska olen ihan sen kannalla, että puhutaan kasvostusten. Mutta kukin tavallaan, kuten nää Porvoon veljeksetkin esim. ;)
T Ap
Mulla on kokemusta 70- ja 80-luvuilta, kun Facebookista ei ollut tietoakaan. Ihan omat rakkaat pikkuveljeni ottivat yhteen tuossa kympin molemmin puolin ja usein (heillä 2v. ikäeroa).
Pari kertaa lääkärissä käytiin ja toisella on arpikin muistona.
On sitä "veljesraukkautta" osattu ennenkin näyttää.
En tiedä tuon tapauksen taustoja, jos jotain apua tarvitsevat, niin tuskin poliisin...
Meillä veljekset ovat parhaita kamuja ja nauravat lapsuuden tappeluilleen. Silloin ei olisi tullut mieleenkään poliisia asiaan sotkea.