Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestää jatkuvaa ikävää?

Vierailija
12.02.2012 |

Mies asuu toisella paikkakunnalla ja aina on ikävä joko miestä tai lapsia! Harvoin saadaan sopimaan niin että ollaan kaikki samassa paikassa. Tuntuu että aina vaan odottaa ja päivät valuu hukkaan.. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheestään.

Vierailija
2/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyväksymällä" sen ikävän. Myöntämällä sen pystyy elämään sen tunteen kanssa vastaan tappelematta. Ja siten pystyy tekemään töitä tms, eikä lamaannu siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuttaa koska erottaisin lapset isästään, ja mies ei toistaiseksi ole valmis muuttamaan. Joten joko kestän tilanteen tai eroan. Olin kolme vuotta sinkkuna kun en löytänyt miestä millään ja nyt tilanne on tämä.. en tiedä onko sitten yhtään parempi kuin yksin oleminen! Itse olisin valmis muuttamaan ihan minne tahansa että saisin tilanteen ratkaistua mutta minulla ei ole oikeastaan mahdollisuutta ollenkaan vaikuttaa asiaan. Ap

Vierailija
4/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pystyisi hyväksymään? Jos olisi tiedossa parannusta tilanteeseen pystyisin kyllä vaikka tiedossa olisi miten pitkä ajanjakso mutta kun ei ole toivoa paremmasta olo on kurja. AP

Vierailija
5/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies oikeasti noin tärkeä?

Teet oikein kun et erota lapsia näiden isästä. Se on tärkeämpää kuin ilmeinen miehenkipeytesi. Jos uusi miehesi ei halua muuttaa ehkä kannattaa miettiä onko suhde jatkamisen arvoinen.

Vierailija
6/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan yksin olemista, olen luonteeltani sellainen. Jos pakotan itseni olemaan yksin katkeroidun eikä se ole lapsillekkaan kai hyväksi. Voi olla että mies muuttaisikin mutta tiedä sitä sitten että koska olen kyllä päättänyt että loputtomasti en odota niin raastavaa tämä on..ap

Vierailija
7/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin et osaa elää yksin. Miksi se on niin vaikeaa? Kelpaako sinulle mikä tahansa mies kunhan vain et joudu olemaan yksin?

Minusta ihminen joka ei kykene olemaan tyytyväinen elämäänsä ilman miestä ei kyllä ole kykenevä suhteeseenkaan. Onni löytyy itsestä eikä sitä odotusta saa asettaa kenellekään muulle. Liikaa vaadittu.

Vierailija
8/8 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ei tuntunut kelpaavan kukaan...joten siitä ei ole kysymys. Miksi pidetään outona jos haluaa parisuhteen eikö suurin osa ihmisistä sellaisen halua? Eikö täällä ole muita etäsuhteessa eläviä? AP