Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan vittu, jos oisin nyt suljetulla tulis iltapala pöytään ilman kaupassa käyntiä.

Vierailija
12.02.2012 |

On tää niin vitun vaikeeta tää itsellinen elämä. Ja kusipää huoltomies ei ole edes käynyt lunta mun oven edestä kolaamassa, ni saa nähdä pääseekö tässä kauppaan ollenkaan.

Vittu kun olis hoidossa, ni ei tarttis tätäkään ongelmaa miettiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosivat naapurien perheriidan jäljet pihalta. Akka yritti päästä mun luo turvaan, mutten tietenkään oveani avannut. Mut onneks satoi yöllä lunta, ni verijäljet peitty.

Vierailija
2/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomamma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tullut ajatelleeksi tuolta kantilta.

Ja jos olis osastolla, ei tarttis huolehtia kuin omasta iltapalastaan vai mitä? Eikä lasten nukutuksista ja iltapesuista... hmmm...

Pistit ajattelemaan.

Vierailija
4/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hoitsut nakkelee tarjolle, mutta kyllä se valmis iltapala aina kotiolot voittaa. Voihan vitun vittu että vituttaa kauppaan lähtä.

Vierailija
5/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä porukkaa... lol!

Vierailija
6/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keli jatkuu tämmösenä en kyllä mene ens viikolla terapiaan, en jaksa vittu rämpiä lumikinoksissa kipeellä jalalla.

Nyt on ruokoo viikoksi, ei tartte poistua kotoo. Tulkoot kylään ne keillä on asiaa.

Vierailija
7/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä netistä eikä muualta. Eikä tulis syötyä herkkujakaan kun niitä ei ole tarjolla. Perkele, mä haluun taas kierroksen täysihoidossa, edellisestä keikasta jo vuosi.

Vierailija
8/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä netistä eikä muualta. Eikä tulis syötyä herkkujakaan kun niitä ei ole tarjolla. Perkele, mä haluun taas kierroksen täysihoidossa, edellisestä keikasta jo vuosi.

Vierailija
9/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tosi fiksut jutut! Sillä on todella paljon puolustajia, jotka pitävät sitä tosi fiksuna.

Sillä on ihan toisenlainen kirjoitustyylikin. Hyvä kirjoittaan.

Vierailija
10/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Irmeli ihan oikeassa. Kirjoitat paljon paremmin kuin psykomamma. Itse asiassa kirjoitat minusta hyvin. Harmi vaan, että todellisuudentajusi on vähän huono välillä.

Mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää ja aurinkoista kevättä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän