Voihan vittu, jos oisin nyt suljetulla tulis iltapala pöytään ilman kaupassa käyntiä.
On tää niin vitun vaikeeta tää itsellinen elämä. Ja kusipää huoltomies ei ole edes käynyt lunta mun oven edestä kolaamassa, ni saa nähdä pääseekö tässä kauppaan ollenkaan.
Vittu kun olis hoidossa, ni ei tarttis tätäkään ongelmaa miettiä.
Kommentit (10)
en ole koskaan tullut ajatelleeksi tuolta kantilta.
Ja jos olis osastolla, ei tarttis huolehtia kuin omasta iltapalastaan vai mitä? Eikä lasten nukutuksista ja iltapesuista... hmmm...
Pistit ajattelemaan.
mitä hoitsut nakkelee tarjolle, mutta kyllä se valmis iltapala aina kotiolot voittaa. Voihan vitun vittu että vituttaa kauppaan lähtä.
keli jatkuu tämmösenä en kyllä mene ens viikolla terapiaan, en jaksa vittu rämpiä lumikinoksissa kipeellä jalalla.
Nyt on ruokoo viikoksi, ei tartte poistua kotoo. Tulkoot kylään ne keillä on asiaa.
ylimääräistä netistä eikä muualta. Eikä tulis syötyä herkkujakaan kun niitä ei ole tarjolla. Perkele, mä haluun taas kierroksen täysihoidossa, edellisestä keikasta jo vuosi.
ylimääräistä netistä eikä muualta. Eikä tulis syötyä herkkujakaan kun niitä ei ole tarjolla. Perkele, mä haluun taas kierroksen täysihoidossa, edellisestä keikasta jo vuosi.
Sillä on tosi fiksut jutut! Sillä on todella paljon puolustajia, jotka pitävät sitä tosi fiksuna.
Sillä on ihan toisenlainen kirjoitustyylikin. Hyvä kirjoittaan.
Olet Irmeli ihan oikeassa. Kirjoitat paljon paremmin kuin psykomamma. Itse asiassa kirjoitat minusta hyvin. Harmi vaan, että todellisuudentajusi on vähän huono välillä.
Mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää ja aurinkoista kevättä!
siivosivat naapurien perheriidan jäljet pihalta. Akka yritti päästä mun luo turvaan, mutten tietenkään oveani avannut. Mut onneks satoi yöllä lunta, ni verijäljet peitty.