Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos puolisosi nyt kuolisi, mitä tekisit?

Vierailija
28.01.2012 |

Siis en nyt tarkoita soittamista hätänumeroon ym. vaan hautajaisasioita, yhteistä omaisuutta, taikka omia omaisuuksianne, miehesi omien asioitten hoitoa (jos vaikka miehellä velkainen auto, talolaina, mitä ikinä lie..)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kuolemansa takaisi huolettoman taloudellisen tilanteen. Velkaa ei olisi mutta omaisuutta kyllä ja käteistä. Elämästä tulisi ihanaa.

Vierailija
2/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muuttaisin paljon pienempään asuntoon. Jäisin varmaan toimeentulotuen (ja muiden tukien) varaan kotiin hoitamaan vauvaamme, miehen oli tarkoitus jäädä hoitovapaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaan surultani pystyisi. Palkkaisin myös lastenhoito apua.

Rahasta ei olisi huolta, kaikesta muusta sitten olisikin, tai ainakin nyt tuntuu tältä.

Vierailija
4/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina soittaisin miehen veljelle, että ottaa homman haltuunsa. Pakkaisin kassit ja muuttaisin tästä läävästä lasten kanssa heti kun se olisi mahdollista.

Vierailija
5/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin varmaan vielä mentäisiin mutta sitten saisi minun äitini olla ainoa mummu, anopinhaaskaa ei tarttisi enää kattella. Omaisuutta meillä ei ole, muutama tonni tililtään varmaan jaettaisiin lapsen kanssa.

Vierailija
6/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes avaimia yrityksen tiloihin enkä tunnistaisi niitä hänen valtavasta avainnipustaan. Ajan varanneita asiakkaita tulisi oven taakse kolkuttelemaan heti maanantaina.. pitäisi varmaan viedä rappukäytävään lappu. Henkilökunnasta en tiedä etunimiä enempää enkä ole koskaan tavannut heitä. Jollakin heistä lienee myös avain tiloihin. Miehen puhelimesta pitäisi varmaan katsella, keille hän on eniten soitellut ja kokeilla sitä kautta onneaan.

Yritys pitäisi varmaan laittaa konkurssiin, koska miehellä on velkoja, mutta avioehdon takia minulla ei olisi hätää. Elämäni jatkuisi itse asiassa aika ennallaan. Miehestä ei ole ollut paljon seuraa tähän astikaan.

Vierailija
7/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoiseen sekikseen, etten koskaan toipuisi.

Vierailija
8/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hakee ukon kopan veke. Sitten polttattaisin kremassa gupen mahdollisimman pian ja heitteleisin kekäleet kuuseen. Nurkan takana odottaa jo uusi hoito joten elämä jatkuisi entistä ehompana.

Vierailija
9/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahuolia tuskin olisi, mutta miehen exä olisi kuolinpesän kimpussa ennen kuin ruumis olisi ehtinyt jäähtyä.

Todennäköisesti muuttaisin pienempään asuntoon viimeistään siinä vaiheessa, kun miehen poika olisi käynyt lukion loppuun ja mahdollisesti muuttaisi omilleen (poika asuu meillä ja on lukion tokalla). Jos poika haluaisi, saisi toki asua luonani. Olisin huolissani, miten saisin säilytettyä yhteyden miehen tyttäreen, joka asuu äitinsä luona.

Tilanne olisi ihan kamala. Mieheni on minulle todella tärkeä.