Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keskeytetty yhdyntä

Vierailija
12.02.2012 |

täysin varma ehkäisykeino?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla säännöllinen kierto. Mulla kierto on säännöllinen 29-30pv ja ovikseni, jonka myös tunnistan sattuu kierossa tuohon kp 15-16 kohdille.

Elikä mies joutuu seksissä käyttää kortsua kierron 9-21 välisenä aikana ja muulloin saa tulla ilman. Vaikka tää ei mikään varma ehkäisykeino olekkaan, niin meillä se on toiminut jo kaksi vuotta näin ja raskaaksi en ole tullut.

Jos olet tullut kp 8 seksistä raskaaksi, sulla on varmaan ollut lyhyt, tai epäsäännöllinen tuo kierto.

Vierailija
2/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvailisin että siinä kaksi teiniä harrastaa seksiä ja likan isä tulee huoneeseen: siinä on keskeytetty yhdyntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 päivää ja aina ovulaatio puolivälissä (tunnen sen hyvin), joten käytettiin ehkäisynä kondomia suunnilleen 10-20 kiertopäivien ajan, kunnes ovulaatio yhden kerran tulikin 9. kiertopäivänä ja takana hyvin aktiivinen viikonloppu. Tätä tyttöä tässä hännänhuippuna vielä kasvatetaan.

Ja joo, vastauksena ap:n kysymykseen - johon moni muukin on jo vastannut - että ei ole ehkäisykeino. Kuten tiesin, ettei tämä meidän taktiikkammekaan ole, mutta siihen omaan säännöllisyyteensä on niin helppo luottaa. Toisaalta myös tiedostimme riskin ja meillä mielestämme oli siihen varaa. Kyllä se seuraavan 20 vuoden aikana selviää, oliko siihen varaa/rahkeita.

Vierailija
4/11 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetys myös.

Vierailija
5/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomminvarma suoja.

Vierailija
6/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä onkin toiminut jo yhdeksän vuotta.

Vierailija
7/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ehkä osaa/viitsii/haluaa/voi keskeyttää juuri oikealla hetkellä.

Vierailija
8/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä normaalijärkiselle kyllä kertoo kaiken oleellisen.

Vierailija
9/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimys ja naisen nautinnon pilaaja. Kaiken muun lisäksi se on aika ällöä, kun mies ruiskii spermat naisen vatsalle, tai minne nyt milloinkin sattuu.

Mun mies saa varmoina päivinä tulla paljaalla loppuun ja laueta sisään, mutta ns. pahoinapäivinä joutuu käyttämään kortsua.

Vierailija
10/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mun mies saa varmoina päivinä tulla paljaalla loppuun ja laueta sisään, mutta ns. pahoinapäivinä joutuu käyttämään kortsua.

Vierailija
11/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Menkkojen alusta 8. päivänä raskaaksi tullut. Vastauksena alkuperäiseenkysymykseen on tietysti ei ole ehkäisykeino. Siittiöitä tulee pieni määrä jo yhdynnän alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan