Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisikö ottaa fb:sta lapsi pois kavereista, ettei ex-mies nää omaa sivuani

Vierailija
12.02.2012 |

en haluaisi että se kusipää lukee mun tekstejä ja on poikani kaveri.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika isänsä luona fb:Ssa niin isähän pääsee lukemaan mun tekstit, joita ei ole paljon, mutta en halua että se lukee mitään..

Vierailija
2/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää itsesi exältä ja hän ei näe mitään sinusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näkee jos on pojan sivulla lukemassa jun poika fb:ssa

niinkuin ap sanoikin

Vierailija
4/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poika ei näe sun päivityksiä. Voit itse nähdä kuitenkin poikasi jutut.

Välillä kyllä ihmetyttää, miten heppoisilla tiedoilla ihmiset on esim. facessa....

Vierailija
5/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojaltasi aina silloin kun on isänsä luona.

Vierailija
6/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta mä voin ottaa sen pojan pois kokonaan, sillä ei sielläl mitään järkevää, pelaa, on vasta 9vee..ettei isänsä sit näe mitään mun juttuja...

Vierailija
7/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookissa?

mun mielestä ehdottomasti ei.

Vierailija
8/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei 11v ole, eikä useimmat luokkakavereistakaan.

Faceen on 13v ikäraja, eli lapsen kirjautuessa sinne olette väärentäneet hänen ikänsä - vau, varsin vastuullista vanhemmuutta. Ja nyt kuitenkin sinun huolesi on, ettei exä vain näe seinääsi.. voi voi.

Vierailija
9/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä pahaakaan siellä on.

Vierailija
10/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ja pyysi kaverikseen. siis olen ap. tyttö 11 ei ole mennyt, koska sinne on 13 v ikäraja. minkä mä sille voin että poika siellä on, eihän sieltä poiskaan pääse. no nyt otin lapseni pois kavereista. ettei isänsä näe mun sivua.

Vierailija
11/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvata, että teidän mielestänne on ok myös pelata k15 pelejä ja katsoa k13 elokuvia. Missä on aikuisuus? Ap:kin on huolissaan vain mitä ex ajattelee.

Vierailija
12/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookkiin, kysymättä multa mitään, jos olisi kysynyt, niin tottakai olisin kieltänyt. siellä on kaikki muutkin luokkakaverit, ei poikani ole ainut...

ja mitä se sitäpaitsi sulle kuuluu???

Vierailija
13/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastuussa lasten asioista. Yhdeksänvuotiaan profiili yksinkertaisesti poistetaan sieltä. 13 on hyvä ikäraja, koska silloin mennään yläkouluun ja hallitaan sosiaalisen median käyttöä ihan toisella tavalla kuin yhdeksänvuotiaana.

Vierailija
14/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekkin ulos, mutta tehtävä on mahdoton.

Vierailija
15/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsille ei ole annettu tarkkoja nettisääntöjä, joiden rikkomisesta menettää oikeuden käyttää nettiä?

Et saa lastasi pois sieltä? Teillä siis 9v päättää asioista ja äiti vikisee..

Vinkki: poista poikasi profiili tai käske häntä poistamaan se. Ja lisäksi kyllä läiskäisisin tietyn ajan nettikieltoa, koska 9v on tehnyt netissä jotain sellaista mitä ei ole pitänyt (eli tietoisesti valehdellut ikänsä ja rekisteröitynyt faceen).

Tuon ikäiselle voi luoda todella tiukat nettisäännöt: ei rekisteröitymisiä ilman, että asiasta juttelee vanhemman kanssa jne. Ja tuon ikäisen nettikäyttäytymistä valvotaan.

Ja sinä vain murehdit, että nyt se exä näkee sinun fb-jutut. Huoh.

Vierailija
16/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ehkä olisit itsekkin sitä mieltä ettei hänen tarttisi nähdä sivuasi, mutta toivotaan että sekinä päivä tulee.

ja kun sieltä facebookista ei saa profiilia pois, olen ytittänyt sanoa monta kertaa, mutta kun ei mene perille...

Vierailija
17/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjätilin asetukset -> turvellisuus -> poista käyttäjätilisi käytöstä

Vierailija
18/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuon takia FB on ääliö paikka.

Toisen kaverilista paljastaa paljon, ja voit nähdä jopa kuinka tapaamiset sovitaan "seinillä". Lisäksi, jos jossakin toisessa yhteisössä henkilö esiintyy kuvalla ja nimimerkillä, voit facebookissa nähdä monenkin henkilön oikean nimen, koulun tai työpaikan. Esim. IRC Galleria.

Toisena esimerkkinä vähemmistöryhmät: on olemassa muutama homosaitti, jossa moni esiintyy nimimerkillä, mutta omalla kuvalla. Facebookista voi helposti löytää samat naamat ja henkilötiedot naamakuvien perusteella selaamalla vaan jonkun homon kaverilistaa.

Vierailija
19/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa pois koko fb:sta, josta ottaisin kyllä itsenikin pois jos se olisi mahdollista, mutta kun ei ole vaikka toi yksi niin väittääkin

Vierailija
20/21 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa pois koko fb:sta, josta ottaisin kyllä itsenikin pois jos se olisi mahdollista, mutta kun ei ole vaikka toi yksi niin väittääkin

Sivun aivan oikeassa yläkulmassa on alaspäin osoittava kolmio, siitä kun klikkaat saat näkyviin sen Käyttäjätilin asetukset, valitset sen. Esiin tulevalta sivulta vasemmasta reunasta valitset Turvallisuus. Siitä sivulta sitten löydät sen käyttäjätilin deaktivoinnin.