Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokauppa ja olematon palvelu

Vierailija
18.12.2011 |

Onko joku onnistunut ostamaan Verkkokaupasta tai Verkkokauppa.com:sta jotain? Olen tehnyt tilauksen 8.12. eli 10 päivää sitten ja se on edelleen tilassa 'Odottaa käsittelä'. Perjantaina pääsin lukuisten yritysten jälkeen läpi asiakaspalveluun ja kaveri sanoi että kaikki 13.12. mennessä tilatut toimitetaan jouluksi. Mitenhän mahtaa ehtiä jos 8.12 tehtyjäkään tilauksia ei ole vielä saatu postiin. Asiakaspalvelu vastaa että meillä on ruuhkaa soittakaa toiste uudelleen, sähköposteihin ei vastata. No kerran eivät palkkaa tarpeeksi henkilökuntaa, niin ainakin itse poistun asiakaskunnasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle ovat tähän asti postittaneet samana päivänä kuin olen tilannut (paitsi tietysti jos tilaan illalla) ja Ahvenanmaalta tilausta seuraavana päivänä.

Jaaha, näkyy olevan tiedote siellä, että on ruuhkaa. No, sille ei voi mitään. Tai jos mahdollista eli jos asut lähellä, käy hakemassa myymälästä.

"Varastomme ja asiakaspalvelumme ovat ruuhkautuneet joulumyynnin takia. Ti 13.12. jälkeen postitse tilatut tuotteet eivät ehdi enää jouluksi perille. Keskim. postitilauksen käsittelyaika on 5 päivää. Myymälät avoinna tulevana sunnuntaina 18.12. klo 12-21."

Vierailija
2/7 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljan sieltä, ensin kysyin s-postilla tuotteen toimitustavasta, sain vastauksen jotain vartissa. Ja tuote oli postilaatikossa muutama päivä tilauksesta. Näyttäis joka lafkalla olevan nyt joulun alla vaikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että väliaikaista mutta aika asiantuntevaa työvoimaa olisi saatavissa näin joulun aikaan. toi postittaminen ei edes vaadi mitään hirmuista osaamista. Mielestäni 11 päivää jopa jouluna on kohtuuton aika pitää tilaukset jonossa. Olisi ehkä vähemmän vihaisia soittajiakin. t. nimim. edeelleen jonossa asiakaspalveluun ja lupauksista huolimatta tilaus ei ole lähtenyt viikonloppuna

Vierailija
4/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jengi soittelee hulluna asiakaspalveluun ja lähettää miljoona mailia.

Vierailija
5/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut läppärin jo marraskuun alussa, mutta sitä ei ole vieläkään toimitettu! OLIVAT UNOHTANEET!

Poistuinpa minäkin sitten asiakaskunnasta.

Vierailija
6/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut läppärin jo marraskuun alussa, mutta sitä ei ole vieläkään toimitettu! OLIVAT UNOHTANEET!

Poistuinpa minäkin sitten asiakaskunnasta.

Heidän muutto uuteen paikkaan sen aiheuttamine töineen ilmeisesti sotki...

Minullakin oli joku tilaus ennen muuttoa ja sitten kun tavaraa tuli, en kuitenkaan heti saanut ilmoitusta että tuote olisi noudettavissa vaan vasta paljon myöhemmin. Minua se ei nyt haitannut yhtään (olisin voinut noutaa aiemminkin kun tiesin että tuotetta on vaikka en saanutkaan ilmoitusta), mutta tuollainen on varmasti haitannut monia.

Oletan, että saavat järjestelmät kondikseen jouluruuhkan jälkeen ja jatksosa tilaukset taas käsiteltyä ja toimitettuakin samana päivänä kun on tilattu (ja tuotetta varastossa).

Katellaan!

Vierailija
7/7 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tilannut tuotteen marraskuun alussa ja siinä luki, että toimitusaika 2-4 vk oli 4 vk kulunut. Asiakaspalvelija sanoi että tuotetta on tilattu maahantuojalta, mutta ei mitään tietoa montako viikkoa vielä kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi